Fitness Seller

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
@Gorrilor..

Mooie verzameling! :thumbs: De meesten producten gaan nog met huidige label en gaan geleidelijk over. Vandaag de eerst nieuwe op de whey, maar dat ziet er niet uit met die rode deksels.. hahha.. alleen nog maar met blauwe deksels bestellen voor ons dus..

@ Rene
heb het verzonden...

greets

dextrojuice (2 scheppen en een beetje) en instant whey banaan (3 scheppen) is suuuuuper lekker! net niet te zoet hoor, drinkt zo super lekker weg! Ben niet echt een zoetebek, dus dat mag geen probleem zijn voor iemand anders! Ben er verzot op! Leuke kleur krijg je ook :)

ohja om nog maar even moeilijk te doen... :p

op de site staat er bij dextrojuice:
Wil je optimaal groeien?
Neem dan direct na de training DextroJuice samen met Whey Proten Instant in. Het toegevoegde Taurine zorgt voor een betere opname van voedingsstoffen en een sneller herstel.

hoe smaakt dit als je het met de whey mengt? lijkt mij een rare combi ofniet? orange en banaan gemengd :p

Dextro orange met choco whey en nitro crea is nou niet echt bepaald lekker, maar boeie gewoon erin gieten!!!!!!;)

Jep neus dicht en slikken... zo hoort het toch volgens de mannen

Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om zowel RPM als NitreoCrea in te gaan nemen?

Ik wil dit gaan doen samen met mijn standaard Whey

• #1.909
Kan iemand mij vertellen of het zin heeft om zowel RPM als NitreoCrea in te gaan nemen?

Ik wil dit gaan doen samen met mijn standaard Whey

Ja dat kan zeer zeker. Nitrocrea geeft geen mentale focus en dat doet RPM juist wel. Deze vullen elkaar juist zeer goed aan.

Rene

Sta op het punt 10kg Pro 80 te bestellen...
Wat zijn jullie facoriete smaken hierin !?
XXl, wat is de meest verkochte smaak hierin ?

VANILLEEE!!!! heb ze zelf ook, vooral omdat pro80 wat "dikker" is kan je imo beter een wat neutrale smaak hebben

• #1.912
Ja dat kan zeer zeker. Nitrocrea geeft geen mentale focus en dat doet RPM juist wel. Deze vullen elkaar juist zeer goed aan.

Rene

Werken die twee elkaar neit tegen dan? Dat het creatine effect verdwijnt?

Verder mijn vraag : wat is het verschil tussen : Whey Protein Instant en Protein 80?

En chocolade nog een beetje te doen? Ik heb nu Whey Protein Instant banaan en dat is met water of melk niet echt lekker te noemen.

Het is namelijk vrij dik en sterk van smaak. Is vanilla of chocolade beter te doen?

• #1.916
Werken die twee elkaar neit tegen dan? Dat het creatine effect verdwijnt?

Verder mijn vraag : wat is het verschil tussen : Whey Protein Instant en Protein 80?

En chocolade nog een beetje te doen? Ik heb nu Whey Protein Instant banaan en dat is met water of melk niet echt lekker te noemen.

Het is namelijk vrij dik en sterk van smaak. Is vanilla of chocolade beter te doen?

Whey instant DIK??? dan heb je denk nog nooit een andere whey gehad... onze whey is juist best dun omdat er geen vulstoffen inzitten.

Whey beste bij het ontbijt en na de training. Pro80 op andere momenten van de dag omdat deze een vertraagde opname heeft.

Smaken verschillen enorm. Ik neem altijd vanille dat is altijd wel ok. Sommige mensen smullen van de banaan smaak... je kan er niets van zeggen gewoon.

rene

Whey instant is de choco echt overheerlijk.
Ben ik wel een choclade gek.
Echter als ik trek heb in chocola, pak ik een shake;)

Voila, net m'n bestelling geplaatst !
Dit is het geworden:

*10Kg pro 80; vanille; vanille; choco; aardbei
*750gr pro 80; 1 x coco's & 1 x banaan
*1x dextrojuice !!

heb onmiddellijk m'n geld overgemaakt !!
Dat ze maar rap hier mogen zijn, opsturen die handel !!!:D

Terug
Naar boven