XXL Nutrition

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Ordernr: 93171

Gaat zeker net niet meer mee Rene? Had trouwens als goodie bodybuild magazine gekozen, welke magazine is het?

Ik heb onlangs 2.5kg cookies en cream isolaat gekocht bij XXL en hij smaakt afschuwelijk .

Ik koop al jaren bij XXL , nooit klachten gehad , maar eerlijk is eerlijk , als ik iets niet goed vind dan moet ik het ook eens melden .

Ik weet bij god niet wie de isolaat cookies en cream lekker vind , maar degene die hem lekker vind mag de rest van de pot voor halve prijs overkopen van mij .

t*ring, dat was snel!

Email - Je bestelling bij XXL Nutrition - 3:30PM
Email - Verzending XXL Nutrition - 4:46PM

Morgen in huis gok ik ;) Goeie shit weer XXL, die shirts van laatst zijn ook tof!

Lol zie dat ik voor 1300,- eu aan spullen heb besteld bij XXL sinds april 2010.. :D

heb maximize v2 geprobeerd vandaag niet echt hard op geknalt. misschien licht het aan me tollerantie of zo . volgende keer maar 1.5 scoop gebruike dan

Laatst bewerkt:
Vandaag de straps van jullie voor het eerst kunnen gebruiken.
Was echt top, eindelijk kon ik een werksetje echt volledig met me rug doen.
Eerst kwam ik niet verder dan 8x110, nu 10x130 gedaan en omdat het goed ging nog eens 6x140. Top dingen!

De smaak cappuccino van whey delicious is er echt los op. Die smaakt dus echt voor 99% gelijk echte cappuccino! ^^

Vandaag de Noxipro ontvangen.. Met heel veel leuke goedjes erbij..
Superpump, Unleash, Clearshot en Testron SX..
Het laaste lijkt wel op hasj in een tablet vorm :P

En daar neem ik er wel een paar van als ik met me vriendin ga stoeien :P
(take 1 caplet 1 hour before coïtusual activitiy) :)

Prima service +1

Ik heb onlangs 2.5kg cookies en cream isolaat gekocht bij XXL en hij smaakt afschuwelijk .

Ik koop al jaren bij XXL , nooit klachten gehad , maar eerlijk is eerlijk , als ik iets niet goed vind dan moet ik het ook eens melden .

Ik weet bij god niet wie de isolaat cookies en cream lekker vind , maar degene die hem lekker vind mag de rest van de pot voor halve prijs overkopen van mij .

Ik heb onlangs 1kg isolaat met dezelfde smaak gekocht. Vind het niet slecht, doet me denken aan een snoepje van vroeger maar weet niet meer welk. Zo zie je maar dat smaken verschillen!

Het XXL,Ik heb een kleine bestelling gedaan met die fatburn suprice dinges ;P en pre workout sample. Is het mogenlijk een unleash sample er van jullie bij te krijgen. Ik wil graag een paar van die sups proberen om te kijken welke mij het best bevalt. Je bestelnummer is: 93342alvast bedankt ;)m.v.g.

Laatst bewerkt:
René, wat moet ik me voorstellen bij die fatburner suprise? Een lipo6 black? Animal cuts?

Hee rene, wat vind je zelf van noxipro of heb je um nog niet geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.815
ja want op het kaarte staat toch echt 40graden dus moet ie dat ook aankunen lijkt me:p

Stuur dat vest even terug als je wil.

Weet je misschien wanneer je hem kan meebestellen? Ik wou een whey bestelling plaatsen maar als het potje er snel is dan wacht ik nog even ;)En kan er een whey komen met bitterkoekjes-pudding smaak? :D

Zat er deze keer niet bij. Gaat nog 2 a 3 weekjes duren.

Ordernr: 93171

Gaat zeker net niet meer mee Rene? Had trouwens als goodie bodybuild magazine gekozen, welke magazine is het?

Gaat vandaag de deur uit!

Vreemd. Je bent eigenlijk de eerste die over die smaak klaagt. Vond hem zelf gewoon goed te drinken. Uiteraard niet zo als Whey Delicious, maar zeker niet slecht.

t*ring, dat was snel!

Email - Je bestelling bij XXL Nutrition - 3:30PM
Email - Verzending XXL Nutrition - 4:46PM

Morgen in huis gok ik ;) Goeie shit weer XXL, die shirts van laatst zijn ook tof!

Tnx, we zijn snel! :D

Lol zie dat ik voor 1300,- eu aan spullen heb besteld bij XXL sinds april 2010.. :D

Kan ik in de zomer mooi van op vakantie :D

De smaak cappuccino van whey delicious is er echt los op. Die smaakt dus echt voor 99% gelijk echte cappuccino! ^^

Cappuccino is een van mijn favoriete. Zeker met melk is het echt super lekker!

Vandaag de Noxipro ontvangen.. Met heel veel leuke goedjes erbij..
Superpump, Unleash, Clearshot en Testron SX..
Het laaste lijkt wel op hasj in een tablet vorm :P

En daar neem ik er wel een paar van als ik met me vriendin ga stoeien :P
(take 1 caplet 1 hour before coïtusual activitiy) :)

Prima service +1

Tnx! Ben benieuwd wat je van noxipro vind.

Ik heb onlangs 1kg isolaat met dezelfde smaak gekocht. Vind het niet slecht, doet me denken aan een snoepje van vroeger maar weet niet meer welk. Zo zie je maar dat smaken verschillen!

Yep, daar ben ik wel achter gekomen. Je kan niets maken wat iedereen lekker vind ;)

Het XXL,Ik heb een kleine bestelling gedaan met die fatburn suprice dinges ;P en pre workout sample. Is het mogenlijk een unleash sample er van jullie bij te krijgen. Ik wil graag een paar van die sups proberen om te kijken welke mij het best bevalt. Je bestelnummer is: 93342alvast bedankt ;)m.v.g.
Komt goed!

René, wat moet ik me voorstellen bij die fatburner suprise? Een lipo6 black? Animal cuts?
Da's een verrassing ;)

Hee rene, wat vind je zelf van noxipro of heb je um nog niet geprobeerd?
Nog niet geprobeerd. Zal hem dit weekend eens proberen. Deze week beetje ziekjes geweest, dus niet echt de tijd om hard te trainen en pre workout boosters uit te proberen :D

Rene heb deze morgend/middag bestelling geplaats hoe kan ik deze checken of die verzonden is of niet ?
Referentie van de bestelling : 93324

Groetjes

Rene heb deze morgend/middag bestelling geplaats hoe kan ik deze checken of die verzonden is of niet ?

Groetjes

Als ik dat probeer na te gaan via de link in de mail werkt het niet :(
Ook zoals ik al gelezen heb linkt hij door naar een duitse website.

René,

Vanmiddag bestelling ontvangen, trui in XXL maat zit als gegoten,echt goeie kwaliteit thx ,wanneer komen de zwarte binnen?
Gelijk ook eens de Noxipro geprobeerd, 1,5 scoop halfuurtje voor training genomen en moet zeggen duurde iets langer dan bv Maximize V2 vooraleer ik er iets van merkte.
Maar eens in de gym een energieboost gekregen, focus en zweten als een rund,echt goeie beentraining gehad en supergoeie pomp in de beentjes,superprodukt, zeker voor die prijs!
Heb je trouwens die trui ontvangen die ik retour had gestuurd.(mijn vertrouwen in belgische Post is niet zo groot)
En die inpakkers bij jou, wel grappige gasten mijn PEM spray zat gewikkeld in zo'n goeie 15m shrinkwrap :D of is dit een manier om jou afvalberg te minderen gewoon meesturen naar de klant :D

Alvast bedankt voor de superservice
Greetz
Sven

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.820

Groetjes
Als het goed is krijg je daar een mailtje van. Die bestelling is vandaag verstuurd dus moet gewoon morgen bij je aankomen.
Als ik dat probeer na te gaan via de link in de mail werkt het niet :(
Ook zoals ik al gelezen heb linkt hij door naar een duitse website.
Wordt aan gewerkt. Als je in de link trouwens de DE veranderd in NL heb je als het goed is Nederlands.
René,

Vanmiddag bestelling ontvangen, trui in XXL maat zit als gegoten,echt goeie kwaliteit thx ,wanneer komen de zwarte binnen?
Gelijk ook eens de Noxipro geprobeerd, 1,5 scoop halfuurtje voor training genomen en moet zeggen duurde iets langer dan bv Maximize V2 vooraleer ik er iets van merkte.
Maar eens in de gym een energieboost gekregen, focus en zweten als een rund,echt goeie beentraining gehad en supergoeie pomp in de beentjes,superprodukt, zeker voor die prijs!
Heb je trouwens die trui ontvangen die ik retour had gestuurd.(mijn vertrouwen in belgische Post is niet zo groot)
En die inpakkers bij jou, wel grappige gasten mijn PEM spray zat gewikkeld in zo'n goeie 15m shrinkwrap :D of is dit een manier om jou afvalberg te minderen gewoon meesturen naar de klant :D

Alvast bedankt voor de superservice
Greetz
Sven
We hebben geen vuilnisbak, dus sturen gewoon alles mee naar de klant. Hahaha nee geintje. PEM wil nog wel eens open gaan of zo tijdens transport, dus pakken we altijd goed is!

Zwarte truien komen binnen 2 weken binnen. Die zijn echt mooi. Zorg wel dat je ze binennstebuiten wast en niet meer dan 30 graden. Dan blijven ze heel lang mooi!

Terug
Naar boven