Mars Mannetje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had eerder dit jaar XXL Training Stack besteld, hier zaten MegaGrow + Unleash + EAS in. Vond het een goede stack en wilde 'm weer bestellen maar de stack lijkt uit het assortiment gehaald te zijn.
Is dit het geval?
Essential amino stack. Is het normaal dat dat nooit echt volledig oplost? Je moet toch roeren eh, niet shaken? Kan ik dit ook gewoon bv in men eiwitshake kappen ipv apart op te drinken? Smaakt praktisch naar niks dus.

en ik pak er zo weer 1
en ik heb het doosje pas 2 of 3 dagen...PeptoPro naturel uitverkocht.
Ik dacht dat ik de enige gek was die de smaak naturel nam!
PeptoPro naturel uitverkocht.
Ik dacht dat ik de enige gek was die de smaak naturel nam!

srs bro? Mix je dan met DextroJuice Pro ofso? of zijn je smaakpupillen kapot![]()

Nah, ik nam altijd al whey hydrolisaat naturel, dus was wel wat gewend. In het begin is het best ranzig en moet je jezelf echt dwingen op te drinken, maar nu drink ik het weg als water.![]()

Dankje! Raar dat ik 'm niet kon vinden, zocht met trefwoorden 'training stack' en 'stack' maar leverde niks op. Bedankt in ieder geval!
Zet dan maar een doos voor me apart! Kan dan mooi met de volgende bestelling meeRene, heb je soms geen zin om de Oh Yeah bars met smaak Creamy Vanilla & Caramel in het assortiment op te nemen?
Deze is gewoon zalig. Is met witte chocolade!

Bedankt Nick BIBHeel het Team XXL ook de beste wense voor 2011!!
En al de Dutchbodybuilding members natuurlijk ook.

Rene, heb je soms geen zin om de Oh Yeah bars met smaak Creamy Vanilla & Caramel in het assortiment op te nemen?
Deze is gewoon zalig. Is met witte chocolade!
Zet dan maar een doos voor me apart! Kan dan mooi met de volgende bestelling mee![]()

Sweet!
Vraagje Renee, had afgelopen vrijdag wat besteld, zaterdag was het natuurlijk 1 januari en had het dus ook niet verwacht. Vroeg me wel af of het inmiddels op de post zit? Alvast bedankt voor de reactie!

XXL Nutrition IK zal ze deze week even bestellen :)[/QUOTE zei:Ok supper. Ik neem er dan onmiddellijk 2x12 van als ze er zijn. Maar kon mij nu toch al even niet meer inhouden door even al de andere smaken te bestellen
Je bestelling:
ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Chocolate & Caramel, Cookie Caramel Crunch), aantal:1 € 49.90ISS Research, Oh Yeah Bars 1 bar (Chocolate & Caramel), aantal:1 € 2.90Korting € -2.64Verzendkosten € 0.00
Totaalbedrag: € 50.16
Je bestelnummer is: 88684