MuscleMeat

year round cycle (sust/EQ/MAST-test/MT/mast) + slin en HGH

• Topic Starter Topic Starter
of zal dit allemaal tussen de oren zitten, kan me niet voorstellen dat het zo snel werkt

Tja als er iets nieuw in je lichaam zit zal het vrijwel dadelijk werken, maar het gaan aanvoelen zal effe duren.

ik blijf m'n post maar aanpassen maar ik heb nog een vraag...
als je rond de hgh shot geen koolhydraten binnen mag krijgen zijn voor mij de enige injectie momenten bij het op staan (uur voor ontbijt) en bij het naar bed gaan (uur na laatste bak kwark en isolate shake). Ik lees overal dat voor het slapen gaan het zonde is omdat je dan zelf ook veel hgh aanmaakt. Maar ik zie geen ander moment om die laatste shot te zetten. half 6 ben ik thuis van werken en ga dan gelijk eten. Voor het sporten neem ik een isolate shake maar tijdens het sporten een amino/dextrose shake en erna een isolate/dextrose shake.
Wanneer zou ik dan anders mn 2e en laatste shot kunnen zetten? Of gewoon voor het slapen laten?

Waarom zou je als je de hgh shot zet geen koolhydr mogen eten???

Waarom zou je als je de hgh shot zet geen koolhydr mogen eten???

Omdat dat in alle hgh sticky's staat. En jay legde me laatst ook uit hoe dat precies zat met carbs en hgh shot. Ben op mn tel dus geen zin sm te openen omdat te lezen nu;) jay....

Omdat dat in alle hgh sticky's staat. En jay legde me laatst ook uit hoe dat precies zat met carbs en hgh shot. Ben op mn tel dus geen zin sm te openen omdat te lezen nu;) jay....

Laat die sticky's dan es zien of onderbouwing ???

Met slin shots wordt het al een andere zaak maar met hgh

Laatst bewerkt:
Laat die sticky's dan es zien of onderbouwing ???

Met slin shots wordt het al een andere zaak maar met hgh

ja ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dit is hoe jay het mij uitlegde:

Het probleem zit het hem in dat als je hgh zet je bloedglucose verhoogt is en je lever glucose in je bloed blijft pompen, dit kan voor een lange tijd verhoogt zijn, helemaal met hoge doersingen hgh. Ga je daar dan dus lekker veel carbs bij eten gedurende de dag zal je dus een nog hogere bloedglucose krijgen en dat is dus erg ongezond.

hier staat 30 min: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/spijsvertering-hgh-199131/

ja ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen, maar dit is hoe jay het mij uitlegde:

Het probleem zit het hem in dat als je hgh zet je bloedglucose verhoogt is en je lever glucose in je bloed blijft pompen, dit kan voor een lange tijd verhoogt zijn, helemaal met hoge doersingen hgh. Ga je daar dan dus lekker veel carbs bij eten gedurende de dag zal je dus een nog hogere bloedglucose krijgen en dat is dus erg ongezond.

hier staat 30 min: http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/spijsvertering-hgh-199131/

Cables: Ik heb geen idee hoe dat verhaal ontstaan is, maar ik ben van mening dat het een onzin verhaal is, omdat er bij de medische toepassing van groeihormoon deze regel niet gehanteerd wordt.

Kriel: Je bent gewoon de enige die zich er druk over maakt imo
Ikzelf neem gewoon carbs en eiwit voor en na mijn shot.Loop nog steeds rechtop.
Heb het bijna een jaar strikt toegepast,1 uur rond geen carbs,werd daar lijp van.Zit nu op Norditropin Simplexx,eet gewoon voor en na geen probleem.

Nergens staat er duidelijk dat je geen carbs voor en/of na de shot hgh

mag eten so what's the point ???

Cables: Ik heb geen idee hoe dat verhaal ontstaan is, maar ik ben van mening dat het een onzin verhaal is, omdat er bij de medische toepassing van groeihormoon deze regel niet gehanteerd wordt.

Kriel: Je bent gewoon de enige die zich er druk over maakt imo
Ikzelf neem gewoon carbs en eiwit voor en na mijn shot.Loop nog steeds rechtop.
Heb het bijna een jaar strikt toegepast,1 uur rond geen carbs,werd daar lijp van.Zit nu op Norditropin Simplexx,eet gewoon voor en na geen probleem.

Nergens staat er duidelijk dat je geen carbs voor en/of na de shot hgh

mag eten so what's the point ???

"Idd, Ik moest 6maand op hgh wegens brandwonden.3iu om de dag voor het slapen, alleen mocht ik 30min voor de injectie geen suiker,dextrose enz benuttigen van de arts.Wel melk suiker (zie kwark)"

dat staat er ook.

Maar het maakt mij niet uit, het is niet dat het mijn mening is. Ik dacht het alleen gelezen te hebben. En ik zag laatst na mn eerste shot (met veel carbs er voor en erna) duizelig. Daarom dacht ik dat het daar aan lag.

"Idd, Ik moest 6maand op hgh wegens brandwonden.3iu om de dag voor het slapen, alleen mocht ik 30min voor de injectie geen suiker,dextrose enz benuttigen van de arts.Wel melk suiker (zie kwark)"

dat staat er ook.

Maar het maakt mij niet uit, het is niet dat het mijn mening is. Ik dacht het alleen gelezen te hebben. En ik zag laatst na mn eerste shot (met veel carbs er voor en erna) duizelig. Daarom dacht ik dat het daar aan lag.

Dus je "DENKT" dat je weet waar je mee bezig bent???:(

Dus je "DENKT" dat je weet waar je mee bezig bent???:(

kerel er zijn hier meer die een uur voor en na geen carbs eten. Dus het is blijkbaar iets waar de meningen over zijn verdeeld..

tief gewoon op uit m'n topic als je zo bijdehand gaat doen, door blijven zeiken.. kneus

zelf word je ff uitgelult in je eigen topic en dan interessant gaan lopen doen in andersmans topic. Zoals je al zei.. tot over 2 jaar maat

Laatst bewerkt:
kerel er zijn hier meer die een uur voor en na geen carbs eten. Dus het is blijkbaar iets waar de meningen over zijn verdeeld..

tief gewoon op uit m'n topic als je zo bijdehand gaat doen, door blijven zeiken.. kneus

zelf word je ff uitgelult in je eigen topic en dan interessant gaan lopen doen in andersmans topic. Zoals je al zei.. tot over 2 jaar maat

Je weet niet waar je mee bezig bent man,je zou je beter ff inlezen

want je zegt in "ALLE" sticky's staat dat je géén carbs mag eten voor en na

wel toon die sticky's dan aan en ik zeik niet ik probeer te helpen opperkneus!!!

Je weet niet waar je mee bezig bent man,je zou je beter ff inlezen

want je zegt in "ALLE" sticky's staat dat je géén carbs mag eten voor en na

wel toon die sticky's dan aan en ik zeik niet ik probeer te helpen opperkneus!!!

zou je aub mijn topic niet meer willen vervuilen. Dank!

Maar omdat ik zeker weet het gelezen te hebben, dit is 1 plek waar het stond:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/last-ogen-231749/

krieltje: "3iu max. Carbiname STRIKT 1 uur voor en na inject vermijden

Kijk daar zit je manko.............je inject protocool is niet goed. Teveel snelle suikers GEEN SUIKERS ROND 1 UUR"

Laatst bewerkt:
Ik val ook eens binnen hier om je log te volgen. Maar beter laat dan nooit he ;-)

haha, welkom;)
Ik snap dat de log nog een beetje saai is omdat ik nog geen aas zet. Het is wel leuk even te zien wat alleen hgh doet. Goeie vetverbrander!

Heb ik ook een tijdje gedaan met de orig hyge toendertijd.
Vet vloog eraf en massa NA de kuur bleef lekker intact.

Succes man... Ik ga je volgen

Heb ik ook een tijdje gedaan met de orig hyge toendertijd.
Vet vloog eraf en massa NA de kuur bleef lekker intact.

Succes man... Ik ga je volgen

Daarom ga ik na mn kuur ook nog een half jaartje door met 2iu, hoop alles dan gewoon vast te houden en ook droog te blijven

Succes bro,

Heb zelf ook lange tijd op 4iu 5/2 HGH gezeten, en moet zeggen dat dit, ondanks wat soms wordt beweerd, toch wel effectief is...
Maar verwacht geen wonderen na 6 maand, zelfs niet icm AAS !!!
Pas na een dik jaar, en langere tijd on AAS kan je werkelijk zeggen dat je fysiek is veranderd !
En gelukkig blijft die verandering zichtbaar (ben al langere tijd off HGH en AAS)...

Ik overweeg om binnenkort nog eens te starten, zien of de evolutie nog verder kan gaan... ;-)

Succes bro,

Heb zelf ook lange tijd op 4iu 5/2 HGH gezeten, en moet zeggen dat dit, ondanks wat soms wordt beweerd, toch wel effectief is...
Maar verwacht geen wonderen na 6 maand, zelfs niet icm AAS !!!
Pas na een dik jaar, en langere tijd on AAS kan je werkelijk zeggen dat je fysiek is veranderd !
En gelukkig blijft die verandering zichtbaar (ben al langere tijd off HGH en AAS)...

Ik overweeg om binnenkort nog eens te starten, zien of de evolutie nog verder kan gaan... ;-)

De doseringen zijn reeds aangepast bro;) ik zit nu op 4iu, volgende week 6iu en die week er op (ligt aan de sides) ga ik naar 8iu. Ga niet het 5/2 protocol volgen maar gewoon 7 dagen in de week.
Ik wou eerst 4iu 5/2 doen ivm geld maar nu ik er toch mee bezig ben kan ik netzo goed veel geld er aan uitgegeven en het in 1 keer goed doen;)

heb nog 1,5 kit kigs en dan stap ik over op novotropin

Terug
Naar boven