AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Klasse nieuws dat het beter gaat met je pols kerel!

Knallen weer:)

Nee hoor :) Deze week ga ik maar 2 keer trainen (morgen & overmorgen).. Heb donderdag examen :)

En vanaf dan is het blok + examens dus dan zie ik wel wanneer ik ga trainen.. Hoop een 2 keer per week te halen :/ Voeding ga ik me ook minder van aantrekken dan.. gw zien dat ik genoeg eiwitten binnen krijg.. :P

succes met je school shizzle kerel:)

• #1.103
Thx :) I need it :roflol:

Ah, school komt weer om de hoek kijken :p. Wat ga je doen die twee keer in de week? Fullbody?

Veel sterkte met je examen:):):) Dat is zeker even belangrijker:0

• #1.106
Ah, school komt weer om de hoek kijken :p. Wat ga je doen die twee keer in de week? Fullbody?

Ik ga gewoon ub/lb doen.. Als ik 1 keer ga per week.. so be it :) Ga ik 3 keer.. des te beter :P
Maar ik verwacht eerder een paar keer maar 1 keer per week dan 3 keer :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Veel sterkte met je examen:):):) Dat is zeker even belangrijker:0

Yeps :) Dit keer hopelijk op alles slagen.. Vorige keer alles euhm.. niet geslaagd :( :D

**** school:p uurtje vrij om te trainen kan toch wel :rolleyes::)

• #1.108
Borst wilde vandaag niet meewerken.. Ging echt belachelijk slecht.. Maar goed, morgen nog eventjes beentjes en dan een weekje rust :) gaat me goed doen, het is nodig!

Incline dumbbell press

8 x 26
8 x 26
6 x 26

BP

3 x 5 x 70 (en nee ik kreeg er niet meer reps uit :rolleyes:)

Front raises

12 x 10
10 x 12

Cable side raises

12 x 10
6 x 15
12 x 10

push down

15 x 20
15 x 25
12 x 30
7 x 35
15 x 25

lat pulley

10 x 60
6 x 70
4 x 75
8 x 65

Cable row

15 x 70
8 x 90
12 x 70

Bent-over dumbbell raises

15 x 10
15 x 12
10 x 16

Cable curl (one hand)

15 x 10
15 x 15
15 x 20
12 x 25
8 x 30
12 x 25
15 x 20

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

**** school:p uurtje vrij om te trainen kan toch wel :rolleyes::)

Dat uurtje vrij zeker :)
Maar zo een training vraagt meer van je lichaam dan je denkt, en tijdens examens merk je dat wel ;) M'n concentratie is beduidend lager na een training..

Ga sowieso telkens na mijn examen trainen, maar verder zie ik wel :)

Toch een goede training hoor!:D

Misschien een beetje noxi na de training nemen:o:p jk bro, moet je zelf weten natuurlijk of je het aankan of niet;)

Mooie training:):)

• #1.112
Toch een goede training hoor!:D

Misschien een beetje noxi na de training nemen:o:p jk bro, moet je zelf weten natuurlijk of je het aankan of niet;)

Zolang ik dit keer maar betere resultaten heb op school is het me goed :roflol:

probleem is wel dat de vakken stuk moeilijker zijn ditmaal :rolleyes:

• #1.114
:roflol:

Denk je dat ik op middelbare zo buizen? :roflol: best time of mah life bro.. gn boek open moeten doen en nog zo goed als primus van de klas zeg maar :P

Doe nu uni -> rechten

oke dan is het leuk? lijkt me bar saai srry:p ik ga beginnen met commerciele economie in sept:)

• #1.116
Economie vond ik altijd wel nice, maar niet om als studie te doen.. Te veel van het goede zeg maar :)

Rechten is wel interessant; nu althans..
Eerste semester (dus vorige examenperiode) niet.. Had toen 2 geschiedenisvakken en filosofie.. :/ (al was filo nog enigszins interessant maar toch :P)

Economie vond ik altijd wel nice, maar niet om als studie te doen.. Te veel van het goede zeg maar :)

Rechten is wel interessant; nu althans..
Eerste semester (dus vorige examenperiode) niet.. Had toen 2 geschiedenisvakken en filosofie.. :/ (al was filo nog enigszins interessant maar toch :P)

Hoezo teveel van het goede:p is big business boy:)
rechten vind ik wel leuk maar op hbo bereik je er niet zo heel veel mee, als je naar uni gaat wel. maargoed dan ben ik 8 jaar bezig:rolleyes:

• #1.118
We spreken elkaar na een jaartje of 5 nog wel eens, met je big business.. :P

Hehe, klopt.. Je bent wel even bezig voor je goed gaat verdienen maarja :) Voor wat, hoort wat ;) Niets voor niets :)

We spreken elkaar na een jaartje of 5 nog wel eens, met je big business.. :P

Hehe, klopt.. Je bent wel even bezig voor je goed gaat verdienen maarja :) Voor wat, hoort wat ;) Niets voor niets :)

haha is goed jonge, ben liever bezig met verkopen dan met regeltjes:p

• #1.120
Believe it or not, het kan damn interessant zijn al die dingen uit te zoeken tussen al die "regeltjes" :)

Achja, ieder z'n ding ofcourse :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven