Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ik vraag me af of Rene weet dat 90% van DBB op zijn collega fapt. :o

Had eerder dit jaar XXL Training Stack besteld, hier zaten MegaGrow + Unleash + EAS in. Vond het een goede stack en wilde 'm weer bestellen maar de stack lijkt uit het assortiment gehaald te zijn.

Is dit het geval?

Had eerder dit jaar XXL Training Stack besteld, hier zaten MegaGrow + Unleash + EAS in. Vond het een goede stack en wilde 'm weer bestellen maar de stack lijkt uit het assortiment gehaald te zijn.

Is dit het geval?

Nee, zo te zien zijn er nu twee stacks, die van jou en deze.
De trainings stack staat niet meer in de lijst van best verkochte producten, misschien heb je hem daarom niet gezien.

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Essential amino stack. Is het normaal dat dat nooit echt volledig oplost? Je moet toch roeren eh, niet shaken? Kan ik dit ook gewoon bv in men eiwitshake kappen ipv apart op te drinken? Smaakt praktisch naar niks dus.

Nee de EAS neem je voor je een eiwitshake neemt, moet iets van 10 a 15 minuten tussen zitten.
Die dingetjes die niet oplossen zijn de BCAA's, die moet je dus niet weggooien maar gewoon opdrinken;)

Hebben trouwens meer mensen hier moeite mee om niet elke 5 minuten Whey Delicious te pakken omdat het zo focking lekker is? :D

Ik heb een Whey Delicious Sample pack gekocht en ik heb er echt moeite mee om niet al m'n eiwitten te vervangen door whey.

Ik heb nog maar 8 sample's :( en ik pak er zo weer 1 :) en ik heb het doosje pas 2 of 3 dagen...

PeptoPro naturel uitverkocht. :(
Ik dacht dat ik de enige gek was die de smaak naturel nam!

srs bro? Mix je dan met DextroJuice Pro ofso? of zijn je smaakpupillen kapot :o

Nah, ik nam altijd al whey hydrolisaat naturel, dus was wel wat gewend. In het begin is het best ranzig en moet je jezelf echt dwingen op te drinken, maar nu drink ik het weg als water. :p

t*ring Ace, dat is wel echt hardcore ik zou zeker gaan kotsen.

Ff ontopic:
Altijd als ik Hydroxycut Hardcore X neem voor de workout spoel ik het goed weg. Toch krijg ik bij oefeningen als military press en incline bp/dp oprispingen waarbij het poeder in de caps omhoog komt.
Iemand hier een remedie tegen, en ja ik drink flink wat water weg tijdens de training.

Nah, ik nam altijd al whey hydrolisaat naturel, dus was wel wat gewend. In het begin is het best ranzig en moet je jezelf echt dwingen op te drinken, maar nu drink ik het weg als water. :p

Zó vies is dat spul ook niet! Alleen is die met smaakje een stuk lekkerder :cool:

Nee, zo te zien zijn er nu twee stacks, die van jou en deze.
De trainings stack staat niet meer in de lijst van best verkochte producten, misschien heb je hem daarom niet gezien.

Dankje! Raar dat ik 'm niet kon vinden, zocht met trefwoorden 'training stack' en 'stack' maar leverde niks op. Bedankt in ieder geval!

Dankje! Raar dat ik 'm niet kon vinden, zocht met trefwoorden 'training stack' en 'stack' maar leverde niks op. Bedankt in ieder geval!

Hm, als ik zoek op "training stack" vind ze ze alletwee, bij "stack" zijn er heel veel resultaten maar ook de twee genoemde training stacks.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.453
Iedereen de beste wensen voor 2011!!

182918817_82ada2c3d8.jpg

Rene, heb je soms geen zin om de Oh Yeah bars met smaak Creamy Vanilla & Caramel in het assortiment op te nemen?
Deze is gewoon zalig. Is met witte chocolade!

Rene, heb je soms geen zin om de Oh Yeah bars met smaak Creamy Vanilla & Caramel in het assortiment op te nemen?
Zet dan maar een doos voor me apart! Kan dan mooi met de volgende bestelling mee :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.456
Heel het Team XXL ook de beste wense voor 2011!!

En al de Dutchbodybuilding members natuurlijk ook.
Bedankt Nick BIB :)

Zet dan maar een doos voor me apart! Kan dan mooi met de volgende bestelling mee :D

IK zal ze deze week even bestellen :)

Vraagje Renee, had afgelopen vrijdag wat besteld, zaterdag was het natuurlijk 1 januari en had het dus ook niet verwacht. Vroeg me wel af of het inmiddels op de post zit? Alvast bedankt voor de reactie!

Vraagje Renee, had afgelopen vrijdag wat besteld, zaterdag was het natuurlijk 1 januari en had het dus ook niet verwacht. Vroeg me wel af of het inmiddels op de post zit? Alvast bedankt voor de reactie!

Vandaag is het zondag, denk je dat ze op zondag ook gaan werken? :rolleyes:

Zal wss gewoon maandag op de post gaan.

XXL Nutrition IK zal ze deze week even bestellen :)[/QUOTE zei:
Ok supper. Ik neem er dan onmiddellijk 2x12 van als ze er zijn. Maar kon mij nu toch al even niet meer inhouden door even al de andere smaken te bestellen:D

Je bestelling:
ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Chocolate & Caramel, Cookie Caramel Crunch), aantal:1 € 49.90ISS Research, Oh Yeah Bars 1 bar (Chocolate & Caramel), aantal:1 € 2.90Korting € -2.64Verzendkosten € 0.00
Totaalbedrag: € 50.16

Je bestelnummer is: 88684

Terug
Naar boven