XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Smaakt de basic bulk whey vanille ongeveer hetzelfde als de XXL Whey delicious? En als ik die zak overgiet in 2 verschillende potten, hoe krijg ik dan de smaak van de proteine die er eerst in zat eruit?

Hopelijk is die XXL trui er nog als ik ga bestellen

geen enkele whey is zo lekker als de delicious - maar de basic bulk whey smaakt wel gewoon goed hoor.
Helpt gewoon afwassen (en GOED laten nadrogen! na afdrogen) niet?

geen enkele whey is zo lekker als de delicious - maar de basic bulk whey smaakt wel gewoon goed hoor.
Helpt gewoon afwassen (en GOED laten nadrogen! na afdrogen) niet?
Ik heb nog niet geprobeerd ze schoon te maken, maar ik heb hier 1 met chocolade smaak staan en 1 met cappuccino. Hopelijk trekt die smaak er niet in

Mijn complimenten over de folder ( XXL magazine) die ik bij mn bestelling kreeg. Ziet er heel profesioneel en duidelijk uit.

Ik heb alleen bij mn laatste bestelling geen samples gekregen. Geen één:(
T is wel de eerste keer dat ik geen sample krijg. T is toch de bedoeling dat bij elke bestelling samples zitten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.546
Bedankt voor reactie voor cortisol blocker! maar ik had me even vergist ik bedoelde of jullie bij xxl ook een goed werkende oestrogeen blocker hebben?
Kijk eens naar Estrodex of Test Hardcore.
Ik zoek iets voor een goede pomp, iemand tips? :)
AAKG of Citrulline werken goed voor de pomp!
Vandaag mijn Omega 3 (XXL Nutrition) en Whey Delicious Sample Pack (XXL Nutrition) ontvangen. Gisteren besteld, dus een snelle levering!
Mooi zo! :thumbs:
Rene, heb je er nog over nagedacht? :) Er zijn zo te zien zijn er meer mensen die dat zouden willen.

Misschien een enquête openen zodat je kan zien hoeveel belangstelling er is voor goedkope bulk eiwitrepen?
Eiwitrepen is altijd een beetje moeilijk. We blijven zoeken naar goede repen.
Ik heb nu de Whey Isolaat van XXL nutrition met vanille smaak.
Zit nu bijna aan het einde van het potje maar die vanille smaak kan ik echt niet meer uitstaan.

Nu zit er ik aan te denken om Whey zonder smaak te kopen, hoe smaakt dat als ik dat meng met water. Proef je de whey of proef je alleen water dan?
Neutraal is niet echt lekker, smaakt naar pure whey. Is dus niet smaakloos.
Heey René.

Ik heb gister mijn bestelling binnen gekregen wat weer super snel was!
Alleen ik heb jullie trui gekocht waarbij stond maten vallen normaal.
Dus ik een XXL besteld maar die is te groot, dus ik vroeg me af of ik hem nog kon ruilen/terug sturen. En nee hij is niet gedragen slechts 1 keer geprobeerd.

Gr,
Je bent dus gewoon te klein :D Mag je terugsturen. Doe er wel even een briefje bij met hoe en wat zodat ze hier weten waar het over gaat.
Funny guy deze man!

Mn pakketje binnen, homebrew preworkout booster morgen maar eens testen:D
Ben benieuwd :D
Komt deze of uiterlijk volgende week weer binnen.
Mijn complimenten over de folder ( XXL magazine) die ik bij mn bestelling kreeg. Ziet er heel profesioneel en duidelijk uit.

Ik heb alleen bij mn laatste bestelling geen samples gekregen. Geen één:(
T is wel de eerste keer dat ik geen sample krijg. T is toch de bedoeling dat bij elke bestelling samples zitten?
Tnx! Folder is inderdaad erg mooi geworden. Vanaf 25 euro kan je je eigen samples en goodies selecteren.

Ik ben op zoek naar:

PrimRose (oa Now Food heeft het) En andere bronnen van GLA ...

Any tips? (in Animal Omega zit het ook wel maar die is me te prijzig :p ...)

Laatst bewerkt:
Rene

Is deze bestelling al verzonden vandaag:

bestelnummer is: 90529

Alvast bedankt!

Iemand hier nog een goede tip om Vitargo goed te laten oplossen? Met een shakebeker die gebruikt is tijdens het trainen (dus nog bodempje water onderop), hield ik op het eind een dikke drab onderin over... was er niet uit te krijgen.

Mooie kleding lijn hebben jullie al! Eindelijk is een shop met grote maten ;)

Gelijk de trui en 2 tshirts besteld ben benieuwd!

Groetjes

Dat AAKG, is dat zo'n product waar de ene wel goed op reageert en de ander weer niet?

• #19.552
Ik ben op zoek naar:

PrimRose (oa Now Food heeft het) En andere bronnen van GLA ...

Any tips? (in Animal Omega zit het ook wel maar die is me te prijzig :p ...)
Zal eens kijken of ik de volgende keer die van Now kan meebestellen.
Rene

Is deze bestelling al verzonden vandaag:

bestelnummer is: 90529

Alvast bedankt!
Yep, vandaag verzonden.
Iemand hier nog een goede tip om Vitargo goed te laten oplossen? Met een shakebeker die gebruikt is tijdens het trainen (dus nog bodempje water onderop), hield ik op het eind een dikke drab onderin over... was er niet uit te krijgen.
Alleen Vitargo lost inderdaad heel slecht op. Lijkt wel behanglijm. Ik drink tijdens het trainen altijd Vitargo met PeptoPro. Als je eerst die 2 samen in de shakebeker doet en goed schud, en daarna pas het water erbij doet lost het goed op en blijft het redelijk goed opgelost.
Mooie kleding lijn hebben jullie al! Eindelijk is een shop met grote maten ;)

Gelijk de trui en 2 tshirts besteld ben benieuwd!

Groetjes
Tnx! Ons motto is Bigger is Better. Dan kunnen we niet alleen M en L verkopen :D
Dat AAKG, is dat zo'n product waar de ene wel goed op reageert en de ander weer niet?
Over het algemeen krijgen de meeste wel een pomp van AAKG. Maar non responders heb je met ieder supplement.

Voor elke slok je shaker schudden? Tenminste dat is een gewoonte bij mij geworden met alle supps. Zo onstaat er geen vastgeplakte laagje ondering.
Overigens geen ervaring met Vitargo.

Ik wou net een shakebeker bestellen omdat de oude stuk is gegaan, en ik kreeg dit.

Minimum bestelbedrag te laag.
XXL Nutrition kan de voordelige prijzen niet handhaven voor orders beneden €15,00.
Wij vragen om uw begrip.

Moet nou minimaal 15 euro aan dingen bestellen? Want ik heb eigenlijk niks nodig op het moment.

Bestel gewoon wat whey, heb je toch nodig..

Is opzicht logisch dat er een minimum bestelbedrag is aangezien de verzending gratis is. ;)

• #19.557
Ik wou net een shakebeker bestellen omdat de oude stuk is gegaan, en ik kreeg dit.

XXL Nutrition kan de voordelige prijzen niet handhaven voor orders beneden €15,00.
Wij vragen om uw begrip.

Moet nou minimaal 15 euro aan dingen bestellen? Want ik heb eigenlijk niks nodig op het moment.

Yep, anders moeten we er geld bijleggen. We zijn vrijgevig, maar dat gaat net even te ver ;)

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Wij vragen om uw begrip.

Als je al doet nken kan je ook een paar flesjes [Link niet meer beschikbaar] bestellen :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=dn30Dw-Gck4

Is Basic Bulk oats van XXL te vergelijken met brinta?

Ik bedoel dus ook zo klein gemalen of is het zoals zoals de havermout in een pak van Quaker?

BBO is gemalen havermout. ;)

Terug
Naar boven