AndroidHealthClinic

Yeppp! Mijn plaatselijke Basic-Fit heeft nu (ook) DB's t/m 50kg!

Damn, was een fijne gym inderdaad. Toch geen vooruitgang denk ik

volgens het roddelcircuit moet deze locatie de grootste en mooiste Basic Fit van Europa worden

dus er word wel veel verbouwd en nieuwe apparaten( 3 verschillende lijnen ) geleverd,

de oude apparaten zijn allemaal opgekocht door iemand die er zelf nieuwe gym mee opstart in Helmond,

lijkt me vrij kansloos met 3 Basic Fit vestigingen en een Fit for Free in de buurt.....

volgens het roddelcircuit moet deze locatie de grootste en mooiste Basic Fit van Europa worden

dus er word wel veel verbouwd en nieuwe apparaten( 3 verschillende lijnen ) geleverd,

de oude apparaten zijn allemaal opgekocht door iemand die er zelf nieuwe gym mee opstart in Helmond,

lijkt me vrij kansloos met 3 Basic Fit vestigingen en een Fit for Free in de buurt.....
Als ze zorgen dat ze net wat minder goedkoop zijn dan BasicFit en Fit-4-Free is het zeker niet kansloos.
Als je dan ook goede apparatuur en goede begeleiding regelt, de sfeer goed houdt en mensen aanspreekt op wangedrag wordt het wel een succes.
Dat zie je in andere steden ook: genoeg mensen die klaar zijn met de Basic-Fit drukte en het tokkievolk aldaar.

Hier in rdam kralingen tot 50 geloof ik, maar misschien tot 48. Alles ligt door elkaar en de zwaardere liggen zelfs onder de rekken. Nooit gekeken of de set ook compleet is, maar zag er iig eentje van 48 liggen.

Terug
Naar boven