Fitness Seller

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik las ooit een heel artikel waar het op neer kwam dat je met "slomo-cardio" meer verbrand tijdens je cardio zelf zeg maar, maar dat je op een flink tempo een hogere na-verbranding geniet en in totaal MEER verbrand dan op een rustig tempo...

Mooi dat je dat gelezen hebt, maar als je in je achterhoofd houdt dat met een laag glycoceen-level je meer hebt aan slo-mo cardio zonder bang te zijn voor je spiermassa (en in verhouding meer vet verbrandt) - en juist als die levels niet laag zijn dan zou je wat harder moeten cardioën zodat je meer verbrandt en geniet van de naverbranding.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi dat je dat gelezen hebt, maar als je in je achterhoofd houdt dat met een laag glycoceen-level je meer hebt aan slo-mo cardio zonder bang te zijn voor je spiermassa (en in verhouding meer vet verbrandt) - en juist als die levels niet laag zijn dan zou je wat harder moeten cardioën zodat je meer verbrandt en geniet van de naverbranding.

Hmm ook weer waar

"Probleem" is dan wel dat ik maar 1 (misschien 2) keer op hoog tempo ga doen..?

Bp gaat de goede kant op, in wat voor stapjes ben je aan het opbouwen?

Bp gaat de goede kant op, in wat voor stapjes ben je aan het opbouwen?

Goh, ga er volgende week gw 2,5 meer opgooien... Moest de focus er vandaag geweest zijn had ik wel relatief makkelijk die 5x5x72.5 gedaan denk ik :)

Verder niet echt een "plan" zeg maar :)

Hmmm dan zal ik het zo doen :)

Cardio wel naar 45 minuten doen ipv 30 minuten? :)

Prima om cardio na kt op te hogen naar 45min (en dan niet voluit gaan). Op niet-kt dagen denk ik dat 30min. all-out gaan al slopend genoeg is.

Vandaag training beetje ingekort.. Heb een half uur zoiets aan squat gestaan voor techniek (weer.. :) ) Anyways na lang klungelen samen met een of andere powerlifter en luvqvist, is de techniek toch goed gekomen :D Eerst keer dat ik kinda deftig squatte (weliswaar boxsquat maar toch). Probleem was dat ik te "horizontaal" squatte; tussen good mornings en squat in zeg maar :)

Box squat

5 x 60
5 x 60
5 x 57.5
5 x 57.5
5 x 57.5

Volgende week 5 x 5 x 60.. Deze week ging het net niet lukken naar mijn gevoel.

LP

8 x 200
6 x 210
12 x 180

Standing leg curl

3 x 8 x 42.5
12 x 37.5

Standing calf raises (rest/pauze)

50 x 100

Rope crunch

2 x 8 x 37
12 x 32

Fiets: 45 minuten op rustig tempo :D Was maar saai iig :P

Cardio is ook saai!:eek:

Goed dat je de techniek van de squat heb bijgewerkt! Is erg belangrijk!

Prettig weekend alvast!

Cardio: 'gewoon doorfietsen - lekker zweten' :P
Nice going met die squattechniek!

Goed dat je aan je squattechniek hebt gewerkt bro, erg belangrijk :)

50 x 100 calfjes. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut damn man.... Ik kreeg al kramp toen ik het las.

Is het echt zoveel zwaarder geworden nu je de techniek verbeterd hebt? Want 60kg is wel erg easy lijkt me toch. Leggpress on the other hand is nice!

50 x 100 calfjes. fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut damn man.... Ik kreeg al kramp toen ik het las.

Het is een hel, believe me :D On the other hand zaaaalig als je er vanaf bent, en zalig de volgende dag :D

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:27 ----------

Is het echt zoveel zwaarder geworden nu je de techniek verbeterd hebt? Want 60kg is wel erg easy lijkt me toch. Leggpress on the other hand is nice!

Mja, squat is nooit sterk geweest bij me somehow.. Maar het scheelt wel een 15/20 kg.. Maar 80 is dus ook maar light weight :) Hopen dat ik nu met deftige techniek er 2,5kg bij kan gooien per week? :D

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

En fuuuuu 2 keer cheaten in een week is zeker too much? :( lol

Je gewicht / vet% zal je zeggen of 2x per week te vaak is :P
Met hoog vetpercentage: veel te vaak!

Je gewicht / vet% zal je zeggen of 2x per week te vaak is :P
Met hoog vetpercentage: veel te vaak!
Ik junk meestal ook 2 dagen in de week...natuurlijk geen hele dagen, maar het weekend is meestal wat losser...in een goede cut is dat IMO een No-Go (voor mij). Dan moet ik het op 1 junkmaaltijd in 2 weken houden denk..;) En af en toe een refeed met goede carbs!

Maar het ligt natuurlijk allemaal aan je metabolisme...als ecto zou je meer kunnen junken als endo..en als meso heb je natuurlijk gewoon geluk..;)

Shall see :)

Ik a iig dit jaar nog niet onder de 17/18% gaan denk ik :) Als ik dat percentage heb behaald ga ik gewoon clean bulken tot ik weer aan de 95-100kg zit denk ik, om vervolgens volgend jaar de overige 4/5% eraf te doen :)

Shall see :)

Ik a iig dit jaar nog niet onder de 17/18% gaan denk ik :) Als ik dat percentage heb behaald ga ik gewoon clean bulken tot ik weer aan de 95-100kg zit denk ik, om vervolgens volgend jaar de overige 4/5% eraf te doen :)

17% is nog steeds redelijk hoog voor een clean bulk?
(of heb ik het nou mis?)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven