AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

René,

Heb het pakket net verzonden en is dus morgen onderweg naar jullie!
Super service weer!
Brief zit in de doos erbij gesloten, met adres gegevens en bestelling nummer etc etc.

Thanks!

Laatst eens whey delicious besteld. Is echt de lekkerste whey die ik tot nu toe heb gehad. Snelle levering was ook een pluspunt.

Verder heb ik van de sample unleash echt staan stuiteren.

Heb gisteren bestelling geplaatst om 3 uur ongeveer. Maar heb vandaag niks binnen gekregen normaal krijg ik het de volgende dag binnen. Heb ook een bestelling bij een andere board sponsor geplaatst maar heb die wel vandaag binnen gekregen. Weet je mischien meer van gaat om deze bestel nr 90623

Je bestelling:
XXL Nutrition, PeptoPro 3x 750 gram (Exotisch Fruit, Exotisch Fruit, Exotisch Fruit)
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:2
NOW Foods, Omega 3 100 caps, aantal:2
Anabolic Xtreme, Perfect Cycle 90 caps
XXL Nutrition, XXL Tanktop

Je bestelnummer is: 90878

Zo, kan ik weer effe vooruit :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #19.572
René,

Heb het pakket net verzonden en is dus morgen onderweg naar jullie!
Super service weer!
Brief zit in de doos erbij gesloten, met adres gegevens en bestelling nummer etc etc.

Thanks!
Prima, komt in orde!
Had het eigenlijk allemaal voor eigen gebruik ingekocht :laugh: maar zal het toch maar delen met jullie :laugh:
Laatst eens whey delicious besteld. Is echt de lekkerste whey die ik tot nu toe heb gehad. Snelle levering was ook een pluspunt.

Verder heb ik van de sample unleash echt staan stuiteren.
Tnx! Goede berichten, horen we vaker :D
Heb gisteren bestelling geplaatst om 3 uur ongeveer. Maar heb vandaag niks binnen gekregen normaal krijg ik het de volgende dag binnen. Heb ook een bestelling bij een andere board sponsor geplaatst maar heb die wel vandaag binnen gekregen. Weet je mischien meer van gaat om deze bestel nr 90623
Die is gewoon verstuurd, had je dus eigenlijk binnen moeten hebben. Morgenvroeg meteen even checken.
Zo, kan ik weer effe vooruit :)
Mooie bestelling, tnx! PeptoPro kan je nooit teveel nemen :D

Oke bedankt voor je reactie rene! Dan kijk ik vandaag wel even. Niet dat het een probleem is normaal is het gelijk de volgende dag thuis vroeg het me gewoon af.

Dus de TNT is gewoon weer laat.

Rene dan had ik nog een vraagje ben nu bezig met een kuur als ik klaar ben neem ik zoiezo 4 weken nolva en is het nog handig om er wat bij te nemen testboosters of dergelijke, weet niet of je goede ervaringen hebt met dit soort supplementen als nakuur naast je nolvadex.

Neem de volgende supplemeten ook nakuur:
glutamine
creatine
jack3d

ALvast bedankt

Laatst bewerkt:
mooie spullen overgekocht van nutriworld!, maar uiteraard niets verkeerd mee!

Gister onder andere de sporttas van XXL binnengekregen. Niet al te groot, mooi formaat! Must have ;)

Ik heb nu al meer dan de helft van een pot complex carb gainer op en ik krijg hier bijna altijd diarree van. Het rare is dat ik eigenlijk geen darmproblemen krijg na het drinken van een shake ccg, maar als ik 2 of 3u later een maaltijd durf eten en die maaltijd begint een uurtje later ook in men darmen terecht te komen, dan krijg ik enorme diarree. :( Dus het is dus bv zo: 15.00u shake ccg, 18.00u avondeten, 19.30 diarree... Bijna elke maal is het zo... Is hier een verklaring voor?

Hey Rene,

Deze vraag heb je al 893849354945 miljard keer gehoord waarschijnlijk.
Maar ik krijg niet het stuk scherm te zien met opmerkingen.

Ik heb daarnet een bestelling geplaatst. Ik heb echt goed gekeken, ligt het misschien aan mijn internet browser ofzo iets dergelijks.

Wou graag namelijk een shakebaker, omdat mijn anderen shakebakers naar de knoppe zijn:)

Bij bodyenfitshop zijn de purple wraath en purple intrain goedkoper. Bij sportfood is de intrain zelfs 15 euro goedkoper. Kan je dit niet aanpassen?

Vandaag de trui en tshirts ontvangen! Echt helemaal top!

Erg goede kwaliteit en wat mij meteen opviel is dat de trui vrij dun is wat echt een groot pluspunt is! Als ik ergens niet tegen kan zijn het die te strakke en te dikke truien! :thumbs:

Erg goede kwaliteit en XXL is ook echt XXL! Kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Vandaag of morgen nog even die mooie tas en paar handdoeken erbij doen en qua accessoires zit het dan weer helemaal goed. Snel ook even de whey delicious sample proberen!

Oplossing voor Vitargo gevonden: eerst shakebeker halfvol water doen, vitargo erbij en schudden, via dop meer water erbij.
Nagenoeg geen plakkende restjes.

Terug
Naar boven