XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Soduju, heb van het weekend een test sample Unleash V3 geprobeert, daar ga je strak van staan.
Je lichaam begint helemaal te tintelen en je MOET gaan trainen.
Jammer alleen dat het effect na een klein half uurtje al vervaagt.

Ga zeker een pot bestellen !

Best Body premium proteine bars?

enig idee wanneer de 'Best Body premium' proteine bars terug binnen zijn?(chocolade)

had eind dec al gevraagd, en toen was antwoord 'volgende week'..

wou dit weekend bestelling doen, maar zijn nog steeds niet binnen :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.505
Deze lelijke man heeft hem ook al.. ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice die truien rené, ziet er goed uit.

Zo even kilo whey besteld (cappucino) en Lit Up. Ben benieuwd hoe het werkt bij me! Maximize is op...en zo te zien ook uitverkocht. Dan maar wat anders proberen! Morgen rug trainen dus dan maar ff kijken hoe het werkt :)

Paar weken nu getraind met de trainings riem van XXL.

Opzich een degelijke en leuke riem voor dat geld, alleen erg sterk is hij niet. Doe nu setjes van 130kg met squatten en 150kg van deadliften, en vandaag ook na de eerste rep van squatten begint hij al los te laten. Laat staan als ik zwaarder wil gaan en mijn 1RM wil testen.

Denk dat ik achteraf toch die 20 a 30 euro meer uit had kunnen geven om een riem met gesp te kopen. Mss idee om een riem in het assortiment te nemen met een gesp. Denk dat ik richting de zomer toch ga overstappen op een andere riem, zie me jammer genoeg niet echt maxen met deze riem.

Zijn de tassen nou alweer uitverkocht of zijn ze uberhaupt nog niet op voorraad geweest?

Hey Renee!?

Heb jij ook een goede werkende cortisol-blocker in jou assortiment?

Bestaat er d mogelijkheid Unleash groter in te slaan, en zo meer korting te pakken?

Heej,

Me broer heeft zero lactose whey,

maar deze schuimt super erg! met 200ml water zit de shake beker bijna helemaal vol met schuim? is dit normaal?
Vorige keer was dit wel minder + de smaak is ook een stuk minder geworden!

klopt dit??? alvast bedankt

Hey Renee!?

Ben geen Rene maar Super Cortisol Support zou wat voor je kunnen zijn.

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Bestaat er d mogelijkheid Unleash groter in te slaan, en zo meer korting te pakken?

Enige mogelijkheid die ik zie is om twee potten tegelijk te bestellen dan heb je het voor 37.48 ipv 39.95.

• #19.516
Paar weken nu getraind met de trainings riem van XXL.

Opzich een degelijke en leuke riem voor dat geld, alleen erg sterk is hij niet. Doe nu setjes van 130kg met squatten en 150kg van deadliften, en vandaag ook na de eerste rep van squatten begint hij al los te laten. Laat staan als ik zwaarder wil gaan en mijn 1RM wil testen.

Denk dat ik achteraf toch die 20 a 30 euro meer uit had kunnen geven om een riem met gesp te kopen. Mss idee om een riem in het assortiment te nemen met een gesp. Denk dat ik richting de zomer toch ga overstappen op een andere riem, zie me jammer genoeg niet echt maxen met deze riem.
Dat klittenband moet eigenlijk toch wel sterk zijn. Ik zal je bij je volgende bestelling een nieuwe sturen. Misschien heb je nu gewoon een productiefoutje of zo.
Zijn de tassen nou alweer uitverkocht of zijn ze uberhaupt nog niet op voorraad geweest?
XXL Sporttassen zijn vanaf vandaag weer leverbaar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey Renee!?

Yep, Super Cortisol Support van NOW.
Vandaag mijn XXL Trui binnen gekregen :D:D.. zit super fijn en van een zeer nette kwaliteit. komen er nog meerdere kleuren Rene of laat je het bij grijs??
Ik denk dat ze binnenkort ook nog in het zwart komen. Dat is ook erg mooi. Kwaliteit is inderdaad erg goed, maar dat staat altijd bij ons op nummer 1!
Je kan 2 potten tegelijk kopen, is weer wat goedkoper. Zal eens kijken of ik ook nog 3 potten kan toevoegen.
Heej,

Me broer heeft zero lactose whey,

maar deze schuimt super erg! met 200ml water zit de shake beker bijna helemaal vol met schuim? is dit normaal?
Vorige keer was dit wel minder + de smaak is ook een stuk minder geworden!

klopt dit??? alvast bedankt
Kan helaas per batch wat verschilen. Maar heel veel schuim zou niet mogen. Probeer niet te hard te shaken, misschien dat het dan wat minder is.

Nu 3 weken bezig met de weight gainer night protein en megagrow echt allemaal topspul ;) levering was ook dik in orde zelfs met de weersomstandigheden toen ;) Goed bezig xxl

René, kun je al een datum noemen waarop de naturel PeptoPro weer verkrijgbaar is? :o

• #19.519
Rene, mss plannen om stringer tanktops te maken van xxl? In de stijl van golds/world gym. Traint lekker en niet veel shops bieden het aan? Ik ken alleszinds een shitload aan mense die het zouden willen.

Mvg

Terug
Naar boven