- Waardering
- 4.382
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ohja om nog maar even moeilijk te doen...
hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd![]()
ohja om nog maar even moeilijk te doen...
op de site staat er bij dextrojuice:
Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.
hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd![]()

Meen je dat laatste echt, en zo ja waarom wel?Die 2 kleine potten die je ziet is MSM 1500 (super supplement imo).
Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om zowel RPM als NitreoCrea in te gaan nemen?
Ik wil dit gaan doen samen met mijn standaard Whey
Sta op het punt 10kg Pro 80 te bestellen...
Wat zijn jullie facoriete smaken hierin !?
XXl, wat is de meest verkochte smaak hierin ?
Meest verkocht 1e vanille . 2e aardbei. 3e choco.. van pro80 dan.
Meest verkocht 1e vanille . 2e aardbei. 3e choco.. van pro80 dan.
Ja dat kan zeer zeker. Nitrocrea geeft geen mentale focus en dat doet RPM juist wel. Deze vullen elkaar juist zeer goed aan.
Rene
Werken die twee elkaar neit tegen dan? Dat het creatine effect verdwijnt?
Verder mijn vraag : wat is het verschil tussen : Whey Protein Instant en Protein 80?
En chocolade nog een beetje te doen? Ik heb nu Whey Protein Instant banaan en dat is met water of melk niet echt lekker te noemen.
Het is namelijk vrij dik en sterk van smaak. Is vanilla of chocolade beter te doen?
dan heb je denk nog nooit een andere whey gehad... onze whey is juist best dun omdat er geen vulstoffen inzitten.Jep neus dicht en slikken... zo hoort het toch volgens de mannen
Bah wat ben jij pervers zeg, dat had ik niet achter jou gezocht hoor.