MuscleMeat

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.861
Hee Rene, al gemaild en moet het vermelden bij de volgende bestelling ;)
Prima :thumbs:
Beste XXL,

Heb toch niks ontvangen vandaag.
Wat was het bestelnummer?
hey xxl,
hebbe jullie ook samples van maximize v2? zit te leze en hoor alleen maar goede dingen erover. Lijkt me wel wat om te proberen ;)
Nee helaas geen samples van. Maar is echt een topper, daar ga je zeker hard op :D
Heel erg bedankt voor weer zo'n snelle levering en extra's bij de bestelling.
Ik kan voorlopig weer groeien en wachten op de nieuwe kleding for woman...;)
Geen dank! :thumbs:
Heb woensdagmiddag iets besteld en vandaag pas binnen gekregen.. beetje laat vind ik
Op zondag geleverd gekregen? Lag het bij de buren of zo?
vandaag weer unleash v3 gebruikt. pot bijna leeg . en het enige wat ik niet meer heb is dat ik agressief word. voor de rest is alles nog steeds het zelfde super pomp super kracht super energie. iedereen om je heen loopt te gapen . ik geen een keer :D
weinig naar de plee terwijl ik veel zoop . dus nog steeds top product
heerlijk supplementje i love it.
smaak ja dat is wat minder maar nog steeds super kracht:D
Nice, ik blijf het zeggen. Unleash en Maximize zijn zonder twijfel de sterkste pre workout boosters van dit moment!! :D
Heb een enkele dagen geleden een vraag ingestuurd via de website, zou fijn zijn als die beantwoord wordt! Wil graag bij jullie bestellen namelijk maar anders ga ik naar een andere gainer dan CCG kijken.
Wat was de vraag?
Net alles binnengekregen thx !
Aleen heb sample gekregen van zoiets met tribilus aleen nu bleek dat het doosje leeg is lol :D
dus gewoon de verpakking maar niets erin
vind vooral de tas egt vet en is handig
Meen je dat nou? Ook mooi, vermeld het even in de opmerking van je volgende bestelling ;)

Maxi mize is net drugs man :p

Vandaag komt the 'animal pak' toe :)
Hopelijk doet hij wat het beloofd, dat je je energierijker voelt en beter ;)

Animal pak kun je nooit verkeerd mee gaan.. vind het top producten

Ja hun aminozuren zijn ook top ;)
Tmoet me vooral helpen tegen ziekten en om me wat meer fit te geven. Met mijn werk werk ik altijd buiten dus kan ik altijd vitaminen gebruiken

Meen je dat nou? Ook mooi, vermeld het even in de opmerking van je volgende bestelling ;)

Jup :D was wel grappig lol :D
Oke thx vermeld het dan wel in men volgende bestelling

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Ja hun aminozuren zijn ook top ;)
Tmoet me vooral helpen tegen ziekten en om me wat meer fit te geven. Met mijn werk werk ik altijd buiten dus kan ik altijd vitaminen gebruiken

Altijd belangrijk dat je de juiste hoeveelheid vitamine's binnenkrijgt ;)
Aleen als je de pot opendoet is de geur verschrikkelijk :D

Gewoon een dom vraagje tussendoor. Ik bestel altijd whey isolaat /10kg.
Nu denk ik eens de delicious te bestellen, ook per 10kg uiteraard.
De vraag, maakt het nu eigelijk veel uit tussen die twee whey's, of beter wat als je nu slechts 1 whey wilt nemen ipv 10 verschillende te hebben staan, welke koop je dan best in? De gewone isolaat of de delicious?

Ik heb altijd dezelfde gehad, 'k dacht wrom niet eens afwisselen, in mijn ogen maakt het niet uit tussen die twee. Of zit ik nu zo verkeerd.

Laatst bewerkt:
Voila pot aangekomen;)
Moet je die alle 11 te gelijk innemen?

• #19.869
Lijkt er af en toe inderdaad wel een beetje op :D
Vandaag komt the 'animal pak' toe :)
Hopelijk doet hij wat het beloofd, dat je je energierijker voelt en beter ;)
Zeker een goed product. Je merkt het vooral als je het langere tijd neemt en dan een tijdje niet.
Gewoon een dom vraagje tussendoor. Ik bestel altijd whey isolaat /10kg.
Nu denk ik eens de delicious te bestellen, ook per 10kg uiteraard.
De vraag, maakt het nu eigelijk veel uit tussen die twee whey's, of beter wat als je nu slechts 1 whey wilt nemen ipv 10 verschillende te hebben staan, welke koop je dan best in? De gewone isolaat of de delicious?

Ik heb altijd dezelfde gehad, 'k dacht wrom niet eens afwisselen, in mijn ogen maakt het niet uit tussen die twee. Of zit ik nu zo verkeerd.
Whey Delicious is ons meest verkochte product. In Isolaat zit wat meer eiwit en minder koolhydraten en vetten, maar per shake is het verschil erg klein. In de praktijk zal het allemaal ook niet zo heel veel uitmaken.

Whey Delicious is gewoon super lekker, dus zal zeker die eens proberen als ik jou was!
Voila pot aangekomen;)
Moet je die alle 11 te gelijk innemen?
Je mag ze alle 11 tegelijk innemen. Je kan ze ook verdelen. Wat jij het fijnste vind.

Ik dacht het wel. Dan probeer ik straks een 10kg delicious bestellen en meteen gebruik maken van de verschillende smaken :-)

• #19.871
Die zal je zeker lekker vinden! :zuip: :D

Wat is op jullie site de beste BCAA qua kwaliteit/prijs?

btw Rene.. krijg op jullie site plots veel deze melding ''Oops! This link appears to be broken.
'' bv als ik op categorie bcaa druk of op coïtusual enhancement,...

Rene, zou je bij bestelling 93793 indien nog mogelijk een bidon kunnen toevoegen? Ben deze vergeten te bestellen ;) Alvast bedfankt!

thoh eventjes braakneigingen gehad bij het slikken van het 9,10 en 11e pilletje van animal pak , wat een kalibers sommige!

René,
Mijn laatste fotoshoot was op een vrij en 'koele' locatie, waardoor ik snel warmte (en daarmee vasculariteit) verloor. Nu zag ik verschillende 'thermo gemische' supplementen, die je een flinke stoot warmte zouden geven.
Heb jij hier ervaring mee? Lijkt me ideaal voor een wedstrijd of fotoshoot om je vasculariteit langer vast te houden.

Ok rene , zag net dat je die nieuwe oh yeah repen hebt. Supper , ik ga ze onmiddellijk bestellen. Maar deze nieuwe zijn vanille-toffee. Geen probleem hoor , zal ook wel lekker zijn maar waarom heb je de vanille-caramel niet genomen? Deze zijn gewoon de top!!

René, heb net de sample van unleash v3 gebruikt moet zeggen dit is een super product..
Heb zomaar even langs beide kanten 25kg aan de bench kunnen hangen lol :D
Heb ook geen vervelende crash achteraf, bij no xplode had ik btw last van lopende stoelgang en bij noxpump misselijkheid en braken

......

Terug
Naar boven