Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb past hier gezegd hoe goed de Unleash V3 sample me beviel, dat ik er een enorme energie boost van kreeg en dergelijke...
Nu heb ik zo'n pot van dat spul aangeschaft (want dat gevoel wil je elke training wel), en al een paar keer gebruikt, met als enige resultaat dat ik zo lam en misselijk word als de kolere, kan tussen de setjes benchpressen zo gaan liggen pitten op m'n bankje.
WTF![]()

Serieus?C'rash door 1,3 dimethylamylamine , sommige komen er sneller gevoelig door dan andere![]()
I know. Bij terugsturen heb je altijd het probleem van verzendkosten. Kunnen we helaas vrij weinig aan doen.René
Is eerst en laatste keer dat ik trui terugstuur, kost me 13,50€ verzendkosten en is niet eens traceerbaar anders was het nog duurder.
Daar kunnen jullie niets aan doen ik moest maar meteen de juiste maat kiezen maar kvind het toch schandalig duur.
Volgende keer doe ik hem cadeau aan trainingsmaatje en bestel ik me gewoon een andere in de juiste maat.
Khoop dat het goed komt.
Greetz
Sven
Nope, morgen. Maar dat zei ik gisteren ook

Applied van ik zelf een van de betere merken. Is ook vrijwel iedereen tevreden over.Ik ben best benieuwd naar mensen die producten gebruiken van Applied Nutriceuticals. Bij de beschrijving van hun producten gebruiken ze vrij boude claims vaak, dus ik ben benieuwd naar mensen met praktijkervaringen, die misschien kunnen vertellen in hoeverre de claims ook daadwerkelijk 'hardgemaakt' worden.
(weet eigenlijk niet of ze het ook bij ander supwinkels verkopen dan xxl, anders moet ik even een ander topic aanmaken)
Goed om te horen!Ik gebruik de volgende sups van XXl
- Unleash V3 (pre-work-out). Echt een topper, heb inmiddels al een tiental pre-work-out sups geprobeerd (No-shotgun, Nox pump extreme, No-xplode, black-powder, Gaspari Superpump 250, Olimp Massacre, Hardcore Muscle-shock, en vast en zeker nog wat meuk) maar dit is tot nu toe in mijn ogen de allerbeste. Je merkt het binnen 10 min al, lekkere rush, pomp, endurance etc. Voor mij voorlopig geen ander meer.
- Creatine Monohydraat. Vooral de pomp in de oplaadfase was niet normaal, verder redelijke krachttoename en lekker uithoudingsvermogen
- Whey Delicious (vanille). Prima spul, voldaan gevoel krijg ik er van
- Glutamine. Prima spul, lost goed op. Heb het idee dat wanneer ik dit tijdens de training drink (gemengd met water) ik nog net even wat meer kan.
Yep, komt weer binnen.Rene, krijgen jullie nog stacks van BSN binnen met cellmass & NO-explode? of zijn deze voorgoed uit het assortiment?
Inderdaad vreemd. Misschien neem je teveel of te weinig, of op een verkeerd tijdstip. Beetje spelen met de inname, dan komt het meestal wel goed!Heb past hier gezegd hoe goed de Unleash V3 sample me beviel, dat ik er een enorme energie boost van kreeg en dergelijke...
Nu heb ik zo'n pot van dat spul aangeschaft (want dat gevoel wil je elke training wel), en al een paar keer gebruikt, met als enige resultaat dat ik zo lam en misselijk word als de kolere, kan tussen de setjes benchpressen zo gaan liggen pitten op m'n bankje.
WTF![]()
Bij vaak gebruik neemt het effect af. Neem je het al lang / vaak?
Energize! is heerlijk! Heb zelf een pot en erg gelukkig mee. 2 caps = overdosis, 1 cap prima. Neem het eens in de drie weken ofzo - vrij weinig dus.Ik mis bij de PWO boosters bijna altijd Energize!.
Waarom is dat, neemt niemand dit?
Bij mij is het de enige waar ik wat van merk.
Bij 2 stuks zelfs te veel (te hoge hartslag in rust, beetje trillen).
Bi 1 capsule zo'n 1 tot 1,5 uur voor de WO, werkt het prima.
Voor focus en optimistische gevoelen, zin om te blijven trainen.
Gelukkig geen 'crash' meegemaakt.
Want B&F kan wél wat doen aan douaneperikelen?!Morge komt noxi pas binne heb gebeld. Vind dit wel een min puntje van de service. Echt valt tege. Gebeurt dit nog een keer stap ik over op body en fit
Morge komt noxi pas binne heb gebeld. Vind dit wel een min puntje van de service. Echt valt tege. Gebeurt dit nog een keer stap ik over op body en fit
Morge komt noxi pas binne heb gebeld. Vind dit wel een min puntje van de service. Echt valt tege. Gebeurt dit nog een keer stap ik over op body en fit
Ben je in het echte leven ook zo'n crybaby ?
Al eens gehoord van geduld hebben ?

Energize is voornamelijk energie. Bij een pre workout willen de meeste ook meer pomp enz.Ik mis bij de PWO boosters bijna altijd Energize!.
Waarom is dat, neemt niemand dit?
Bij mij is het de enige waar ik wat van merk.
Bij 2 stuks zelfs te veel (te hoge hartslag in rust, beetje trillen).
Bi 1 capsule zo'n 1 tot 1,5 uur voor de WO, werkt het prima.
Vooral focus en optimistische gevoelens (happy feelings, zin om te fluiten en dansen), zin om te blijven trainen.
Raar spul dat 1,3 dimethylamylamine!!!!
Gelukkig geen 'crash' meegemaakt.
Laat ik even naar kijken. Tnx!Hey rené, kweet niet dat je dit weet, maar elke je die bevestigingsmail krijgt met tracking kom je uit op de duitstalige versie van de tracking. Kleinigheidje, maar ik zeg het maar.![]()
Min puntje? Een puntje waar we helaas niets aan kunnen doen. Ik denk dat onze service top is. Net zoals onze producten, onze site, onze goodies, onze atleten etc etcMorge komt noxi pas binne heb gebeld. Vind dit wel een min puntje van de service. Echt valt tege. Gebeurt dit nog een keer stap ik over op body en fit

Tnx! Ik denk inderdaad dat we de meest complete shop van Nederland zijn!+1
ik bestel tegenwoordig alleen nog maar xxl met bijna dezelfde reden, xxl werkt met dpd komt altijd dag na betaling aan in belgie, bodyenfit bij tnt duurt soms een week zelf met betalen aan deur wat 5 euro duurder is vind ik echt jammer! Eveneens vind ik de huismerk producten van xxl van hogere kwaliteit dan van bodyenfit!
daarom xxl voor mij![]()