AndroidHealthClinic

Yeppp! Mijn plaatselijke Basic-Fit heeft nu (ook) DB's t/m 50kg!

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Eindelijk!! Merk is ''Ziva''.
Goede dikke greep! Een stuk beter dan die plastic DB's van Techno Gym.

Doel: 6x50kg DB Press!

Tot hoever gaan ze bij jullie Basic-Fit / Sportschool?
 
Lucas fitness in IJsselstein tot 50kg, lagen allemaal netjes op een rijtje in een rek. Bij Golds Gym in Nieuwegein geen idee, alles ligt altijd door elkaar, dat is echt waardeloos.
 
Eindelijk!! Merk is ''Ziva''.
Goede dikke greep! Een stuk beter dan die plastic DB's van Techno Gym.

Doel: 6x50kg DB Press!

Tot hoever gaan ze bij jullie Basic-Fit / Sportschool?
zelfde daar hadden ze al ziva
 
Tot 50 bij mij, helaas.
 
Wij hebben zelf olympische dumbbellstangen aangeschaft. Loop je nooit meer te kloten, de meeste gyms gaan niet hoog genoeg

IMG_4309.JPG
 
Wij hebben zelf olympische dumbbellstangen aangeschaft. Loop je nooit meer te kloten, de meeste gyms gaan niet hoog genoeg

Wat voor sluitingen gebruiken jullie?
 
bij ons tot 50, in vorige gym maar tot 32 :p
 
vorige maand is de grootste en beste sportschool van Helmond verkocht aan Basic Fit :treuren:

wel meer apparaten en alles nieuw geleverd ,DB 's 3 complete series tot 50 kg ,

lekker cheap dat wel ,maar jezus wat veel kutvolk,paupers ,petjes en bontkraagjes ,breedlopers in BE stringers met een overdosis pre workout :roflol:
 
Maar dan in het zwart

En die blijven wel goed zitten neem ik aan? Die sluiters die ik heb glijden eraf. Ik was maandag 45kg db rows aan het doen, toen had ik op het gegeven moment alleen nog maar mijn halter in mijn hand. En de schijven lagen op de grond.
 
En die blijven wel goed zitten neem ik aan? Die sluiters die ik heb glijden eraf. Ik was maandag 45kg db rows aan het doen, toen had ik op het gegeven moment alleen nog maar mijn halter in mijn hand. En de schijven lagen op de grond.

Deze zijn echt 100%.
 
60 denk ik? :thinking:
IHU ftw
 
vorige maand is de grootste en beste sportschool van Helmond verkocht aan Basic Fit :treuren:

wel meer apparaten en alles nieuw geleverd ,DB 's 3 complete series tot 50 kg ,

lekker cheap dat wel ,maar jezus wat veel kutvolk,paupers ,petjes en bontkraagjes ,breedlopers in BE stringers met een overdosis pre workout :roflol:

Bodybusiness?
 
Bij ons gaan ze tot 70 overigens
 
Back
Naar boven