Brinta eter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Komende 2 maanden wil ik brood gaan vervangen voor rijst gewoon om te kijken hoe dit bevalt/ voelt en wat voor effect het op mijn lichaam heeft. Dan maak ik voor 3 dagen per keer
. Rijst + kip (of tilipia) + bonen en dit heeft hetzelfde aantal Kcal dan 2 boterhammen met 50 gr kipfilet + beetje boter.
.
. Ik had trouwens voor de training Jack3d + halve cafeïne pil op en zware tunnelvisie; zieke focus
jij gaat er niet komen jongen
dit is niet mijn sterkste kant maar dit ging lekker zeg
(Unstoppable). Wacht maar, komt nog wel 
. Heb er FACCCKIJNG VEEL ZIN IN!
).
. Sowieso duurt herstel langer dan 1 dag dus ik denk dat het wel nut heeft hoor
.
. Normaal val ik altijd binnen een minuut weg maar nu niet. Combinatie van cafeïne + de buurman die een feestje had. Maar denk dat het vooral de overgebleven cafeïne was
(voelde mn hart ook snel kloppen). We gaan eens kijken wat voor training ik er (alleen) uit kan halen op een zaterdagochtend, ga denk ik de rust tussen setjes zo minimaal mogelijk houden
Flinke trainingen man hoelang duren die trainigen wel niet? Ander half uur- 2uur ofzo? Of rust je niet zoveel tussen je sets door? Ik ga je volgen, je huidige shape is ongeveer mijn streven.
. Ik probeer inderdaad ook zo min mogelijk rust te nemen en ik begin wel te merken dat dit goed werkt voor me. Onderstaande training is vaak met +/- 15/30 seconden rust tussen de setjes denk ik.. Maar leuk om te horen dat je mn fysiek goed vind 

Ik probeer zo veel mogelijk te training dat ik bij de laatste 2/3 herhalingen hele lichte ondersteuning nodig heb van mijn trainingsmaatje. Dus als ik preacher curls doe dan pak ik een gewicht dat ik zelf eigenlijk nèt niet aan kan (omdat ik pas sinds kort bezig ben met loggen is het voor mij nog spelen met welke gewichten dit exact zijn, maar dit leer ik langzaam welmaar als je ongeveer max 30 sec rust aanhoud tussen je setjes door dan train je zeker niet tot falen of wel?
). Mijn idee is dat die laatste reps waarbij je dus alles nodig hebt voor groei zorgen.Als ik alleen squat (altijd in Smith) dan is het misschien max een minuut rust. Als ik met partner benen doe dan squat ik bijna direct nadat hij klaar is.En hoe doe je het bij je squats/deadlifts hoeveel rust probeer je dan aan te houden tussen je sets door?
k betrap me er nu wel is op dat ik bijvoorbeeld tussen tricep setjes wel is 2 minuten rust. Dat is denk ik gewoon te lang.

:
. Was goed te doen
. Trainen met forced reps gaat mij eigenlijk sowieso niet lukken omdat ik altijd alleen train. Maar je hebt gelijk dat ik de intensiteit sowieso wat omhoog moet krikken.
.Die is gebakken hoor
.
. De gasten daar hadden nog voor me gezongen en was een relaxt sfeertje. 

, ik las is ongeveer 850 gr kipfilet (gekookt, wordt natuurlijk minder) daarom dacht ik dat hij gekookt was.
.
. Haha ooow dan had ik het niet goed getypt; het was inderdaad gebakken kipfilet (in goddelijke jumbo kruiden). 
Aha ja zo voer ik ze volgens mij ook altijd uit, ik weet niet of het extra nut heeft maar het voelt wel lekkerder dan de reguliere dumbbell press. Voor mijn gevoel kan ik dan ook onderin wat dieper gaan.
Train je trouwens bij izi fitness aan dat oranje te zien in je gym?
, ik train bij een kleine sportschool in Oosterhout (NB)Zie meer mensen DB presses zo uitvoeren. Kan me voorstellen dat je nog even extra knijpt als je bovenin die rotatie maakt, dus zo'n gek idee is het niet.
). Het draaien gebeurd dus geleidelijk vanaf beneden tot boven bij een dumbbell press (lastig uitleggen hoe dit eruit ziet
)
. Wat denk je als je van 15:00 - 00:00 staat te feesten en alleen om 18:00 3 bananen eet 
.

)
. Nog steeds een beetje uitkijken met onderrug dus niet te zwaar gepakt; gewoon een goede uitoefening
. Als ik nu terug kijk heb ik 12 x 4 = 48 setjes voor rug gedaan.. Slaat eigenlijk nergens op
. Volgens mij heb ik er ongeveer 1.5/ a 2 uur over gedaan. Volgende keer ga ik zeker harder doortrainen en de enige rust is wanneer de andere traint