MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Rene,

is duidelijk, het is me ook alleen om energie te doen.
De pomp krijg ik toch wel als ik bezig ben!

Ik vind pomp irritant , stoort mij tijdens het trainen , energie is al u need :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.763
Ik vind een pomp heerlijk! :D

Het probleem is jullie zette iets op je site terwijl het niet eens binne is ik weet. Niet of dit hoort bij marketing maar ja. En ik weet dst alles top is heb niets vkkr niets al meer dan 200 euro uitgegeve in minder dan een maand. . Trouwens mijn behAng is cool. You mirin !! ? :trollface:

Dat de levertijd is vertraagd daar kunnen ze ook niks aan doen. Gebeurt B&F ook en die hebben een rotwebskte waar ik geen hol van snap.
Ga ergens anders huilen ofzo!

heb de reviews is gelezen van maximize v2 en die zijn precies wel heel goed, heb unleash ook geprobeerd en de beta alinine erin voel je wel goed tintelen, de smaak valt wel wat tegen maar je voelt het wel werken, pomp mis ik er wel een beetje van,hetgeen bij no-explode wel super is
maar wat is het verschil nu eigelijk tussen unleash en maximize?
bepaalde ingrediënten of doel dat je voor ogen hebt?

• #19.768
Het probleem is jullie zette iets op je site terwijl het niet eens binne is ik weet. Niet of dit hoort bij marketing maar ja. En ik weet dst alles top is heb niets vkkr niets al meer dan 200 euro uitgegeve in minder dan een maand. . Trouwens mijn behAng is cool. You mirin !! ? :trollface:
Ik zet wel vaker dingen op de site waarvan ik weet dat ze binnenkomen. Dat gaat meestal goed, helaas niet altijd.
heb de reviews is gelezen van maximize v2 en die zijn precies wel heel goed, heb unleash ook geprobeerd en de beta alinine erin voel je wel goed tintelen, de smaak valt wel wat tegen maar je voelt het wel werken, pomp mis ik er wel een beetje van,hetgeen bij no-explode wel super is
maar wat is het verschil nu eigelijk tussen unleash en maximize?
bepaalde ingrediënten of doel dat je voor ogen hebt?
Beide zijn het knallers. Iedereen reageert er weer net iets anders op. Dus is altijd een kwestie van uitproberen welke jij het beste vind.

Ik kreeg bij mijn vorige bestelling een sample Stacker 2 whey choclate. De eerste whey die ik echt lekker vind! Ik denk er over na om deze de volgende keer te bestellen.

Ik typte XXLnutrition verkeerd in mijn browser... kijk eens wat er op 1 staat bij Bing... (bijlage)

xxl.jpg

Potje maximixe v2 besteld. Is t echt zo goed als ze zegge ?

• #19.772
Nee, ik werk niet bij of voor XXL nutrition.
Mensen die beweren dat dat wel zo is, mogen met bewijs komen.
Dat ik veel post in het XXL Nutritiontopic en/of hun producten aanprijs wil nog niet zeggen dat ik voor ze werk.
Sinds wanneer mag een tevreden klant een winkel/webshop niet meer aanbevelen?
:roflol: :haha::haha::hahaha:
Ik kreeg bij mijn vorige bestelling een sample Stacker 2 whey choclate. De eerste whey die ik echt lekker vind! Ik denk er over na om deze de volgende keer te bestellen.

Ik typte XXLnutrition verkeerd in mijn browser... kijk eens wat er op 1 staat bij Bing... (bijlage)
Da's inderdaad vreemd!
Potje maximixe v2 besteld. Is t echt zo goed als ze zegge ?

Ik vind Maximize echt een van de beste die ik ooit heb gehad. Maar dat kan natuurlijk voor iedereen anders zijn. Maar de meeste vinden het een topper (check de reviews).

Dank voor de snelle afhandeling wederom. Geef alleen ook graag op de giftpagina zelf aan dat Unleash V3 inhoud bevat die op de dopinglijst staat. Nu moet ik het za(a)kje ongebruikt in de prullenbak gooien en dat lijkt me zonde.

Dank voor de snelle afhandeling wederom. Geef alleen ook graag op de giftpagina zelf aan dat Unleash V3 inhoud bevat die op de dopinglijst staat. Nu moet ik het za(a)kje ongebruikt in de prullenbak gooien en dat lijkt me zonde.

Verkopen.

30 gram? Zo'n schooier ben ik ook weer niet ;-)

• #19.777

Voor 99,9% van onze klanten is die info niet relevant, dus ga het zeker niet bij de goodies erbij zetten. Degene die daarwerkelijk voor dopingcontrole in aanmerking komen zullen altijd zelf opletten met wat ze bestellen of innemen. En uiteraard zetten we het wel duidelijk bij de productomschrijving.

30 gram? Zo'n schooier ben ik ook weer niet ;-)

Doe hem in een envelop plus postzegel en stuur hem.naar mij op:thumbs:

Je mag 'm naar m'n antwoordnummer sturen (envelop zonder postzegel).

Wat is je antwoordnummer? :-)

Het is gewoon een principekwestie dat ik op dat soort dingen alert ben ;-)

Terug
Naar boven