AndroidHealthClinic

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
nu iets langer als 2 weken op de hgh. Eergister met 5iu begonnen. Krijg al een stuk meer definitie en de meeste vragen me al hoeveel ik ben aangekomen (nog geen kilo). Dus oog al groter door lager vet percentage.
Merk wel dat ik af en toe wat duizelig ben, neem aan dat dat door de hgh komt. Duizeligheid neemt af wanneer ik veel suikers neem.
Verder nog geen significante kracht toename, wel lekker pomp in de aders tijdens het trainen.
Tot nu toe heb ik al meer resultaat dan ik had verwacht en nog geen enkele echte vervelende bijwerking

zit momenteel op 100mcg t3. Ik weet dat ik dan ook spieren afbreek zonder aas maar door het rebound effect win ik die straks weer terug. Wil goed droog staan voor de kuur begint.
Zit momenteel op 6iu hgh. Heb elke week met 1iu opgebouwd en merkte nog geen enkele side. Sinds ik op 6iu zit ben ik wel verschikkelijk moe. Normaal deed ik het met ongeveer 5 uurtjes slaap maar nu word ik na 3 wekkers nog niet wakker en kan op mn werk mn ogen nauwelijks open houden!
Sinds deze week bezig met novo's, wissel ze af met kigs (de goede eerste batch). Bouw op tot 10iu.

Volgende week begin ik met mijn kuur!! Kan niet wachten maar moet begin feb 2 weekjes een taakstraf doen, dan kan ik niet goed trainen en eten. In die 2 weken ga ik DNP pakken en zorg dat de kuur inkickt gelijk na die 2 weken

Mss beter t4 toevoegen nu?

normaal ben ik niet zo van het training posten maar miss leuk om te lezen hoe ik train nu. Zit nu in week 2 van een trainingsschema met lineaire periodisatie. Vorige week 3x12-15 en deze week:

3x9-11 Bankdrukken
3x9-11 Schuinbankdrukken
3x9-11 flyes met dumbbells
3x9-11 kabel crossovers lage pulley

3x9-11 liggend strekken (tri-ceps)
3x9-11 Pushdowns
3x9-11 Dumbbell strekken boven het hoofd

3x12 hangend beenheffen
3x15 kabel crunshes
2x15 houthakkers met kabel

training gister:
3x9-11 Schouder press halter
3x9-11 Upright row smit-machine
3x9-11 zijwaarts heffen
3x9-11 voorovergebogen zijwaarts heffen

3x9-11 shrugs dumbbells
3x9-11 shrugs halter

verschillende oefeningen buik

Omdat ik nu met t3 bezig ben neem m'n kracht behoorlijk af. Ik heb voor ik begon een aantal kracht stats:
BP: 130
DL: 160 (2 jaar niet gedaan ivm rug, sinds een paar maand weer mee begonnen)
SP: 38 dumbbells

squatten doe ik niet meer omdat ik te dikke benen kreeg, vond ik niet mooi. Train ze nu alleen licht en met hardlopen/helling lopen.

T4 + hgh is verhoogde proteine synthese ==> massa :p Niet???

begin al goed op te drogen, ben van 85/86 naar 82/83 ongeveer gegaan, ben nu de t3 alweer aan het afbouwen. Lijkt gewoon al of ik in de kuur zit, mis alleen de kracht (door t3).

uuhm, ik heb de t3 alleen nu gebruikt om zwaar te cutten. Ik weet dus wel degelijk waar ik mee bezig ben. Ik wil nu aantal weken zonder t3/t4 en dan over op t4

net eindelijk bericht terug van mn bloed onderzoek. Alles was in orde zei de assistente telefonisch. IGF-1 waarde speciaal voor naar het ziekenhuis gereden toen alleen die mogen ze volgens haar niet aan de huisarts geven. Dus die waarde krijg ik niet. Het enige wat ik dus te horen krijg is dat het goed is hahahaha

Geen last/bijwerkingen van de t3 nameless? of t4?

bijwerkingen van de t3 heb ik nog helemaal niet gehad. Eerste week diarree maar niet echt noemenswaardig. Vind t3 altijd al een van de fijnste producten om te nemen, kan het ook echt iedereen aanraden om vet kwijt te raken(100mcg)
met t4 begin ik over ongeveer 3 weken

ZO, eerste spuit is een feit...
Net voor het eerst zelf in de glutes geïnjecteerd, normaal altijd been. Had ik dit maar eerder geprobeerd, ideaal! Alleen 5ml is wel veel om staand te zetten de eerste keer, kon bijna niet blijven staan. Moet me weer leren focussen op de tv, dan krijg ik het niet zo benauwd! Ik had perongeluk 2ml mast in de spuit gedaan dus volgende prik wordt zonder mast en 1ml bold meer (paste er nu niet meer bij)

Nu eerst nog 2 weken rustig "cutten" (eet veel maar zo schoon dat bijna een cut is), over 2 weken een weekje DNP en daarna knalt de kuur er ws ook wel in! Daarna ga ik het voedingsschema volgens wat bij mijn topic zit

Al je IGF waarde teruggekregen?

nee geven ze niet, maar ik ga ze morgen bellen voor een afspraak dat ik met hem de uitslag wil doornemen

heb besloten om de dag te gaan zetten, prikken in het been gaat zo soepel. Maar zet liever minder, dus EOD het volgende:
250mg test blend
300mg bold
100mg mast-e

dat komt dus neer op het volgende per week: blend: 875mg, bold: 1050 en mast: 350

Laatst bewerkt:
Merk je de werking van Mast wel als de rest zo hoog gedoseerd is, of heb je een speciale reden voor 350mg Mast p/w ?

Merk je de werking van Mast wel als de rest zo hoog gedoseerd is, of heb je een speciale reden voor 350mg Mast p/w ?

Ik wou de mast op 400mg per week zetten maar als ik 0,5ml EOD zet dan kom ik uit op 530mg per week.

Zou ik de mast niet meer merken denk je? Beter ook 1ml EOD zetten dan?

gvd:
13 Clearance delay AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

hoop dat ik mn nieuwe novo's wel krijg

Terug
Naar boven