timmert
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft XXL Nutrition problemen met bestellingen van personen onder de 18 jaar?

Ok, net XXL Whey Isolaat Banaan besteld, nog voor 15:00 dus morgen hopelijk binnen![]()

basic bulk whey verkopen jullie in een zak, als die open is gaat hij dan niet klonteren na een tijdje ? moet ik alles in een doos zien te stoppen?
ok thx.
wanneer komt celltech terug binnen? Of wat is een goede vervanger. Thx
basic bulk whey verkopen jullie in een zak, als die open is gaat hij dan niet klonteren na een tijdje ? moet ik alles in een doos zien te stoppen?
Alles begint met een goed voedingsschema. Als je geen schema hebt of wil eet dan gewoon om de 2,5 a 3 uur een goede maaltijd. De supps waarover je het hebt zijn in ieder geval toppers!haha, kan nu niet wachten om de nieuwe aanbiedingen te zien,
Zal maximize v2+megagrown un goede combinatie zijn om flink wat spieren te kweken? ondanks dat ik mijn voedingsschema niet super in orde heb.
Toch niet weer diezelfde n*ger he..?Bestelling weer goed toegekomen! Bedankt
Wel straf weer van de courier van DPD. Die hier levert is steeds de zelfde man. Die n*ger. Nu geef ik bij elke bestelling een ander afleveradress op. Soms bij men ouders of grootouders ofwel mijn adres naargelang er iemand thuis is die dag. Nu geef ik het adress op van men oma en ik kom vandaag thuis en men pak staat hier thuis op MIJN adres. Doordat ik dus regelmatig bestel en het steeds de zelfde man is kijkt die niet meer naar het adress alleen maar naar men naam... straffe gastVoor de rest was dat eigenlijk geen probleem hoor. Laat dit gewoon even weten
![]()

Laat maar weten wat je er van vind. Ik vind hem in ieder geval nog steeds super. Zit nu nog steeds hard te gaanvandaag de V2 besteld, ben benieuwd of het knallen wordt!
zeer lang geen pre-workout gehad, vorige was de orginele Nox van Yates.
reviews zeggen veel goeds.
Hoop dat het echt die harde focus geeft, pomp en kracht is voor mij van ondergeschikt belang.

Geen officiële. Bij wat grotere bestellingen willen we wel eens een shakebeker met alvast een schep maximize erin mee sturen. Als we toevallig een pot hebben openstaan (hebben we meestal, want iedereen is hier pre-workout-booster-verslaafde)
Kan je het toch proberen 
Wij hebben niet zo snel problemen. Maar neem aub geen testobooster of zo maar gewoon wat whey/amino's/creatine.Heeft XXL Nutrition problemen met bestellingen van personen onder de 18 jaar?
Megagrow is zeker een goede vervanger. MuscleTech komt over 1 a 2 weken weer binnen!wanneer komt celltech terug binnen? Of wat is een goede vervanger. Thx
Niet dat ik weet. Zit er veel verschil in dan??Is de vanille smaak van whey delicious een beetje aangepast? Hij smaakt wat minder lekker.
Bestellingen tot 16:00 worden zelfs nog dezelfde dag verzonden.![]()
Het beste kan je het inderdaad in een oude pot of emmer doen.basic bulk whey verkopen jullie in een zak, als die open is gaat hij dan niet klonteren na een tijdje ? moet ik alles in een doos zien te stoppen?
Nee, bestaat nog niet. Eigenlijk nooit over nagedacht. Als er meer vraag naar is kunnen we het snel genoeg laten maken!bestaat basic bulk whey ook zonder smaak ? smaak intreseert mij niet veel en dan blijven mijn huisgenoten er teminste vanaf.![]()
Yep(pe)

Dat zijn inderdaad ook ideale dingen!Nee dat hoeft niet, ik sluit de zak gewoon af met zo'n zak sluiter/knijper. Heb al meerdere zakken versleten en geen enkel probleem gehad.
Zou hier eens naar kunnen worden gekeken: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/eiwitrepen-267800/
Vincent