XXL Nutrition

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
vrienden en vriendinnen :D

ik blijf op 90 kilo hangen ook al gooi ik mn kcals (waar mogelijk) omhoog ik blijf op die 90 zitten. Vet percentage neemt wel behoorlijk af, schat mezelf nu rond de 8/9%

Heb nog flink wat novo's maar krijg dit weekend eindelijk de trimatropin binnen dus daar ga ik gelijk mee beginnen! Wel heeeeeerlijk spul dat hgh! Gewoon een paar vette burgers in het weekend en nog staan de blokken op mn pens :D

Ik wou vanaf week 10 de test laag gaan doseren en paar weken later (als bold op was) gaan bridgen maar ik heb mn plannen toch veranderd. Zal nu wel een hoop gezeur krijgen maar...: ik ga niet bridgen maar gewoon door! Ik ga begin mei op vakantie en wil alles lekker in elkaar over laten lopen. week 15 begint mijn cut kuur die zal bestaan uit:

50mg test-p EOD
150mg mast-p EOD
2-4mg methyltren ED
6iu trima ED
100mg proviron ED (ben zeeer gevoelig voor libido crash van tren)
0,625mg femera ED (na tren EOD)

Na de cutkuur wil ik over stappen op primo.

Maar mijn vraag is nu, wat zouden jullie doen in week 10 t/m 15? (bridge wordt t zowiezo niet)
Ik ga switchen van 250mg sust EOD naar 250 of 125mg test-e EOD
bold laat ik gewoon op 300mg EOD mee lopen
maar zit er aan te denken om nu te starten met 100mg primo EOD, dit door te laten lopen tot na de cutkuur en dan te verhogen naar 200mg EOD met 50mg test-p EOD
Iemand hier een mening over??

verander je verhouding in ekv, vooral koolhy.. omhoog en prot wat lager
ekv 30 50 20 en als dat niet helpt, ff een weekje of 2 weekjes k*t 10% onder onderhoud om je lichaam te schrikken, doe ik ook en geeft me toch steeds winst!

verander je verhouding in ekv, vooral koolhy.. omhoog en prot wat lager
ekv 30 50 20 en als dat niet helpt, ff een weekje of 2 weekjes k*t 10% onder onderhoud om je lichaam te schrikken, doe ik ook en geeft me toch steeds winst!

ik ga denk ff 2 weken palumbo dieet doen

ga deze week het volgende eet schema aanhouden, misschien 2 weken. Ff het laatste vet verliezen en mezelf weer gevoelig makeen voor nog een paar weekjes clean bulken.

1: sinasappel + 4 eieren (1 eigeel) + weightgainer
2: isolaat shake + soya melk + 200gr kipfilet
3: 200gr kipfilet + 75gr noten
4: isolaat shake + soya melk + banaan
5: 200gr beef/zalm + sla + 1 lepel olie
6: amino ampul (tijdens trainen)
7: isolaat shake (na trainen)

afgelopen paar dagen heb ik 15iu hgh per dag genomen. Gister voor het eerst 4iu trimatropin erbij gezet. Ga vanaf vandaag op 6iu trimatropin voor een weekje, kijken hoe ik me er op voel. Vervolgens ga ik verhogen naar 8iu per dag. Ik zit nu in week 9 en ga tot week 12 op 8iu zitten. Daarna ga ik naar 6iu/4iu en daar blijf ik op tot na de zomer, slechts voor vet verbranding dus. Na de zomer drop ik naar 2iu om op onderhoud te blijven tot ik off ga... wanneer dat precies is weet ik nog niet;)

sust is trouwens veranderd naar test-e en mast is er uit, ik gebruik nu dus het volgende:
250mg test-e EOD
300mg bold EOD

Ik wil de methyl tren eigenlijk 2 keer nemen, graag hoor ik jullie advies hier over. Ik zit zelf te denken aan:
week 11-12 2mg MT ED
week 16-17 4mg MT ED

tussendoor neem ik leverbeschermers. Wat zijn goeie sups voor de prostaat??

ga deze week het volgende eet schema aanhouden, misschien 2 weken. Ff het laatste vet verliezen en mezelf weer gevoelig makeen voor nog een paar weekjes clean bulken.

1: sinasappel + 4 eieren (1 eigeel) + weightgainer
2: isolaat shake + soya melk + 200gr kipfilet
3: 200gr kipfilet + 75gr noten
4: isolaat shake + soya melk + banaan
5: 200gr beef/zalm + sla + 1 lepel olie
6: amino ampul (tijdens trainen)
7: isolaat shake (na trainen)

afgelopen paar dagen heb ik 15iu hgh per dag genomen. Gister voor het eerst 4iu trimatropin erbij gezet. Ga vanaf vandaag op 6iu trimatropin voor een weekje, kijken hoe ik me er op voel. Vervolgens ga ik verhogen naar 8iu per dag. Ik zit nu in week 9 en ga tot week 12 op 8iu zitten. Daarna ga ik naar 6iu/4iu en daar blijf ik op tot na de zomer, slechts voor vet verbranding dus. Na de zomer drop ik naar 2iu om op onderhoud te blijven tot ik off ga... wanneer dat precies is weet ik nog niet;)

sust is trouwens veranderd naar test-e en mast is er uit, ik gebruik nu dus het volgende:
250mg test-e EOD
300mg bold EOD

Ik wil de methyl tren eigenlijk 2 keer nemen, graag hoor ik jullie advies hier over. Ik zit zelf te denken aan:
week 11-12 2mg MT ED
week 16-17 4mg MT ED

tussendoor neem ik leverbeschermers. Wat zijn goeie sups voor de prostaat??

Tomaten en broccoli bevatten stoffen die beschermen tegen prostaatkanker. Ze zouden bestaande tumoren zelfs kunnen verkleinen. Uit onderzoek bleek dat bij mannetjesratten met prostaatkanker gewichtsverlies optrad van de tumor na gevoerd te zijn met tomaat en broccoli. De combinatie van tomaat en broccoli had een groter gunstig effect dan bij tomaat of broccoli afzonderlijk.
De werkzame stof in tomaten, het pigment lycopeen, is voor het lichaam beter opneembaar als de tomaten zijn gekookt of gebakken. Broccoli moet zo kort mogelijk worden gekookt om het goede bestanddeel sulforafaan te behouden.
Ook in bloemkool, spruitjes en tuinkers komen stoffen voor die beschermend werken. Engelse onderzoekers adviseren in elk geval wekelijks één keer broccoli te eten.

Pas op met zink
Dat het mineraal zink goed is voor de prostaat was al lang bekend. Maar onderzoek heeft aangetoond dat te veel zink de kans op prostaatkanker juist kan vergroten. Een dagelijkse inname van meer dan 100 milligram zink, bijvoorbeeld via speciale voedingssupplementen, is ongezond. Een gewone multivitaminepil bevat veel minder zink en is ongevaarlijk.
Goede, gevarieerde voeding bevat overigens voldoende zink. Het mineraal komt vooral voor in volkoren producten, vis en schaal- en schelpdieren, noten en zaden.

En dit:

Cranberry Forte bevat naast een geconcentreerd cranberry extract ook extra vitamine C voor een goed milieu in de blaas. Prosta Plus bevat onder andere zaagbladpalmextract en lycopeen en helpt bij het behoud van een normale prostaatfunctie. Beide supplementen zijn ontwikkeld volgens de nieuwste wetenschappelijke inzichten.

http://www.fitforme.nl/producten/blaas-prostaat

Asjeblief man!

Pik! Update :)

haha sorry, niet aan gedacht...
Ik bleef een lange tijd op 90 kilo hangen en heb toen 2 weken low-carb dieet gedaan, gecut naar 87 kilo. Daarna weer de carbs verhoogt en kwam op 91 klilo uit. Omdat ik 50mcg t3 en 200mcg t4 heb mee lopen gaat het aankomen niet meer harder, blijf toch weer op die 90 hangen. Ik ga aankomend weekend een paaar goeie junk meals eten en maandag weer cutten. Zit op ongeveer 8% vet.
Ik zit nu op 250mg test-e en 100mg test-p om de dag en 100mg winstrol elke dag. HGH heb ik van trimatropin en zet 8iu. 2e week van mei begin ik met:
200mg mast-p EOD
50mg test-p EOD (als ik goed droog ben verhoog ik naar 100mg)
100mg proviron om libido (hoog mast, laag test) hoog te houden
HGH verlaag ik naar 6iu ED
t3 gaat van 50mcg naar 75mcg.

Dit wil ik aanhouden tot ik op minimaal 6% vet zit, ik wil hierbij 90kilo wegen. Eind juni wil ik 3 weken methyl tren op 4mg ED doen.

Na de cut kuur ga ik waarschijnlijk over op test, tren en primo, misschien slin erbij. Dit wil ik vervolgens 8-10 weken aanhouden en daarna ga ik een maandje bridgen. Wat ik na de bridge pak weet ik nog niet. Ik denk dat ik daarna nog 1 bulk kuurtje pak en daarna ga ik een tijdje off. HGH zal ik wel gewoon blijven gebruiken.

Mijn doel is om deze zomer op 90kg met 4-6% te zitten. Na de zomer wil ik door naar de 95 op ongeveer 8%.

En dan nog een nadeel, ik ben volgens mij heel gevoelig voor impotentie als ik aan deca en tren ben. Zodra ik 2/3 weken bezig ben is het al gebeurd. En dat is behoorlijk frustrerend als je wel zoveel test in je lichaam hebt

Heb ik ook altijd last van met Tren, hoe is dat nu verlopen met die Bold?
Ik begin aankomende maand namelijk min of meer tzelfde:

1-heel lang 5iu Hygetropin
1-12 800mg Bold
1-12 750mg Test
3-8 30mg Winny
9-12 300mg tren A
9-12 300mg Mast P

Je hebt nu dus 7 kilo gewonnen, en hoeveel % vet ben je verloren?

Ps, leuke log!

Heb ik ook altijd last van met Tren, hoe is dat nu verlopen met die Bold?
Ik begin aankomende maand namelijk min of meer tzelfde:

1-heel lang 5iu Hygetropin
1-12 800mg Bold
1-12 750mg Test
3-8 30mg Winny
9-12 300mg tren A
9-12 300mg Mast P

Je hebt nu dus 7 kilo gewonnen, en hoeveel % vet ben je verloren?

Ps, leuke log!

van bold krijg je geen libido verlaging. Ik iig niet. Wel moet ik zeggen dat ik niet zo geil was van de testosteron als normaal, dus misschien heeft de bold daar wel mee te maken gehad.
Ik heb op amerikaanse boards gelezen dan 100mg proviron de libido verlaging van tren tegen kan gaan, dat ga ik straks dus proberen.

Ik heb tot nu toe idd ongeveer 7 kilo gewonnen en ben van 12 naar 8% gegaan. Wel 8% met een een beetje vocht nog (omdat ik nog zo hoog met test zit). Ik stop in de loop an volgende week met test-e en dan zal het vocht waarschijnlijk ook af gaan nemen. Tevens verhoog ik de femera van 1,25mg ED naar 2,5mg ED voor een paar dagen, ik merk bij 2,5mg dat mn borst echt mooi strak trekt.

van bold krijg je geen libido verlaging. Ik iig niet. Wel moet ik zeggen dat ik niet zo geil was van de testosteron als normaal, dus misschien heeft de bold daar wel mee te maken gehad.
Ik heb op amerikaanse boards gelezen dan 100mg proviron de libido verlaging van tren tegen kan gaan, dat ga ik straks dus proberen.

Ik heb tot nu toe idd ongeveer 7 kilo gewonnen en ben van 12 naar 8% gegaan. Wel 8% met een een beetje vocht nog (omdat ik nog zo hoog met test zit). Ik stop in de loop an volgende week met test-e en dan zal het vocht waarschijnlijk ook af gaan nemen. Tevens verhoog ik de femera van 1,25mg ED naar 2,5mg ED voor een paar dagen, ik merk bij 2,5mg dat mn borst echt mooi strak trekt.

Is wel veel bro,zou eerst proberen met 50mg/dag(verdelen in 2x)grtz

heb trouwens ook 2x MT2 gezet. Had nog een vol spuitje liggen, we maand ofzo oud, maar neem aan dat het nog wel iets een werking heeft. Wordt er iig wel misselijk van. is eerste keer MT2

als het koud heeft gelegen.. alleen volgens mij gaat 1 spuitje niet zoveel doen, de cumulatieve waarde is veel belangrijker.

als het koud heeft gelegen.. alleen volgens mij gaat 1 spuitje niet zoveel doen, de cumulatieve waarde is veel belangrijker.

1 spuitje doet genoeg, een hele hoop al zelfs. gezien je 0,2-0,5 mg per keer zet en in een spuitje 10mg zit. Laatst was iemand in 2 weken knetter bruin geworden en had in totaal slechts 3mg gezet. Ik hoef niet knetter bruin maar wel die mooie bruine gloed wat je van MT krijgt

Bedoel je 1 ampul? Ik dacht dat je een klaargemaakt spuitje van 0,5mg bedoelde ofzo :p

Het lijkt me topspul, maar ik vrees een beetje voor hyperpigmentatie dus heb het nog nooit gebruikt..

Bedoel je 1 ampul? Ik dacht dat je een klaargemaakt spuitje van 0,5mg bedoelde ofzo :p

Het lijkt me topspul, maar ik vrees een beetje voor hyperpigmentatie dus heb het nog nooit gebruikt..

in een spuitje heb ik 10mg zitten

Je zal het resultaat binnekort wel zien bij mij;)

Terug
Naar boven