- Waardering
- 14.157
Beste is PeptoPro direct voor en na training. Tijdens trainen EAS![]()
PeptoPro + EAS lijkt me een beetje overkill niet?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste is PeptoPro direct voor en na training. Tijdens trainen EAS![]()
Nee, die is niet meer meegegaan vandaag. Gaat dus maandag pas de deur uit.Net 2 XXL mutsen besteld (en 'n potje zink), geen kans zeker dat ie er morgen al is? Een van die mutsen is voor iemand z'n verjaardag maar was vergeten om voor 4'en te bestellen.
Kaboom werkt echt. Hebben we altijd al in het assortiment gehad, alleen nu een grote partij overgekocht met exp datum 3-11. Vandaar dat het even extra goedkoop is.René, werken die 'Kaboom action strips' echt of zijn ze nu in de uitverkoop omdat er anders een hele lading over datum van gaat omdat niemand ze koopt.
En passion power shot dan? Heb jij het zelf al geprobeerd?![]()

Passion Power vind ik ook goed werken. Heb hem nu ook bij de gratis goodies staan![]()

overkill aan amino's rondom de training? Nee hoor.. Nu doe ik het ook niet maar in wedstrijdvoorbereiding wel:-D

Ik heb nu al veel gelezen over de Basic Bulk Oats van XXL die men gebruikt in de shakes met whey. Nu worden de meeste shakes met water genomen. Neemt men nog steeds water als men Basic Bulk Oats bij de whey doet of moet het dan met melk?

Bij mij dus ook onder de huid.. heb altijd het idee dat ik gigantisch veel boller lijk na een tijdje creatine.zulke doseringen doe ik ook niet:-) 1 schep peptopro voor en na de training en 1 schep EAS tijdens
---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------
Het is de creatine die vocht vasthoud. Daardoor kan je er voller uitzien. In de meeste gevallen houd de vocht vast in de spier maar bij sommige ook onder de huid. Dat is per persoon en produkt verschillend![]()