Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank!

Getting very frustrated
Volgende week houd ik het bij hyperextension voor een keerDoe je schrugs met dumbbell? moet je eens met barbell proberen. It feels good!nette training krrl
1 week dumbbell, 1 week barbell.. maar denk dat ik dumbbell weg ga laten want gewichten gaan niet hoger en ik ben te lui om zelf dumbbell samen te stellen 
Je bor gaat lekker bro! Hoe zit het met cardio/gewicht?
Hoe is die sumo deadlift nou eigenlijk? Het lijkt me inderdaad erg lastig om onder de knie te krijgen.

Heb er niet al te goede hoop op aangezien ik nu de afgelopen 8/9 dagen een 4tal keer heb gecheat? :') On the other hand, de vorige keren pakten mn cheats wel goed uit.. shall see 
Nuff said!

vet% zegt minder dan de spiegel, dus zou me vooral niet teveel op die tang richten![]()

heheMaybeWss niet
Doe het vooral voor me zelf, niet om er mee te lopen pronken ofzo..

Er is een verschil tussen pronken en je progressie laten zien![]()

95kg, dat gaat redelijk rap bro. Gooi overigens gewoon al die zooi je huis uit. Eierkoeken voor de lekker en voor de rest gewoon vreten.
xD Denk dat ik als ik op 90 zit, ga "stoppen" met cutten/een 200kcal meer ga nemen en cardio halveren...