AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Jammer van die bench inderdaad. Verder prima training! :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Zomg ik zou het nog vergeten ook :') had een vetpercentagemeting today!

Anyways, die man die dat normaal doet, was er niet omdat hij vergadering had onverwachts oid.. Dus iemand anders die dat deed maar nog nooit zo een meting had gedaan :/ Nuja, bi en tri deed ie nog goed en kwamen kinda overeen met de waarden/mm van vorige keer... Maar mijn rug/net onder schouderblad was opeens meer dan een halve cm minder en mijn flank opeens een halve cm meer :/ Echt raar dus... In hoeverre ik het moet vertrouwen ??? :(

Nuja, hij kwam dus uit op een daling van 1% op 2 weken...(21,2%) Dus als hij goed zit, zijn veel kebabs en hotdogs eten goed voor me :D:D

Als ik morgen die man die dat normaal doet, tegenkom, zal ik vragen of hij alsnog even wil meten..

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Owja en gewicht -1,2kg

Zomg ik zou het nog vergeten ook :') had een vetpercentagemeting today!

Anyways, die man die dat normaal doet, was er niet omdat hij vergadering had onverwachts oid.. Dus iemand anders die dat deed maar nog nooit zo een meting had gedaan :/ Nuja, bi en tri deed ie nog goed en kwamen kinda overeen met de waarden/mm van vorige keer... Maar mijn rug/net onder schouderblad was opeens meer dan een halve cm minder en mijn flank opeens een halve cm meer :/ Echt raar dus... In hoeverre ik het moet vertrouwen ??? :(

Nuja, hij kwam dus uit op een daling van 1% op 2 weken...(21,2%) Dus als hij goed zit, zijn veel kebabs en hotdogs eten goed voor me :D:D

Als ik morgen die man die dat normaal doet, tegenkom, zal ik vragen of hij alsnog even wil meten..

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Owja en gewicht -1,2kg
Het zou niet mijn voorkeu hebben om steeds een ander te laten meten, daar kan een behoorlijke afwijking door ontstaan..:(

Wel k*t btw dat je je goed voelt voor een training en dat borst dan niet wil lukken..het is niet echt te peilen zeg maar!:(

biceps en tricep? hoeveel punts meet je, 9?

biceps en tricep? hoeveel punts meet je, 9?

4punts :D

Nuja die man was er vandaag niet... Dus het zal pas over 2 weken zijn, zonde zonde & zonde! mja

Training vandaag: ma ****ing huge back

Hyperext

10 x BW
10 x BW +10
8 x BW + 20

SumoDL (vandaag DL zeer rustig gehouden, zoals de bedoeling was. Techniek was weer aan de betere kant.)

3 x 80
3 x 85
3 x 90

Bor (supp/laag)

7 x 65
6 x 70

Bor (med/hoog)

7 x 65
6 x 70

Toen even banksquat gedaan. Wilde hem eerst op het einde doen, maar volgende toestel was bezet dusja.. Anyways zeer licht gedaan dus today, zoals de bedoeling is op dinsdag vanaf nu :)

2 x 10 x 40
1 x 15 x 40

Vert cable row (supp/laag)

12 x 67
9 x 72
8 x 77

Vert cable row (med/hoog) Gaat iets zwaarder dan supp grip :rolleyes:

10 x 67
8 x 72
6 x 77

Straight arm cable pulldown

12 x 25

Barbell shrugs

10 x 95
9 x 95
8 x 105

Crosstrainer: 45minuten -> 570kcal

4 punts? lol

bicep, tricep, buik en?

mwah over de betrouwbaarheid van die meting valt te twisten

Lekkere workout dude,

Bij meten ze altijd biceps, triceps, buik en rug btw.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU -.-

Vandaag die man gezien, dus alsnog even VP-meting gedaan... en 22% :/
Dus 1,2 kg eraf en maar 0,2% vet :/
Eerste 2/3 weken van "cut" gingen dus nog goed, maar nu totaal niet :S
Anyways, ik ga dus maar eens meer gaan eten en cardio minderen... Ik zie wel wat mijn vetpercentage doet, maar ik heb eventjes geen zin om mijn VVM nog meer te zien dalen...

Cardio: 30minuten fiets

Pin je niet zoveel vast op die vet% meting! Ga uit van de spiegel.
Beetje meer vocht vasthouden en jij gaat compleet over de rooie... *zucht*

Beide voorlopig.

Ga na morgen en overmorgen geen cardio doen.
ZA/ZO/MA ga ik een 1000kcal meer opnemen op aanraden van luvqvist om mn metabolisme een goede boost te geven, en dan ga ik de rest van de week 300kcal meer eten als nu.
Cardio ga ik op ma/woe/vrij doen ipv 5 dagen achter elkaar. En dan eventjes de meting afwachten...

Je deed 5 dagen cardio?!
Opgebouwd mag ik hopen...?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven