YOGI
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 732
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

)
)
, trustenZiet er netjes uit! Hoe laag ben je van plan in vetpercentage te gaan?
Thanks bro! Ja gaat wel de goeie kant op maar ik kan niet wachten om weer lekker boven onderhoud te gaan eten

Hmm ik had even snel een 3-punts meting gedaan en toen stond ie op 8 %. Maar hier moet je volgens mij even mee oefenen + meerdere metingen doen want klopt denk ik niet hoor. Als we ervan uit gaan dat op die foto 10% is dan wil op de 8 % komen. (Volgens mij is het behouden van spieren < 6 of 7% ook veel lastiger en ik voel me nu al krimpen. Shirts zitten freaking los bij mij buik en ik was vandaag naar de MAW en al die shirt zaten dus lelijk).
Thanks bro! Ja gaat wel de goeie kant op maar ik kan niet wachten om weer lekker boven onderhoud te gaan eten![]()
. Een voordeel van alleen training is wel dat ik lekker door kon gaan en weinig rust pakte tussen de setjes/ oefeningen.

Woow, ik voel me rug echt heeel goed.. niet normaal. Vanavond een date, misschien kan ze me ff masseren
![]()
no pain no gain. Zeker die massage regelen beest ( en een extra cardio sessie indien mogelijk
)
. Het was de 1e "date" en volgens mij is de dame in kwestie al een beetje verliefd/ relatie ingesteld en heb gisteren niet nog niet tot een hoogtepunt mogen komen
. Hmm beetje lastig want ik ben meer voor lang leve de lol 

Yoooo! Ik heb nog wel een massage gehad, maar het was niet mijn rug. Het was de 1e "date" en volgens mij is de dame in kwestie al een beetje verliefd/ relatie ingesteld en heb gisteren niet nog niet tot een hoogtepunt mogen komen
. Hmm beetje lastig want ik ben meer voor lang leve de lol
OT: Vanavond weer knallen en waarschijnlijk benen + biceps met dezelfde trainingspartner als vorige week. Dus dat wordt pijnlijke beentjes dit weekend![]()
play the gameGewoon Ff niks van je laten horen / hard to get spelen jwt hahaplay the game
. 

. Broek zakte beetje en ik bukte mooi ver naar benden en toen *rats* 
BedanktGoede fysiek kerel, goed gevulde trainingen ook altijd!
ja ik pak graag flink wat oefeningen per spiergroep 
Haha nja mijn oma gaat het minder leuk vinden wat die mag het voor me fixenNette training weer weggezet gast, ondanks die geripte shorts! Was stiekem wel grappig

Dus snel naar huis gegaan en even wat buik gedaan:
. Ik ben douche 
. Mijn laatste frikandel/ pizza/ friet/ varkensvlees/ koekje kan ik me amper meer herinneren
. Ik rookte 1 keer per maand wel eens wiet maar ook mee gekapt omdat ik ZIEKE vreetbuien krijg (ik eet dan gerust een half brood met pindakaas + bananen en dan pakte ik opeens wel chips.) Wanneer ik mezelf namelijk wel dat soort dingen laat eten dan kan het soms wel/ soms niet en gewoon zeggen "ik eet dat niet" is makkelijker. Volgens mij is het ook veel makkelijker om OF niet "junk" te eten of wel... en niet soms wel en soms niet

. Dat restaurant heet Hook aan de haven en is in Breda. Het mooiste is nog dat je bijvoorbeeld 3 maanden vooruit kan boeken via het reserveringssysteem en dan betaal je +/- 18.50 voor 2 uur onbeperkt eten en drinken! (Zonder alcohol dan). Je mag ook gewoon 3 biefstukken tegelijk bestellen. Is echt een aanrader dus
. De kip was trouwens ook op geraakt die avond