Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene, was jij dit aan de telefoon daarnet i.v.m die oh yeah bars?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.463
Sweet!
Komen de mega performance bars trouwens nog terug?
Ja, die komen ook weer terug. Kan nog wel 2 a 3 weken duren.
Vraagje Renee, had afgelopen vrijdag wat besteld, zaterdag was het natuurlijk 1 januari en had het dus ook niet verwacht. Vroeg me wel af of het inmiddels op de post zit? Alvast bedankt voor de reactie!
Kan je het beste even naar info mialen. als je voor 16:00uur besteld gaat het nog dezelfde dag de deur uit.
Dit ging over de XXL trainingtas. Ik zie dat ie nogsteeds is uitverkocht :( Heb je misschien nu meer informatie over wanneer die weer binnen komt?
Hetzelfde antwoord. Kan nog een aantal weken duren ;)
Rene, was jij dit aan de telefoon daarnet i.v.m die oh yeah bars?

Nope, heb vandaag niemand gebeld..

Wow, is er 'n XXL-hijglijn dan? :eyebrow:

Rene, wat vind jij van megagrowth in de cut?

• #19.468
Rene, wat vind jij van megagrowth in de cut?
Kan opzich best. Door de crea kan je wat vocht vasthouden waardoor je wat minder droog lijkt. Maar vocht verdwijnt zodra je met de MG stopt. De dextro is ook niet zo'n probleem. Dat mag je best hebben direct na een training. ZOu het wel alleen direct na het trainen nemen dan.
Ja zoiets:D Enkel spijtig dat het een man was om me meetedelen dat een product uit stock was. Maar het was wel een brave vriendelijke man ;)

Op dinsdag, woensdag en donderdag heb je meer kans dat je een dame aan de lijn krijgt. Maandag en vrijdag werken alleen mannen :(

Ik ben een xxl gebruiker. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding super. Onlangs wat bulk whey aangeschaft en daar ben ik zeker tevreden over. Vroeger ook al meerdere smaken whey delicious uitgeprobeerd en dat is ook goed spul. Bovendien kan je ongeveer zowat elk merk vinden(bsn, stacker,...) waardoor ik enkel nog op xxl surf.

Vanuit Vlaanderen bestellen is ook geen enkel probleem, overschrijving via Fortis en hup twee dagen later is je bestelling er.

• #19.471
Is dat een DELICIOUS protein bar in je broekzak, of ben je gewoon blij dat ik vlak bij je sta ;)
:p
:eek:
Ik ben een xxl gebruiker. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding super. Onlangs wat bulk whey aangeschaft en daar ben ik zeker tevreden over. Vroeger ook al meerdere smaken whey delicious uitgeprobeerd en dat is ook goed spul. Bovendien kan je ongeveer zowat elk merk vinden(bsn, stacker,...) waardoor ik enkel nog op xxl surf.

Vanuit Vlaanderen bestellen is ook geen enkel probleem, overschrijving via Fortis en hup twee dagen later is je bestelling er.

Kijk dat horen we graag! Vertel het voort in Vlaanderen en omstreken :thumbs: :D

Kan opzich best. Door de crea kan je wat vocht vasthouden waardoor je wat minder droog lijkt. Maar vocht verdwijnt zodra je met de MG stopt. De dextro is ook niet zo'n probleem. Dat mag je best hebben direct na een training. ZOu het wel alleen direct na het trainen nemen dan.

Op dinsdag, woensdag en donderdag heb je meer kans dat je een dame aan de lijn krijgt. Maandag en vrijdag werken alleen mannen :(
Ok, vocht maakt me opzich niet uit, VP% is all that counts for me!

Heerlijk die nightproteine chocosmaak. Ik kijk er elke avond weer naar uit. Mijn complimenten!

Ik had een sample met cappuccino smaak en man, wat was dat lekker!!!!!!!

Grtz,

Aad ~ Doix

en er word wederom gekopieerd! :D

Terug
Naar boven