Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Voila, net m'n bestelling geplaatst !
Dit is het geworden:

*10Kg pro 80; vanille; vanille; choco; aardbei
*750gr pro 80; 1 x coco's & 1 x banaan
*1x dextrojuice !!

heb onmiddellijk m'n geld overgemaakt !!
Dat ze maar rap hier mogen zijn, opsturen die handel !!!:D

:thumbs: Die pro80 banaan en coco's is maar tijdelijk.. is eigenlijk pro88 :D

ik zag jullie gister ook voorbij schuiven bovenaan mn gmail in de google adds. goed bezig!:D

Heb je trouwens mijn betaling al ontvangen :)?

en de mijne ? ordernr: 9634

Hoezo, Normaal ben ik namelijk gewend meteen een bevestiging te krijgen ter betaling...

En nu nog willen antwoorden:p

precies of het gaat hier nog niet snel genoeg bij de meesten :D

ik heb rapper een bestelling binne uit NL of 1tje vanuit belgië (enja ik woon in belgië)
het is al zo een superlevering bij XXL en toch blijven mensen maar zagen als ze het de zelfde dag of volgende dag nog niet binnen hebben :p

ik heb rapper een bestelling binne uit NL of 1tje vanuit belgië (enja ik woon in belgië)
het is al zo een superlevering bij XXL en toch blijven mensen maar zagen als ze het de zelfde dag of volgende dag nog niet binnen hebben :p

Ik zaag niet, ben gewoon héél nieuwsgierig :p

HAHAHAHA !!
Jij doet me lachen man !...NOT

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.935

Er zijn er bij die bestellen vrijdag na 18uur en hangen zaterdag al aan de telefooon en hebben ze ook nog gekozen voor vooruitbetaling per bank :o

ja tis al de 2e keer KaLe

Héhéhéhéhé:D

Er zijn er bij die bestellen vrijdag na 18uur en hangen zaterdag al aan de telefooon en hebben ze ook nog gekozen voor vooruitbetaling per bank :o

dat zou mij wel een klein beetje te ver gaan, ik zou niet weten hoe ik zou reageren tegen die klanten hoor :)
maarja klant is koning zeker:o

Terug
Naar boven