- Waardering
- 3.529
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen als je boven de 100 euro besteld

Zwarte truien, misschien komen ze deze week al binnenDe samenstelling van jullie product 'Calcium & Magnesium' ziet er goed uit!
Twee hele belangrijke mineralen, en in één dagdosering zit lekker veel % van je ADH.Waarom ontdek ik dit product nu pas!
Die komt op mijn boodschappenlijstje voor de volgende bestelling (samen met een zwarte XXL trui).
![]()

Lees ik nu pas. Bestelling is natuurlijk al verzonden. Volgende keer kan je het beste even bellen. Hier lees ik het soms te laat..René,
ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ben vergeten om omega 3 tabs erbij te bestellen (http://www.xxlnutrition.nl/omega-3/now-foods)
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
bestelnummer: 93477
Betaling stond inderdaad te lang op openstaand. Dan wordt hij niet meer verwerkt. Is gisteren de deur uit gegaanLol eeuhm Rene.. ging net naar me keuken en zag de dpd bestelwagen staan en de man was in het rond aan het zien dus veronderstelde dat die huisnummer was aan zoeken, maar nou stapte die gewoon terug in zen bestelwagen en reed die door?? Nou hoop ik dat het evt zo is dat die straks nog terug komt maar er heeft helemaal niemand aangebeld fzow..
Of mss is het vergissing
Edit: blijkbaar is er iets misgegaan met men bestelling door dat ik men internet venster te lang heb laten openstaan.. ? Besteling heb ik pas maandag lol daar gaan men binnen 24u geleverd..![]()

We hebben alleen een magazijn in Helmond. Daar kan je gewoon spullen ophalen als je wil.Misschien een aanvulling op die shirts he. Zoon shirts van Nike pro ultimate van die strakke die super goed ademe zijn super chill ;P. Alleen moet daar dan XXL op staan dat zou erg vet zijn
.
Vandaag bestelling gekregen toppie! tnx voor de extra sample unleash!!ben er erg blij mee ;P
btw: helmons is erg dichtbij voor mij heb je eigelijk un winkel waar je ook langs kunt komen??![]()
Zijn we die vergeten? Mail dan even naar info dan sturen ze hem na.Ga echt lekker op unleash, alleen jammer dat er geen shakebeker bij mijn bestelling zat![]()
Zijn time released. Ik zou er gewoon 1 in de ochtend en 1 in de avond pakken. Dan is het zeker goed.Zijn jullie multivitamine time released?
Hetzelfde vroeg ik me af bij de Calsium en Magnesium. Er staat twee maal daags 1 tablet, maar is 1 maal 2 tabletten ook goed?
Tnx! Ik denk dat we wel mogen zeggen dat onze whey de lekkerste van Nederland isVandaag stond men XXL Nutrition Whey al aan men deur!
Onmiddelijk geprobeerd natuurlijk, binnen een uurtje ga ik naar de fitness (ik had gelezen 1,5u voor fitnessen nemen).
2 schepjes Banaan whey erin, 250ml halfvolle melk, schudden, en drinken maar.
Echt lekker!
Gewoon de smaak van een banaan milkshake die je besteld tijdens de zomer.
Echt toppie!
Nu zien wat het resultaat is![]()

Als je bij 3 niets merkt kan je inderdaad wel wat meer nemen.Kan ik 5 pillen rpm nemen? Heb nog 1 sample ervan, ik merkte echter niets bij mijn aanbevolen dosering (3 pillen)
Je kan zelf je gratis goodies kiezen tijdens het bestellen. Anders zet het even in de opmerking tijdens het bestellen!
Wat bedoel je met normale whey?Ben aardig nieuw met supps.
Wat is nou het grote verschil dan tussen normale Whey en Isolaat, behalve dan dat er geen vulstoffen e.d. inzitten. Hogere concentratie eiwit en snellere opname? Zoveel verschil in prijs zie ik namelijk niet![]()
Beste XXL,
Ik heb gisteren om 15:30 een bestelling geplaatst en heb daar ook een mail van ontvangen, echter heb ik geen mail ontvangen dat het verstuurt is. Het bestelnummer is 93543. Is het wel gewoon verstuurt?

Je zal tog je juiste adres moeten invullen anders zal het pakketje niet aankomen heSnap ik ook wel.
Wou wat bestellen hier, maar zo hoeft het van mij niet.

Heb een enkele dagen geleden een vraag ingestuurd via de website, zou fijn zijn als die beantwoord wordt! Wil graag bij jullie bestellen namelijk maar anders ga ik naar een andere gainer dan CCG kijken.