MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.882
Wat is op jullie site de beste BCAA qua kwaliteit/prijs?
Eigen merk en Fitmax is erg goed!
btw Rene.. krijg op jullie site plots veel deze melding ''Oops! This link appears to be broken.
'' bv als ik op categorie bcaa druk of op coïtusual enhancement,...
Zie het idd, laat ik morgen meteen even naar kijken.
Rene, zou je bij bestelling 93793 indien nog mogelijk een bidon kunnen toevoegen? Ben deze vergeten te bestellen ;) Alvast bedfankt!
Lees deze nu pas, bestelling is als het goed is al de deur uit!
thoh eventjes braakneigingen gehad bij het slikken van het 9,10 en 11e pilletje van animal pak , wat een kalibers sommige!
Went vanzelf. Nog even en je slikt ze alle 11 tegelijk :D
René,
Mijn laatste fotoshoot was op een vrij en 'koele' locatie, waardoor ik snel warmte (en daarmee vasculariteit) verloor. Nu zag ik verschillende 'thermo gemische' supplementen, die je een flinke stoot warmte zouden geven.
Heb jij hier ervaring mee? Lijkt me ideaal voor een wedstrijd of fotoshoot om je vasculariteit langer vast te houden.
Nee eigenlijk geen ervaring mee. Volgende keer gewoon een wat warmere locatie uitzoeken :D
Ok rene , zag net dat je die nieuwe oh yeah repen hebt. Supper , ik ga ze onmiddellijk bestellen. Maar deze nieuwe zijn vanille-toffee. Geen probleem hoor , zal ook wel lekker zijn maar waarom heb je de vanille-caramel niet genomen? Deze zijn gewoon de top!!
Die komen als het goed is deze week ook nog binnen! Speciaal voor jou! :D
René, heb net de sample van unleash v3 gebruikt moet zeggen dit is een super product..
Heb zomaar even langs beide kanten 25kg aan de bench kunnen hangen lol :D
Heb ook geen vervelende crash achteraf, bij no xplode had ik btw last van lopende stoelgang en bij noxpump misselijkheid en braken

Kijk, dat is weer goed om te horen :thumbs: Unleash blijft een toppertje :D

René,

Is Cellmass van BSN al terug binnen? Dan bestel ik deze vanavond mee met 10KG whey delicious. Anders wacht ik tot men 1e pot Cellmass op is, ik schat dat dit binnen 2 weken is.

Even een :clap: voor jullie huismerk omega! Geen visboeren of andere vieze nasmaken. :D

Het is okey dat ik het verspreid over de dag inneem (4 x 1 bij het eten) of kan ik het toch beter 2 x 2 innemen?

Heren!

Is dit een goede combi bij het sporten!
4x per week krachttraining!
Wil dit gaan bestellen bij XXL-Nutrition.

Peptopro (xxl)
Maximize
Creatine (kre-alkalyn)
Whey-shake (delicious)

Moet hier nog iets bij van Glutamine, BCAA's of iets anders..!
Graag advies!

Danku

Met PeptoPro heb je geen BCAAs of glutamine meer nodig!
PeptoPro is eigenlijk een aminozuur product, en op zijn gebied de allerbeste beste verkrijgbaar.

/QUOTE]

Ok supper! Heb gisteren net 4 x dozen oh yeah bars bij jullie besteld.

ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Cookie Caramel Crunch, Chocolate & Caramel), aantal:1 € 49.90ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Vanilla Toffee, Vanilla Toffee), aantal:1 € 49.90Korting € -4.99Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00BTW (6%) over 89.44 € 5.37Totaal BTW € 5.37

Totaalbedrag: € 94.81

Je bestelnummer is: 93866

Maar speciaal voor u zal ik zodra die andere smaak er ook is onmiddellijk nog eens 2 x 12 ervan kopen;)

groeten

• #19.888
Even een :clap: voor jullie huismerk omega! Geen visboeren of andere vieze nasmaken. :D

Het is okey dat ik het verspreid over de dag inneem (4 x 1 bij het eten) of kan ik het toch beter 2 x 2 innemen?
Maakt niet zo heel veel uit. Zelf doe ik 2 x 2.

Heren!

Is dit een goede combi bij het sporten!
4x per week krachttraining!
Wil dit gaan bestellen bij XXL-Nutrition.

Peptopro (xxl)
Maximize
Creatine (kre-alkalyn)
Whey-shake (delicious)

Moet hier nog iets bij van Glutamine, BCAA's of iets anders..!
Graag advies!

Danku
Allemaal prima producten. Kan je voorlopig mee vooruit. BCAA's en Glutamine zijn niet per se nodig als je PeptoPro gebruikt.
/QUOTE]

Ok supper! Heb gisteren net 4 x dozen oh yeah bars bij jullie besteld.

ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Cookie Caramel Crunch, Chocolate & Caramel), aantal:1 € 49.90ISS Research, Oh Yeah Bars 2x 12 pack (Vanilla Toffee, Vanilla Toffee), aantal:1 € 49.90Korting € -4.99Verzendkosten € 0.00

BTW (19%) over 0.00 € 0.00BTW (6%) over 89.44 € 5.37Totaal BTW € 5.37

Totaalbedrag: € 94.81

Je bestelnummer is: 93866

Maar speciaal voor u zal ik zodra die andere smaak er ook is onmiddellijk nog eens 2 x 12 ervan kopen;)

groeten

Vandaag zijn er weer meer oh yeah binnen gekomen. Helaas niet die smaak. Is helaas uitverkocht bij de importeur :(

Vandaag zijn er weer meer oh yeah binnen gekomen. Helaas niet die smaak. Is helaas uitverkocht bij de importeur :([/QUOTE zei:
Kan geen kwaad hoor , want ik kan even voort nu:D , welke zijn dan de andere smaken want op de site staan ze toch nog niet he?

Heb anderhalf jaartje geleden een paar emmers DextroJuice pro gekocht die over een maandje al over de datum zijn.
Kan ik ze daarna nog gewoon blijven drinken? Zijn allemaal met smaak.

Is het waar dat je van zo een animal pack fluo plast?
Iemand op men werk neemt dit en zegt dat, ofwel wil die mij in het ootje nemen :D

komt maximize v2 en/of megagrown binnekort misschien in de aanbieding haha ;P

Heb anderhalf jaartje geleden een paar emmers DextroJuice pro gekocht die over een maandje al over de datum zijn.

Droog en donker bewaren: geen enkel probleem.
Zo gauw er vocht bij komt / muf gaat ruiken dan zou ik toch geen risico nemen. Datum is alleen een moment tot wanneer de producent de kwaliteit garandeert.

Zo lang er geen vocht begint op te staan is het ok! Goed advies... :roflol:

Waarom koop jij verschillende emmers in een keer dan? Ik zou me er in ieder geval niet aan wagen iets te gebruiken dat over datum is, en ik ken eerlijk gezegd ook niemand die dingen eet of drinkt waarvan de houdbaarheidsdatum overschreden is.

Laatst bewerkt:
  • #19.895
Kan geen kwaad hoor , want ik kan even voort nu:D , welke zijn dan de andere smaken want op de site staan ze toch nog niet he?
Helaas allemaal dezelfde smaken die al op de site stonden.
Als het droog en koel bewaard is is het meestal niet zo'n probleem. Gewoon even kijken of het er nog goed uitziet en goed ruikt.
Is het waar dat je van zo een animal pack fluo plast?
Iemand op men werk neemt dit en zegt dat, ofwel wil die mij in het ootje nemen :D
Nee. Plas kan wel wat donkerder worden. Maar als je voldoende water drinkt zal dat ook niet gebeuren.
komt maximize v2 en/of megagrown binnekort misschien in de aanbieding haha ;P
Geen idee. Aanbiedingen zijn nooit van te voren bekend :D

haha, kan nu niet wachten om de nieuwe aanbiedingen te zien :P,
Zal maximize v2+megagrown un goede combinatie zijn om flink wat spieren te kweken? ondanks dat ik mijn voedingsschema niet super in orde heb.

haha, kan nu niet wachten om de nieuwe aanbiedingen te zien :P,
Zal maximize v2+megagrown un goede combinatie zijn om flink wat spieren te kweken? ondanks dat ik mijn voedingsschema niet super in orde heb.

Maak t eerst op orde en koop dan die 2 supps, dat is de basis om spieren te kweken

Bestelling weer goed toegekomen! Bedankt
Wel straf weer van de courier van DPD. Die hier levert is steeds de zelfde man. Die n*ger. Nu geef ik bij elke bestelling een ander afleveradress op. Soms bij men ouders of grootouders ofwel mijn adres naargelang er iemand thuis is die dag. Nu geef ik het adress op van men oma en ik kom vandaag thuis en men pak staat hier thuis op MIJN adres. Doordat ik dus regelmatig bestel en het steeds de zelfde man is kijkt die niet meer naar het adress alleen maar naar men naam... straffe gast:rolleyes: Voor de rest was dat eigenlijk geen probleem hoor. Laat dit gewoon even weten;)

Terug
Naar boven