Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
dat zou mij wel een klein beetje te ver gaan, ik zou niet weten hoe ik zou reageren tegen die klanten hoor :)
maarja klant is koning zeker:o

Ach ja haha.. moet er wel om lachen.. alleen als ik even low on carbs ben dan en tegen een hypo aanhang dan ;)

• #1.943
Hey! kappen hier met vervuilen van de XXL topic! hahaha..

Ik vond het betaal systeem alleen wat minder, Waarom geen ideal? Dat had ik ook in eerste instantie verwacht, en ik dacht zo van dat een eenmalige machtiging ook lang zou duren daarom maar gekozen voor vooruit betaling... Kan iemand me vertellen wat daar mis mee is?

Jullie hebben ook een postbank rekening nmr, en ik ook, dus jullie horen het gelijk te krijgen wanneer het is overgemaakt.

Verder boeid het me niet veel of ik vandaag me bestelling binnenkrijg of zaterdag...

René, hoe zit het met die Bad Ass Mass Stack van Alri?
Staan geen meningen bij. Lijkt me wel iets om eens te proberen.
Al wat commentaar over gehad?

• #1.946
Ik vond het betaal systeem alleen wat minder, Waarom geen ideal? Dat had ik ook in eerste instantie verwacht, en ik dacht zo van dat een eenmalige machtiging ook lang zou duren daarom maar gekozen voor vooruit betaling... Kan iemand me vertellen wat daar mis mee is?

Jullie hebben ook een postbank rekening nmr, en ik ook, dus jullie horen het gelijk te krijgen wanneer het is overgemaakt.

Verder boeid het me niet veel of ik vandaag me bestelling binnenkrijg of zaterdag...

IDEAL werken we aan en komt eraan. Als bij ons een betaling binnen is gaat het meteen weg en wordt het de volgende dag bezorgd. Als een betaling ergens blijft hangen is dat buiten onze schuld. Bij een machtiging gaat een bestelling meteen de deur uit en met IDEAL straks ook uiteraard.

rene

• #1.948
René, hoe zit het met die Bad Ass Mass Stack van Alri?
Staan geen meningen bij. Lijkt me wel iets om eens te proberen.
Al wat commentaar over gehad?

Ik heb er zelf niet direct iets van gehoord. Wel lees je reviews op USA boards en die zijn goed.

• #1.949
Hoezo, Normaal ben ik namelijk gewend meteen een bevestiging te krijgen ter betaling...

Sommige sites hebben dat .. wij niet. Normaal gaat het ook allemaal zeer snel dat ik het nut niet zo zie. Wij leveren normaal zeer snel. Soms zelf binnen 24h naar Belgie! :D

rene

Sommige sites hebben dat .. wij niet. Normaal gaat het ook allemaal zeer snel dat ik het nut niet zo zie. Wij leveren normaal zeer snel. Soms zelf binnen 24h naar Belgie! :D

rene

Oeeeeeh !! Net mailtje terug gehad, geld ontvangen !! Vandaag op de post, dus morgen bij mij !? Héhéééé, anders donderdag lekker binnen !!

Haha, Postbode net voor de deur pakje afgelevert, gister besteld vandaag in huis. Alleen hij is wat later, vandaar dat ik me ook afvroeg waarom ik geen bevestiging ter betaling heb, Bedankt voor de service!

1 kilo whey instant, smaak bevalt me prima, wanneer deze op is gelijk wat meer :D

Whey en creatine zijn goed aangekomen :cool:

een bevestigings mail van de betaling is misschien een optie rene? ik heb dit nog nooit gehad namelijk. voor sommige mensen hier zou het gemakkelijker zijn denk ik dan hoeven ze niet telkens te vragen is mijn betaling al binnen of is het al verzonden,
dan weten ze namelijk als het betaald is dat het ook direct verzonden wordt

• #1.957
een bevestigings mail van de betaling is misschien een optie rene? ik heb dit nog nooit gehad namelijk. voor sommige mensen hier zou het gemakkelijker zijn denk ik dan hoeven ze niet telkens te vragen is mijn betaling al binnen of is het al verzonden,
dan weten ze namelijk als het betaald is dat het ook direct verzonden wordt

Nee dat is ook geen optie... En administratief heb ik er ook niet echt trek in als ik eerlijk ben. Dan zitten we heel de dag te mailen ;)

Met vooruitbetaling per bank heb je 9 van de 10x je bestelling binnen 48uur in huis.

Ook maar weer eens een bestelling gedaan, Megagrow en Taurine, tijd om die verdomde
nasleping van de griep de kop in te drukken ROARR :D

Terug
Naar boven