XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

en er word wederom gekopieerd! :D
je bedoelt zeker het goodie systeem. logisch dat b&f dat overneemt, het is ook een super leuk systeem.

maarja ze hebben er niet veel aan om het te kopieren. ze hebben namelijk geen leuke goodies om weg te geven :D

De Whey Delicious van XXL Nutrition zijn echt geweldig. Eindelijk verlost van die misselijk makende kwark en inplaats daarvan aan die overheerlijke shakes, die overgens ook nog eens lekker zijn op je brood, voor het geval je ook al dat kipfilet zat bent. :D

Vorige week een doos Nox pump besteld en gekregen. Nu heb ik al 3x ééntje genomen en 3x zit in dat zakje geen poeder maar brokjes poeder. Gelijk bv bruine suiker die al maanden staat en begint te klonteren. Heb ik mss een oeroude doos gekregen of is dit normaal? :)

Vorige week een doos Nox pump besteld en gekregen. Nu heb ik al 3x ééntje genomen en 3x zit in dat zakje geen poeder maar brokjes poeder. Gelijk bv bruine suiker die al maanden staat en begint te klonteren. Heb ik mss een oeroude doos gekregen of is dit normaal? :)
lol, dat is normaal. ik heb het ook. gewoon even als het zakje nog dicht is even de brokjes fijnmaken. spul doet wel echt zijn werk. heerlijke pomp :D

Die brokjes fijnmaken in het zakje gaat totaal niet. Ik moet ze echt oplossen in het water.

René, even wat vragen.
1) Wanneer komt PeptoPro naturel weer binnen?
2) PeptoPro is toch de beste keuze als je het neemt om spierafbraak te voorkomen tijdens (ochtend)cardio? Voor zover ik het begrijp is het op dit moment het beste eiwit/aminozuur product verkrijgbaar, maar laatst dacht ik.. het blijft een soort whey hydrolisaat, en kun je dus niet vergelijken met een aminoproduct zoals BCAA's. Wat denk jij?
3) Laatste tijd hoor ik veel goeds over Vitargo, het zou beter zijn t.o.v. gewone dextrose. Ik heb even gegoogled naar de voordelen, maar het enige wat ik regelmatig langs heb zien komen is dat het geen onderhuids vocht vasthoudt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.488
De Whey Delicious van XXL Nutrition zijn echt geweldig. Eindelijk verlost van die misselijk makende kwark en inplaats daarvan aan die overheerlijke shakes, die overgens ook nog eens lekker zijn op je brood, voor het geval je ook al dat kipfilet zat bent. :D
Whey Delicious staat niet voor niets bekend als lekkerste whey van Nederland! :D
Klopt inderdaad. IS helaas normaal, iedereen heeft het. Ik maak het poeder ook altijd wat fijner als het nog in het zakje zit. Beetje verkruimelen zeg maar.
René, even wat vragen.
1) Wanneer komt PeptoPro naturel weer binnen?
2) PeptoPro is toch de beste keuze als je het neemt om spierafbraak te voorkomen tijdens (ochtend)cardio? Voor zover ik het begrijp is het op dit moment het beste eiwit/aminozuur product verkrijgbaar, maar laatst dacht ik.. het blijft een soort whey hydrolisaat, en kun je dus niet vergelijken met een aminoproduct zoals BCAA's. Wat denk jij?
3) Laatste tijd hoor ik veel goeds over Vitargo, het zou beter zijn t.o.v. gewone dextrose. Ik heb even gegoogled naar de voordelen, maar het enige wat ik regelmatig langs heb zien komen is dat het geen onderhuids vocht vasthoudt?
PeptoPro neutraal verwacht ik deze maand weer binnen. PeptoPro is zonder twijfel de beste keus. Het wordt net zo snel opgenomen als bijv BCAA's. PeptoPro wordt alleen voor spieropbouw en anti spierafbraak gebruikt. Enkelvoudige amino's kunnen gebruikt worden voor energie. PeptoPro dus niet.

Vitargo schijn inderdaad het beste koolhydratenproduct te zijn voor rondom de training. Het trakt inderdaad ook onderhuids vocht weg.

Ook wordt het nog sneller opgenomen dan bijv dextrose en zijn het complexe carbs.

Rene is het trouwens geen goed idee op de Basic Bulk Serie uit te breiden? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.491
Rene is het trouwens geen goed idee op de Basic Bulk Serie uit te breiden? :)
We hadden eerst ook basic bulk malto, maar was eigenlijk niet echt veel vraag naar. Vandaar dat we die niet meer verkopen. Suggesties zijn altijd welkom.
Now im loosing it. ???
Het wordt nog sneller opgenomen, hoe kunnen het dan complexe carbs zijn?

Het is op de een of andere manier bewerkt zodat het sneller je maag passeert.

Idd, dat is iets dat nog niet bestaat, goedkope bulk eiwit repen :)

Laatst hadden we het hier over AKG in poedervorm, denk je daar nog over na René? Ik kwam er toevallig achter dat andere online supp stores het ook hebben.
Ook dacht ik nog, misschien is AKG in combinatie met Citrulline Malaat echt perfect voor een pomp. Als we de onderzoeken mogen geloven is dat in ieder geval een hele goede combinatie. :)

Laatst hadden we het hier over AKG in poedervorm, denk je daar nog over na René? Ik kwam er toevallig achter dat andere online supp stores het ook hebben.
Ook dacht ik nog, misschien is AKG in combinatie met Citrulline Malaat echt perfect voor een pomp. Als we de onderzoeken mogen geloven is dat in ieder geval een hele goede combinatie. :)

Werkt perfect. :D

Ik gebruik NoxiPro (waar ook AKG in zit) in combinatie met Citrulline Malaat van een andere boardsponsor.

Het resultaat is een super training. :thumbs:

NoxiPro las ik toevallig net een stukje over. Er staat hetvolgende:

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

7,5 maal beter. :spaz:

N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine!

Zo zo wat een precieze berekening hebben ze daar gemaakt, en natuurlijk als je het inneemt zul je bij jezelf nagaan dit spul is echt 7,5maal beter:rolleyes:

Van AKG wordt ik al 2x groter, dan zou ik met N-Carbamylglutamate dus ongeveer zo groot als Coleman worden. :D

Dan hebben we binnen de kortste keren heel wat colemans op het podium staan xD

Hebbe hebbe hebbe!!

Terug
Naar boven