MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Hij is vergeven!

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.785
Hoe kom jij aan een antwoordnummer ??? :D

wanneer komt de nox pump is in de aanbieding? ben er echt al lang op aan het wachten

Eigen bedrijf misschien?
wanneer komt de nox pump is in de aanbieding? ben er echt al lang op aan het wachten

+1 maar denk eerlijk gezegd niet dat het al gauw in de aanbieding komt, omdat er nu een hoop mensen gaan bestellen (naar verwachting) omdat er een nieuw product is dat goed uit de reviews komt. M'n broer knalde goed op Unleash V3 en wil dit ook wel een keer proberen.

Hebben jullie er ook samples van? Stom hoor, iedere keer als ik voornemens heb om te sparen kom ik weer op jullie website terecht...

Laatst een mooie vest besteld van XXL.. 3 keer in de was geweest.. 2x op 30graden laatste keer op 40 graden.. en wat denk je gekrompe!!! balen dus:( de mouwen zijn nog goed op lengte alleen bij me middel komt ie vort totaan me navel:s , verder is me vest niet in de droger geweest

Laatst een mooie vest besteld van XXL.. 3 keer in de was geweest.. 2x op 30graden laatste keer op 40 graden.. en wat denk je gekrompe!!! balen dus:( de mouwen zijn nog goed op lengte alleen bij me middel komt ie vort totaan me navel:s , verder is me vest niet in de droger geweest

XXL kleding is superkwaliteit:thumbs:

• #19.790
[Link niet meer beschikbaar] Alles wordt dus vandaag nagestuurd, uiteraard met extra veel samples!!

Frebruari: Pepto naturel nog steeds niet op voorraad. :(
Is de vraag naar naturel zo laag dat deze versie gevaar loopt uit het assortiment genomen te worden?

• #19.792
Vandaag komt er geloof ik wel weer een goede pre workout booster in de aanbieding!
Eigen bedrijf misschien?

+1 maar denk eerlijk gezegd niet dat het al gauw in de aanbieding komt, omdat er nu een hoop mensen gaan bestellen (naar verwachting) omdat er een nieuw product is dat goed uit de reviews komt. M'n broer knalde goed op Unleash V3 en wil dit ook wel een keer proberen.

Hebben jullie er ook samples van? Stom hoor, iedere keer als ik voornemens heb om te sparen kom ik weer op jullie website terecht...
Samples van Unleash kan je gewoon aanklikken bij de goodies. Of bedoel je sample van NOX Pump?
Ben je niet gewoon gegroeid? :D
Frebruari: Pepto naturel nog steeds niet op voorraad. :(
Is de vraag naar naturel zo laag dat deze versie gevaar loopt uit het assortiment genomen te worden?
Zonder smaak is inderdaad vrij weinig smaak naar. Gewoon omdat het een vieze smaak heeft, en met smaak is gewoon heerlijk.

Gaat niet uit het assortiment. Maar we hebben meer producten met PeptoPro en dat moet allemaal tegelijk gemaakt worden.

Ik bedoel of er nog samples van Noxi komen :-D

• #19.794
Nee, zijn helaas geen samples van.

nee ben niet gegroeit:( haha plus nog is griep gehad dus ben afgevalle:p

Voor 16:00 er nog maar een bestelling uitgegooid :) Helaas vielen de weekaanbiedingen wat tegen dus hierbij gelaten.

Heerlijk getraind op mijn pot Unleash V3 maar deze is helaas empty, deze keer maar gegaan voor de Maximize V2, goede verhalen over gehoord :)

NoxiPro maar even gelaten voor wat het is, deze keer geen Early Adaptor voor mij :)

Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Dat die vest een héél klein beetje krimpt is normaal hoor. ALs de mijne juist gewassen is zit die ook terug een stuk strakker..na een dagje is het terug wat losser :D

Dat die vest een héél klein beetje krimpt is normaal hoor. ALs de mijne juist gewassen is zit die ook terug een stuk strakker..na een dagje is het terug wat losser :D

daar heb je gelijk in.. maar om nou met een vest tot me navel rond te lopen:p

Terug
Naar boven