Huubke
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 19%
Brinta is dat toch ook? Alleen wil ik weten of de bulk oats ook zo klein gemalen is of vlokken zijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brinta is dat toch ook? Alleen wil ik weten of de bulk oats ook zo klein gemalen is of vlokken zijn.

Yep, anders moeten we er geld bijleggen. We zijn vrijgevig, maar dat gaat net even te ver
---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------
Als je al doet nken kan je ook een paar flesjes [Link niet meer beschikbaar] bestellen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=dn30Dw-Gck4

Als je al doet nken kan je ook een paar flesjes [Link niet meer beschikbaar] bestellen![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
zodra PeptoPro weer op voorraad is. 
Het heeft een meelstructuurBrinta is dat toch ook? Alleen wil ik weten of de bulk oats ook zo klein gemalen is of vlokken zijn.

Je bestelling:
XXL Nutrition, PeptoPro 3x 750 gram (Exotisch Fruit, Exotisch Fruit, Exotisch Fruit)
XXL Nutrition, Creatine Monohydraat 500 gr, aantal:2
NOW Foods, Omega 3 100 caps, aantal:2
Anabolic Xtreme, Perfect Cycle 90 caps
XXL Nutrition, XXL Tanktop
Je bestelnummer is: 90878

Prima, komt in orde!René,
Heb het pakket net verzonden en is dus morgen onderweg naar jullie!
Super service weer!
Brief zit in de doos erbij gesloten, met adres gegevens en bestelling nummer etc etc.
Thanks!
Had het eigenlijk allemaal voor eigen gebruik ingekocht
maar zal het toch maar delen met jullie 
Tnx! Goede berichten, horen we vakerLaatst eens whey delicious besteld. Is echt de lekkerste whey die ik tot nu toe heb gehad. Snelle levering was ook een pluspunt.
Verder heb ik van de sample unleash echt staan stuiteren.

Die is gewoon verstuurd, had je dus eigenlijk binnen moeten hebben. Morgenvroeg meteen even checken.Heb gisteren bestelling geplaatst om 3 uur ongeveer. Maar heb vandaag niks binnen gekregen normaal krijg ik het de volgende dag binnen. Heb ook een bestelling bij een andere board sponsor geplaatst maar heb die wel vandaag binnen gekregen. Weet je mischien meer van gaat om deze bestel nr 90623
Mooie bestelling, tnx! PeptoPro kan je nooit teveel nemen

Dus het is dus bv zo: 15.00u shake ccg, 18.00u avondeten, 19.30 diarree... Bijna elke maal is het zo... Is hier een verklaring voor?