Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Zeker bij Borst is wat hulp om die laatste reps door te komen wel zo veilig/ fijn dus ik heb er zin in 
. Zoals ik al dacht kreeg ik behoorlijk honger maar heb me in weten te houden tot 3 boterhammen pindakaas en 500 gr kwark. Geen ramp verder maar nu wederom de bevestiging waarom ik niet moet smoken in de cut
; vanaf nu t/m mijn vakantie eind juli geen jointjes meerYeaaa, vanavond zou ik eigenlijk alleen gaan trainen want m'n vaste maatje is in Cran Canaria aan het feesten (I'm jelly), maar gelukkig toch nog een goede partner gevonden die vanavond mee doet. Zeker bij Borst is wat hulp om die laatste reps door te komen wel zo veilig/ fijn dus ik heb er zin in
Owja; gisterenavond op de bank gerelaxt en uiteindelijk (na een aantal weken niet smoken) toch een beetje op. Zoals ik al dacht kreeg ik behoorlijk honger maar heb me in weten te houden tot 3 boterhammen pindakaas en 500 gr kwark. Geen ramp verder maar nu wederom de bevestiging waarom ik niet moet smoken in de cut
; vanaf nu t/m mijn vakantie eind juli geen jointjes meer

. Avondeten was kapucijnen + beetje rijst + 2 stukken kipfilet. Na het eten heel de teeringbende van het weekend opgeruimd (afwasberg waar je bang van werd) en spullen ingepakt voor de gym!
. Vind het raar dat mensen btw moeite hebben om kwark weg te krijgen, ik pak 500 gr net voor het slapen en ik moet me echt zwaar inhouden om niet nog een bak te pakken
.
. Die cafeïne pil die ik rond 10:00 heb genomen lijkt nu nog behoorlijk grof zijn werkt te doen
. Ik vroeg ze hoe ze in vredesnaam op het idee kwamen maar ik liep gelijk door want het antwoord kon me gestolen worden, idioten
.
, maar te doen
. Aders stonden er behoorlijk op en als het resterende buikvet weg is ziet het er best lache uit. Over 2 maandjes toch maar eens foto's maken @ the gym
(en vanuit daar gvd kilo's gaan maken
hahaHaha thanks mate!
! Dat klinkt voor mij een stuk aantrekkelijker
.
. Maar zonder cardio moet het volgens mij ook prima gaan hoor, als de voeding maar straks zit

. Mn trainingsmaatje wilde ze ook testen maar het gewicht werd te veel dus hij liet de stang los en knap strap kapot
. Nja ik was wel pissed maar hij baalde er nog erger van dus zei maar dat ik het liet fixen en geen probleem verder
. Maar leuk om te horen dat het weghalen van cardio voor progressie zorgt
... maar voeding is ook gewoon de shit!
!
. Tijdens Squaten e.d met belt
. Eindelijk rond 02:00 gaan slapen
. Maar ik ga mijn training niet opgeven en we gaan het gewoon proberen
. Dit keer weer met trainingspartner en dat in combinatie met cafeïne pil & Jack3d = brute motivatie
. 

. Wel erg veel oefeningen maar we waren gewoon lekker bezig en denk dat (zonder buik) ongeveer 1.5 uur bezig waren. Tijdens de training had ik 2 flessen leeggedronken = 3 liter water
.
Nog 4 weekjes om in the best shape of my life te komen, moet lukken.Ik werd vanmorgen wakker en ik flikkerde bijna om door de spierpijn in de benen
, hoe zou dat toch komen Aah flink balen zeg gelijk die dingen kapot!
Nette trainingen ook weer, respect!
Ja eind juni ga ik op vakantie, dus dan moet ik er toch wel mooi bij staanNog 4 weekjes om in the best shape of my life te komen, moet lukken.
Kerel als je ziet hoe je er nu al bij staat, gaat dat zeker wat worden over 2 maand. Cardio heb je dan ook echt niet nodig lijkt mij.
Als je het zelf al een utopie noemt, gaat het nooit goedkomen met je..
Anyways, zit heel wat kracht in je!
, en jup; een utopie is een niet te bereiken doel..... maaaar juist als mensen zeggen dat ik iets niet kan motiveert mij dat extra 
. Die cafeïne pillen hebben nog steeds een behoorlijk impact bij me, ik wordt er echt actief/ gefocust van
. Mijn normale trainingsmaatjes waren terug uit Cran Canaria dus weer een ouderwetse training MAAAAR eindelijk op 10/ 8/ 8/ 6! Ik was 15/ 12/ 10/ 8 helemaal zat
. 
. Om dit de compenseren draai ik met mijn polsen wanneer ik de dumbbell weg druk. Dit maakt het voor de borst extra zwaar (en we laten de dumbbells bovenin niet bij elkaar komen)
. Ik was echt freaking hyped door de jack3d dus de focus was enorm
!
)
)