- Waardering
- 4.382
PrimaHee Rene, al gemaild en moet het vermelden bij de volgende bestelling![]()
Wat was het bestelnummer?
Nee helaas geen samples van. Maar is echt een topper, daar ga je zeker hard ophey xxl,
hebbe jullie ook samples van maximize v2? zit te leze en hoor alleen maar goede dingen erover. Lijkt me wel wat om te proberen![]()

Geen dank!Heel erg bedankt voor weer zo'n snelle levering en extra's bij de bestelling.
Ik kan voorlopig weer groeien en wachten op de nieuwe kleding for woman...![]()
Op zondag geleverd gekregen? Lag het bij de buren of zo?Heb woensdagmiddag iets besteld en vandaag pas binnen gekregen.. beetje laat vind ik
Nice, ik blijf het zeggen. Unleash en Maximize zijn zonder twijfel de sterkste pre workout boosters van dit moment!!vandaag weer unleash v3 gebruikt. pot bijna leeg . en het enige wat ik niet meer heb is dat ik agressief word. voor de rest is alles nog steeds het zelfde super pomp super kracht super energie. iedereen om je heen loopt te gapen . ik geen een keer![]()
weinig naar de plee terwijl ik veel zoop . dus nog steeds top product
heerlijk supplementje i love it.
smaak ja dat is wat minder maar nog steeds super kracht![]()

Wat was de vraag?Heb een enkele dagen geleden een vraag ingestuurd via de website, zou fijn zijn als die beantwoord wordt! Wil graag bij jullie bestellen namelijk maar anders ga ik naar een andere gainer dan CCG kijken.
Meen je dat nou? Ook mooi, vermeld het even in de opmerking van je volgende bestellingNet alles binnengekregen thx !
Aleen heb sample gekregen van zoiets met tribilus aleen nu bleek dat het doosje leeg is lol
dus gewoon de verpakking maar niets erin
vind vooral de tas egt vet en is handig