- Waardering
- 1.339
alhoewel het slecht ging nog steeds een nette training![]()
+1!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen borst mja 

Het zou niet mijn voorkeu hebben om steeds een ander te laten meten, daar kan een behoorlijke afwijking door ontstaan..Zomg ik zou het nog vergeten ook :') had een vetpercentagemeting today!
Anyways, die man die dat normaal doet, was er niet omdat hij vergadering had onverwachts oid.. Dus iemand anders die dat deed maar nog nooit zo een meting had gedaan :/ Nuja, bi en tri deed ie nog goed en kwamen kinda overeen met de waarden/mm van vorige keer... Maar mijn rug/net onder schouderblad was opeens meer dan een halve cm minder en mijn flank opeens een halve cm meer :/ Echt raar dus... In hoeverre ik het moet vertrouwen![]()
Nuja, hij kwam dus uit op een daling van 1% op 2 weken...(21,2%) Dus als hij goed zit, zijn veel kebabs en hotdogs eten goed voor me
Als ik morgen die man die dat normaal doet, tegenkom, zal ik vragen of hij alsnog even wil meten..
---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
Owja en gewicht -1,2kg

Bijna nergens weten ze hoe je een negenpuntsmeting moet doen..tabellen bijna niet vindbaar ook
(link + methodiek = welkom)

Klopt, maar als je het steeds door dezelfde ervaren persoon laat doen is het een aardige richtlijn..mwah over de betrouwbaarheid van die meting valt te twisten
Pin je niet zoveel vast op die vet% meting! Ga uit van de spiegel.
Beetje meer vocht vasthouden en jij gaat compleet over de rooie... *zucht*

Je deed 5 dagen cardio?!
Opgebouwd mag ik hopen...?