Waarom wil je geen vocht vasthouden dan? hoort er toch gewoon bij
ik snap dat het er bij hoort maar ik wil eens kijken wat ik kan winnen zonder een bult vocht. Zie er toch ook gewoon vele malen beter uit zonder vocht dus waarom dan niet proberen om zo min mogelijk vocht vast te houden, je raakt het toch kwijt tijdens de cut
---------- Post toegevoegd Mon 2 Jan 2012 om 14:21 ----------
zal gelijk even een kleine update geven. Mijn 2e spuitje hgh vanochtend is namelijk een feit. Gister middag eerste gezet. Had er voor en erna veel carbs gegeten, dit was iets waar ik overheen gelezen had, haha heel slim
Vandaag heb ik netjes een uur voor mn hgh shot er een uur erna geen koolhydraten gegeten. Ik kwam er gister achter dat er iets mis was omdat mn zich heel slecht werd. Moest me echt seconden op een woord concentreren om het te lezen maar het bleef vaag. Ga nu zo even mn suiker op laten meten.
Heb gister iets meer als 1iu gezet (had iets te weinig water in de vail gedaan) en van morge heb ik weer 1iu gezet. Ook gister begonnen met t3 (laatste vet weg halen) en vanochtend met cardio in de ochtend. Zodra ik met de kuur begin stop ik met t3 en na 4/5 weken start ik dan met t4.