MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je moet niks vergelijken, ooit worden wel allemaal groot en sterk toch!

• Topic Starter Topic Starter
Ik word grootst! :D:D

Fuuuuu wat een drukte in de fitness -.-

2uur+ getraind, waarvan zeker een uur wachten tot bankje/halt/whatever vrij was/waren -.-

Anyways, training ging wel goed, ondanks dat ik moe was :D Denk dat dat extra food er voor een groot deel tussenzit :rolleyes:

BP

4 x 5 x 75
4.5 x 75

Overhead dumbbell tricep ext

5 x 5 x 26

Decline tricep ext (ez bar)

4 x 5 x 34
4 x 34

Tricep pushdown

12 x 25

Incline dumbbell curl

12 x 16
10 x 17
9 x 17
8 x 17
8 x 17

Flat dumbbell press :rolleyes: (just for fun)

9 x 24

Hammer curl (met pauze op 90°)

7 x 14
8 x 14
12 x 12

Nette bench bro!

Ziet er goed uit man!

jij bent toch bezig met kracht, met bp zou ik gwn een gewicht er op donderen 5% erbij van je max en denken dat het een lege stang is. Als je 1 keer die stap heb gezet gaat het zoveel sneller.

Ik kocht creatine, eigenlijk onnodig, was toen 4/5 maanden bezig en stond stil op 80kg. Ik doe dat nu steeds op die manier en nog steeds gaat mijn bp omhoog.

Laatst bewerkt:
jij bent toch bezig met kracht, met bp zou ik gwn een gewicht er op donderen 5% erbij van je max en denken dat het een lege stang is. Als je 1 keer die stap heb gezet gaat het zoveel sneller.

Dan leer mij maar eens denken dat die stang leeg is :D lol

Dan leer mij maar eens denken dat die stang leeg is :D lol

ja of iig denken dat hij heel licht is:). Voordat ik aan een pr begin naai ik mezelf altijd een beetje op en pak de stang uit agressie/woede op en dat lukt het meestal:p maar dat is voor iedereen anders.

Die stang weegt wel 20 kg jwz :( hehe

Nuja, als ik nog zwaarder ga doen op trainingsdagen dat ik 5x3 wil.. Dan ga ik waarschijnlijk iets uitkomen van 3/2/2/1/1 ofzo :/

Die stang weegt wel 20 kg jwz :( hehe

Nuja, als ik nog zwaarder ga doen op trainingsdagen dat ik 5x3 wil.. Dan ga ik waarschijnlijk iets uitkomen van 3/2/2/1/1 ofzo :/

Kijk ik druk bijvoorbeeld 110 kilo 6/7 keer, als je dan naar de 100kg gaat voelt die stukke lichter aan en kan dan ook meer reps maken dan dat ik bijvoorbeeld op 100kg blijf trainen met 8/10h. Zou dit een keer proberen :)

Of wat gwn een keer 5% boven je max er op leggen (dus 1/2 reppers) en gaan met die banaan.

That way

Zal eens proberen of het bij mij ook werkt :)

Wel ****ed..je red steeds net die 5x5 niet:o

Damn, had zin in schouders, maar het was rug :(

Hyperext

10 x BW
10 x BW+10
10 x BW+20

Sumo DL

3 x 3 x 90
5 x 50 aangezien techniek bij laatste rep van vorige set weer eens niet mee wilde werken... Oh wat een haat aan DL :D

T-bar row (voelde hem niet zo goed als barbell row.. dus die doe ik ook niet meer :) )

8 x 25
8 x 35
6 x 40
6 x 40

Vert cable row (supp/laag)

10 x 70
8 x 75
7 x 80

Vert cable row (med/hoog)

10 x 67
8 x 72
6 x 77

Straight arm pulldown

12 x 27

Barbell shrugs

3 x 10 x 105

+40min crosstrainer

Laatst bewerkt:
Lekker bezig geweest!

Niet alles kan leuk zijn toch, gewoon doorbijten. Deadliften is gewoon een hele complete oefening, gewoon doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven