Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Toevallig nog geen nieuws van de oh yeah bars Creamy Vanilla & Caramel ? :rolleyes:

ps: staan de gekozen goodies normaal gezien niet op de orderbevestiging die je krijgt via mail?

Laatst bewerkt:
Ik heb nu al meer dan de helft van een pot complex carb gainer op en ik krijg hier bijna altijd diarree van. Het rare is dat ik eigenlijk geen darmproblemen krijg na het drinken van een shake ccg, maar als ik 2 of 3u later een maaltijd durf eten en die maaltijd begint een uurtje later ook in men darmen terecht te komen, dan krijg ik enorme diarree. :( Dus het is dus bv zo: 15.00u shake ccg, 18.00u avondeten, 19.30 diarree... Bijna elke maal is het zo... Is hier een verklaring voor?

Je neemt zeker 500ml en 4 schepjes per keer? Probeer anders meerdere malen per dag 250ml en 2 schepjes. Ik heb het namelijk ook af en toe als ik de maaltijdvervangende dosering neem, maar ik vind het ook niet zo gek als je in een keer zoveel vloeistof plus CCG achterover giet. Verder kan het volgens mij geen kwaad, wordt tenminste lekker snel opgenomen door je lichaam :D

ps: CCG Cookies&cream i.c.m. chocomel is echt heerlijk! Ik denk dat ik nog wat potten ga bestellen volgende week! :meal:

Laatst bewerkt:
Ik heb nu al meer dan de helft van een pot complex carb gainer op en ik krijg hier bijna altijd diarree van. Het rare is dat ik eigenlijk geen darmproblemen krijg na het drinken van een shake ccg, maar als ik 2 of 3u later een maaltijd durf eten en die maaltijd begint een uurtje later ook in men darmen terecht te komen, dan krijg ik enorme diarree. :( Dus het is dus bv zo: 15.00u shake ccg, 18.00u avondeten, 19.30 diarree... Bijna elke maal is het zo... Is hier een verklaring voor?

Ik heb precies hetzelfde bij de smaak banaan.

Je neemt zeker 500ml en 4 schepjes per keer? Probeer anders meerdere malen per dag 250ml en 2 schepjes. Ik heb het namelijk ook af en toe als ik de maaltijdvervangende dosering neem, maar ik vind het ook niet zo gek als je in een keer zoveel vloeistof plus CCG achterover giet. Verder kan het volgens mij geen kwaad, wordt tenminste lekker snel opgenomen door je lichaam :D

ps: CCG Cookies&cream i.c.m. chocomel is echt heerlijk! Ik denk dat ik nog wat potten ga bestellen volgende week! :meal:

Ik neem 650ml magere melk en zo'n 5-6 schepjes dus het kan misschien wel de dosering zijn ja. Maar een maaltijdvervanger gebruik ik dan ook als een maaltijdvervanger... Dat het geen kwaad kan weet ik niet, maar het is zéér onaangenaam en soms is die diarree zeker pijnlijk icm krampen op de pot. Dit wil ik liever vermijden, want zo doe ik er niet verder mee.

Enfin, je zou er geen diarree moeten van mogen krijgen als je een maaltijdvervangende dosering neemt. Mss dat een andere smaak nemen helpt zoals washandje zegt. Ik heb cookies and cream.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.585
Oke bedankt voor je reactie rene! Dan kijk ik vandaag wel even. Niet dat het een probleem is normaal is het gelijk de volgende dag thuis vroeg het me gewoon af.

Dus de TNT is gewoon weer laat.

Rene dan had ik nog een vraagje ben nu bezig met een kuur als ik klaar ben neem ik zoiezo 4 weken nolva en is het nog handig om er wat bij te nemen testboosters of dergelijke, weet niet of je goede ervaringen hebt met dit soort supplementen als nakuur naast je nolvadex.

Neem de volgende supplemeten ook nakuur:
glutamine
creatine
jack3d

ALvast bedankt
Je zou er een testobooster als Test Hardcore bij kunnen nemen. PeptoPro is ook aan te raden.
Gister onder andere de sporttas van XXL binnengekregen. Niet al te groot, mooi formaat! Must have ;)
Mooie tassen zijn het inderdaad :D
Vreemd, heb het nog niet eerder gehoord. Misschien ergens overgevoelig voor.
Hey Rene,

Deze vraag heb je al 893849354945 miljard keer gehoord waarschijnlijk.
Maar ik krijg niet het stuk scherm te zien met opmerkingen.

Ik heb daarnet een bestelling geplaatst. Ik heb echt goed gekeken, ligt het misschien aan mijn internet browser ofzo iets dergelijks.

Wou graag namelijk een shakebaker, omdat mijn anderen shakebakers naar de knoppe zijn:)
Bestelling is waarschijnlijk al verzonden. Opmerking staat in hetzelfde venster als waar je je naam en adres enz invult.
Bij bodyenfitshop zijn de purple wraath en purple intrain goedkoper. Bij sportfood is de intrain zelfs 15 euro goedkoper. Kan je dit niet aanpassen?
Prijzen aangepast!
Vandaag de trui en tshirts ontvangen! Echt helemaal top!

Erg goede kwaliteit en wat mij meteen opviel is dat de trui vrij dun is wat echt een groot pluspunt is! Als ik ergens niet tegen kan zijn het die te strakke en te dikke truien! :thumbs:

Erg goede kwaliteit en XXL is ook echt XXL! Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Vandaag of morgen nog even die mooie tas en paar handdoeken erbij doen en qua accessoires zit het dan weer helemaal goed. Snel ook even de whey delicious sample proberen!
Truien zijn inderdaad erg mooi, ook goede kwaliteit. Binnenkort krijgen we ze ook in het zwart.
Toevallig nog geen nieuws van de oh yeah bars Creamy Vanilla & Caramel ? :rolleyes:

ps: staan de gekozen goodies normaal gezien niet op de orderbevestiging die je krijgt via mail?
Oh yeah komt einde van de maand pas weer binnen. Goodies staan niet op de orderbevestiging, wel bij stap 3 van het winkelmandje (controle).
Ik neem 650ml magere melk en zo'n 5-6 schepjes dus het kan misschien wel de dosering zijn ja. Maar een maaltijdvervanger gebruik ik dan ook als een maaltijdvervanger... Dat het geen kwaad kan weet ik niet, maar het is zéér onaangenaam en soms is die diarree zeker pijnlijk icm krampen op de pot. Dit wil ik liever vermijden, want zo doe ik er niet verder mee.

Enfin, je zou er geen diarree moeten van mogen krijgen als je een maaltijdvervangende dosering neemt. Mss dat een andere smaak nemen helpt zoals washandje zegt. Ik heb cookies and cream.
Misschien dat 5 a 6 scheppen net iets teveel voor je is. Probeer een 4 scheppen met 300ml vloeistof. Misschien neem je nu gewoon teveel in 1 keer.

Ja, de bestelling is net binnen.
Zal er volgende keer nog beter opletten.

Bedankt voor samples. :)

Trui in het zwart, hahaha die bestel ik dan binnenkort ook!!
Denk gelijk maar wat mega grow erbij.

Excuus als 't al eerder gevaagd is, maar wanneer komt Maximize V2 (en crack) weer binnen?

Laatst bewerkt:
Is dit schema van iname van de suplementen een beetje in de goede richting?

Trainingsdagen:

Tijdens ontbijt: 36 g whey isolaat
Tijdens training: 20 g essential amino stack (eas)
Direct na training: 50 g mega grow
20+- minuten eventueel nog whey isolaat

Rustdag:

Direct na opstaan 50 g mega grow
Tijdens ontbijt 36 g whey isolaat

Ik had gehoord dat eas niet hoeft op rustdagen?

Alvast bedankt,

Gr

Jeroen

Laatst bewerkt:
Die AAKG caps van 1250mg en 7500mg, zijn deze in te nemen terwijl je ook met creatine bezig bent?

En welke is het best aan te raden?

Ja dit kun je prima combineren

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Trainingsdagen:

Rustdag:

Alvast bedankt,

Gr

Jeroen

Beter is 10gr EAS direct voor en direct na trainen

Ok, bedankt. :thumbs:

Ja dit kun je prima combineren

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Beter is 10gr EAS direct voor en direct na trainen

Ja, hier zit ook een beetje over te twijfelen hier lees ik namelijk verschillende meningen over.

Rene gebruikt het tijdens de training en zo zijn nog meer van jullie werknemers die de voorkeur geven om het tijdens de training te gebruiken.

Gr

Jeroen

René hoe zit het nu eigelijk met die 6 pack bags
ik vind namelijk nergens in europa iemand die ze levert.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.597
Trui in het zwart, hahaha die bestel ik dan binnenkort ook!!
Denk gelijk maar wat mega grow erbij.
Zwarte truien zijn echt erg mooi :D
Excuus als 't al eerder gevaagd is, maar wanneer komt Maximize V2 (en crack) weer binnen?
Maximize is er als het goed is volgende week weer. Crack is niet bekend, zijn schijnbaar problemen met de douane. Maar ja, dat is niet gek als je het Crack noemt en je zet er een gast vol met poeder op :D

Trainingsdagen:

Rustdag:

Alvast bedankt,

Gr

Jeroen
Ziet er prima uit. Eventueel kan je bij je MG nog wat EAS gooien, dat is altijd goed.
Die AAKG caps van 1250mg en 7500mg, zijn deze in te nemen terwijl je ook met creatine bezig bent?

En welke is het best aan te raden?
Kan je prima combineren. Komt allemaal op hetzelfde neer, dus kijk wat jij het fijnste vind, vloeibaar of caps.
René hoe zit het nu eigelijk met die 6 pack bags
ik vind namelijk nergens in europa iemand die ze levert.
heb ik een paar keer voor gemaild maar hoor niet veel van die gasten.

Hee Renee, weet je zeker dat megagrowth geen kwaad kan in de cut?? want damn wat krijg ik er weer een waterhoofd van..

Ja, hier zit ook een beetje over te twijfelen hier lees ik namelijk verschillende meningen over.

Rene gebruikt het tijdens de training en zo zijn nog meer van jullie werknemers die de voorkeur geven om het tijdens de training te gebruiken.

Gr

Jeroen

Beste is PeptoPro direct voor en na training. Tijdens trainen EAS;)

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:41 ----------

Hee Renee, weet je zeker dat megagrowth geen kwaad kan in de cut?? want damn wat krijg ik er weer een waterhoofd van..

MG kan geen kwaad tijdens 'cut' als je het op de voorgeschreven manier neemt

---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:44 ----------

@Rene. Zwarte truien? Top!! Misschien is het een idee om de jack's in zwart te leveren

Terug
Naar boven