MuscleMeat

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
Waarom wil je geen vocht vasthouden dan? hoort er toch gewoon bij

ik snap dat het er bij hoort maar ik wil eens kijken wat ik kan winnen zonder een bult vocht. Zie er toch ook gewoon vele malen beter uit zonder vocht dus waarom dan niet proberen om zo min mogelijk vocht vast te houden, je raakt het toch kwijt tijdens de cut

---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 14:21 ----------

zal gelijk even een kleine update geven. Mijn 2e spuitje hgh vanochtend is namelijk een feit. Gister middag eerste gezet. Had er voor en erna veel carbs gegeten, dit was iets waar ik overheen gelezen had, haha heel slim;) Vandaag heb ik netjes een uur voor mn hgh shot er een uur erna geen koolhydraten gegeten.

Ik kwam er gister achter dat er iets mis was omdat mn zich heel slecht werd. Moest me echt seconden op een woord concentreren om het te lezen maar het bleef vaag. Ga nu zo even mn suiker op laten meten.

Heb gister iets meer als 1iu gezet (had iets te weinig water in de vail gedaan) en van morge heb ik weer 1iu gezet. Ook gister begonnen met t3 (laatste vet weg halen) en vanochtend met cardio in de ochtend. Zodra ik met de kuur begin stop ik met t3 en na 4/5 weken start ik dan met t4.

suiker level 5,4... niks aan de hand meer dus:)

ik ben wel benieuwd naar before/after fotos omdat je zon grote cyclus doet..

ik ben wel benieuwd naar before/after fotos omdat je zon grote cyclus doet..

foto's zullen komen als ik het er zelf goed uit vind zien.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 08:58 ----------

eergister heb ik dus 1iu gehad. Gister heb ik 's ochtends en voor het slapen gaan 1iu gezet (2iu in totaal) en vanochtend ook weer 1iu.

Merk nog geen sides als pijn in m'n gewrichten, is dat logisch omdat ik zo rustig op bouw of zou ik al wel iets moeten merken? Hoorde dat sommige op een halve iu al gelijk pijn in de handen krijgen.

Vannacht kwam ik moeilijk in slaap en sliep ook maar heel licht, terwijl ik normaal echt een diepe slaper ben. van hgh moet je toch juist moe worden, hoe kan het dan dat mensen er minder goed door slapen. Heeft iemand van jullie ervaring met L-tryptofaan tijdens de hgh, ik sliep hier tijdens de tren wat beter van.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 09:00 ----------

zit trouwen op 6,25mcg t3, dit verdubbel ik om de 4 dagen tot 50mcg. Dit ga ik alleen deze maand gebruiken. Dan de DNP en dan moet al het laatste vet er wel af zijn! Met de t4 begin ik pas als ik overdag vermoeid raak van de hgh

ik blijf m'n post maar aanpassen maar ik heb nog een vraag...
als je rond de hgh shot geen koolhydraten binnen mag krijgen zijn voor mij de enige injectie momenten bij het op staan (uur voor ontbijt) en bij het naar bed gaan (uur na laatste bak kwark en isolate shake). Ik lees overal dat voor het slapen gaan het zonde is omdat je dan zelf ook veel hgh aanmaakt. Maar ik zie geen ander moment om die laatste shot te zetten. half 6 ben ik thuis van werken en ga dan gelijk eten. Voor het sporten neem ik een isolate shake maar tijdens het sporten een amino/dextrose shake en erna een isolate/dextrose shake.
Wanneer zou ik dan anders mn 2e en laatste shot kunnen zetten? Of gewoon voor het slapen laten?

Eet een uur voor je training dan pre wo je hgh shot neem dan wat bcaa's in en dan na je workout je shake.

Eet een uur voor je training dan pre wo je hgh shot neem dan wat bcaa's in en dan na je workout je shake.

oke, voor de training alleen een kleine isolate shake nemen? En tijdens de training vind ik de combinatie van Dextrose en amino wel lekker... is een half uur tussen de carbs en hgh shot ook voldoende? Dit zou het een stuk makkelijker maken

Weet dat als peps + hgh gedaan wordt 30min voldoende is, dus denk hgh only ook.
Waarom drink je niet eerst amino en na een uur de carbs erbij.

Je wil natuurlijk het max halen uit je hgh dus drm doen de meesten een uur voor en na niets aan carbs en vetten.

Ga nu tijdens het sporten alleen een amino shake drinken en als er een uur tussen mn shot zit doe ik de dextose erbij. De reden is dat dit een lekker sportdrankje maakt met goeie amino's en carbs..
Ik blijf de komende 2 dagen nog op 2iu en ga daarna naar 3iu voor 3 dagen en verhoog dan naar 4.

Voel je al enige werking, zoals stijve vingers, vocht?

Voel je al enige werking, zoals stijve vingers, vocht?

Nee merk nog helemaal niks. Alleen slaap heel slecht opeens. Normaal slaap ik aan een stuk door, nu wordt ik steeds wakker en heb nachtmerries (heb ik normaal nooit, kan dat er iets mee te maken hebben??) Heb al wel het gevoel dat ik droger wordt op m'n buik maar dat zal nog wel niet kunnen;)

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jan 2012 om 08:51 ----------

Ik deed helemaal moeilijk over waar ik m'n bloed wou testen. Belde ik met de huisarts, blijkt dat elke maandag, woensdag en donderdag een lab aanwezig is bij de praktijk en dan daar van 8-10 vrije inloop is. hahaha

idd je bloed laten controleren op igf geeft je uitsluitsel of je hgh real is.
Weet dat je de eerste dagen wat onrustig kan zijn, maar naar verloop zou je toch diep moeten inslapen en snurken :D

idd je bloed laten controleren op igf geeft je uitsluitsel of je hgh real is.
Weet dat je de eerste dagen wat onrustig kan zijn, maar naar verloop zou je toch diep moeten inslapen en snurken :D

zou ik nu al een verhoging moeten zien? Of kan ik dan beter nog een weekje wachten (dan zit ik op 3iu)

Lees overal dat er flinke verschillen zitten tussen 5 en 8iu. Maar met de huidige prijs gaat me dat nog even iets te ver:p

Edit: gevonden! vanaf volgende maand (als de kuur begint) ga ik rustig verhogen naar 8iu!!

Laatst bewerkt door een moderator:
doel pas ik wel iets aan, ik wil 10kilo erbij, en tegen de zomer zakken in vetpercentage!

10 kg lean massa, dus nu lean bulk dan?

Ja ga vanaf volgende maand 4 maanden lean bulken. Daarna een 1,5 maand het vet er af cutten. Met de hoeveelheid aas die ik daar naast zet kan spierverlies uitgesloten worden! Wil op 6% eindigen deze zomer, maar dat moet niet moeilijk zijn met 8iu hgh lijkt me

net bloed laten checken. Kwam bij huisarts, bleek dat daar geen IGF-1 op de kaart stond. Erbij laten schrijven. Zat ik eindelijk op de stoel, kan ze igf-1 daar niet testen en moest ik toch naar het ziekenhuis. Gelukkig is nu alles afgenomen.
Kan er al wel een merkbaar verschil zijn in het igf-1 level, na een kleine week?

heb nog geen enkele negatieve bijwerkingen, gister de dosis van 2 naar 4iu verhoogd. Kreeg tijdens het sporten al van 3 gasten de vraag of ik al aan het kuren was. Begin zelf ook het idee te krijgen dat ik een stukje droger word. Aders beginnen weer wat zichtbaarder te worden. Lijkt me niet dat dit door de t3 komt al (4x6,25, 2x12,5)

Ik eet wel heel schoon. Omdat ik eerst nog wat vet kwijt wil raken heb ik een aantal dingen uit mijn eerder genoemde eetschema weg gelaten (eieren, bananen, bonen). Zodra ik 3 weken in de kuur zit voeg ik deze weer toe.

Tot zo ver ben ik tevreden en merk ik al meer dan ik had verwacht!

Nog iets leuks, m'n gyno (rechts) trekt langzaam weg!

Terug
Naar boven