Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

En houd het dan geen vocht vast ??

Net 2 XXL mutsen besteld (en 'n potje zink :P), geen kans zeker dat ie er morgen al is? Een van die mutsen is voor iemand z'n verjaardag maar was vergeten om voor 4'en te bestellen.

René, werken die 'Kaboom action strips' echt of zijn ze nu in de uitverkoop omdat er anders een hele lading over datum van gaat omdat niemand ze koopt. :p
En passion power shot dan? Heb jij het zelf al geprobeerd? :D

nvo178.jpg

:trollface:

PeptoPro. :hedbang:

Jammer dat het geen naturel is, anders had ik een bod gedaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.608
Net 2 XXL mutsen besteld (en 'n potje zink :P), geen kans zeker dat ie er morgen al is? Een van die mutsen is voor iemand z'n verjaardag maar was vergeten om voor 4'en te bestellen.
Nee, die is niet meer meegegaan vandaag. Gaat dus maandag pas de deur uit.
René, werken die 'Kaboom action strips' echt of zijn ze nu in de uitverkoop omdat er anders een hele lading over datum van gaat omdat niemand ze koopt. :p
En passion power shot dan? Heb jij het zelf al geprobeerd? :D
Kaboom werkt echt. Hebben we altijd al in het assortiment gehad, alleen nu een grote partij overgekocht met exp datum 3-11. Vandaar dat het even extra goedkoop is.

Passion Power vind ik ook goed werken. Heb hem nu ook bij de gratis goodies staan :D

Mooi voorraadje :D

zulke doseringen doe ik ook niet:-) 1 schep peptopro voor en na de training en 1 schep EAS tijdens

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

En houd het dan geen vocht vast ??

Het is de creatine die vocht vasthoud. Daardoor kan je er voller uitzien. In de meeste gevallen houd de vocht vast in de spier maar bij sommige ook onder de huid. Dat is per persoon en produkt verschillend;)

Ik heb nu al veel gelezen over de Basic Bulk Oats van XXL die men gebruikt in de shakes met whey. Nu worden de meeste shakes met water genomen. Neemt men nog steeds water als men Basic Bulk Oats bij de whey doet of moet het dan met melk?

Heyy Rene, was mijn verzending al bij je binnen gekomen?

Ik heb nu al veel gelezen over de Basic Bulk Oats van XXL die men gebruikt in de shakes met whey. Nu worden de meeste shakes met water genomen. Neemt men nog steeds water als men Basic Bulk Oats bij de whey doet of moet het dan met melk?

Water gaat ook ;)

zulke doseringen doe ik ook niet:-) 1 schep peptopro voor en na de training en 1 schep EAS tijdens

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Het is de creatine die vocht vasthoud. Daardoor kan je er voller uitzien. In de meeste gevallen houd de vocht vast in de spier maar bij sommige ook onder de huid. Dat is per persoon en produkt verschillend;)
Bij mij dus ook onder de huid.. heb altijd het idee dat ik gigantisch veel boller lijk na een tijdje creatine. :(

Lastige vraag René (of iemand anders die het antwoord weet).

PeptoPro is toch eigenlijk een whey hydrolisaat met een hoge hydrolise graad? Ook bevat het geen kh's, en vrijwel geen vet, maar is er daarnaast nog een verschil tussen PeptoPro of een hydrolisaat met dezelfde hydrolise graad?

Ook vroeg ik me af of de hydrolise graad evenredig aan de concentratie di- tripeptiden stijgt/daalt. Met andere woorden: PeptoPro heeft een hydrolisegraad van 28%, wat overeenkomt met 60% di- tripeptiden. Betekend dat dat een whey hydrolisaat met een hydrolise graad van 14% een concentratie di- tripeptiden bevat van 30%?

Wat ik met deze informatie wil? Niks, ben gewoon benieuwd naar de achterliggende materie. :)

Heb zojuist de AAKG 7500mg ampullen binnen gekregen, nu is dit misschien een domme vraag maar er staat op: "Once opened, keep refrigerated and consume within 24 hours."
Moet ik de andere helft van de ampul gewoon nuttigen op een rust dag dan? Aangezien ik om de dag train.

Persoonlijk neem ik een hele ampul voor het trainen. Maar je kan ook de helft ervoor, en de andere helft erna.

Terug
Naar boven