IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eiwitrepen misschien? Maar dan zonder al die chocolade etc, gewoon zo goedkoop mogelijk maken.

Bestaat er d mogelijkheid Unleash groter in te slaan, en zo meer korting te pakken?
Als je er meer koopt en je bestelling groter wordt krijg je sowieso al meer kassakorting + meer goodies, right?
Hey Renee!?
Heb jij ook een goede werkende cortisol-blocker in jou assortiment?
Bestaat er d mogelijkheid Unleash groter in te slaan, en zo meer korting te pakken?
Dat klittenband moet eigenlijk toch wel sterk zijn. Ik zal je bij je volgende bestelling een nieuwe sturen. Misschien heb je nu gewoon een productiefoutje of zo.Paar weken nu getraind met de trainings riem van XXL.
Opzich een degelijke en leuke riem voor dat geld, alleen erg sterk is hij niet. Doe nu setjes van 130kg met squatten en 150kg van deadliften, en vandaag ook na de eerste rep van squatten begint hij al los te laten. Laat staan als ik zwaarder wil gaan en mijn 1RM wil testen.
Denk dat ik achteraf toch die 20 a 30 euro meer uit had kunnen geven om een riem met gesp te kopen. Mss idee om een riem in het assortiment te nemen met een gesp. Denk dat ik richting de zomer toch ga overstappen op een andere riem, zie me jammer genoeg niet echt maxen met deze riem.
XXL Sporttassen zijn vanaf vandaag weer leverbaar!Zijn de tassen nou alweer uitverkocht of zijn ze uberhaupt nog niet op voorraad geweest?
Yep, Super Cortisol Support van NOW.Hey Renee!?
Heb jij ook een goede werkende cortisol-blocker in jou assortiment?
Ik denk dat ze binnenkort ook nog in het zwart komen. Dat is ook erg mooi. Kwaliteit is inderdaad erg goed, maar dat staat altijd bij ons op nummer 1!Vandaag mijn XXL Trui binnen gekregen.. zit super fijn en van een zeer nette kwaliteit. komen er nog meerdere kleuren Rene of laat je het bij grijs??
Je kan 2 potten tegelijk kopen, is weer wat goedkoper. Zal eens kijken of ik ook nog 3 potten kan toevoegen.Bestaat er d mogelijkheid Unleash groter in te slaan, en zo meer korting te pakken?
Kan helaas per batch wat verschilen. Maar heel veel schuim zou niet mogen. Probeer niet te hard te shaken, misschien dat het dan wat minder is.Heej,
Me broer heeft zero lactose whey,
maar deze schuimt super erg! met 200ml water zit de shake beker bijna helemaal vol met schuim? is dit normaal?
Vorige keer was dit wel minder + de smaak is ook een stuk minder geworden!
klopt ditalvast bedankt
Tnx!Nu 3 weken bezig met de weight gainer night protein en megagrow echt allemaal topspullevering was ook dik in orde zelfs met de weersomstandigheden toen
Goed bezig xxl
René, kun je al een datum noemen waarop de naturel PeptoPro weer verkrijgbaar is?![]()