AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit brah, sterke biceps ook.

Als ik je een advies mag geven betreffende assisted dips.. Niet doen. Doe desnoods 5x 1 dippen normaal, dat 3x assisted. Uit ervaring kan ik zeggen dat je zo veel sneller progressie gaat boeken.

Thx & was al van plan vanaf volgende keer te doen :P was maar tijdelijk (3 keer gedaan denk ik) :D

Btw, weet je perhaps "veel" over cutten? xD

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------

Nette training baas! Zou ipv assisted dips ook gewone dips doen inderdaad. ;)

Thx :P

Mwah, ik weet de basis. Mn bro weet er wel redelijk wat vanaf. Ben me nu wel erg veel aan het inlezen. Vanwaar de vraag:p?

Wel, Als ik midden/eind februari ga cutten...

Ik was aan het twijfelen wat het beste is de eerste weken...

OF:

Week 1: zelfde voeding maar +15 minuten cardio
Week 2: Voeding -200 kcal (of iets anders.. iig vooral/uitsluitend carbs die ik weglaat) + 15 minuten cardio
Week 3: zelfde voeding als week 3 + 25/30 minuten cardio
Week 4: voeding - 400kcal + 25/30 minuten cardio..

Etc etc..

OF

in 1 keer hard "snoeien" in kcal/carbs en eerste week/2weken nog geen cardio doen en dan opbouwen met cardio...

Welke van de 2 is het beste? :/ Enig idee? :(

Anyways, het opbouwen na de cut van carbs ga ik sowieso geleidelijk aandoen... Maar de eerste weken het afbouwen...???

Ik ga optie 1 doen. Ik neem aan dat je die 15min cardio wel na je training doet? Anders heeft het weinig zin. Overigens zou ik elke stap een weekje langer doen. Maar dat ligt er natuurlijk aan in wat voor tijdsbestek jij vet wilt verliezen.

Optie twee kan je ook gewoon doen, let hier wel goed op dat je genoeg eiwitten binnen blijft krijgen. Maar aangezien je volgens mij nog niet zo heel veel ervaring hebt en dus niet weet of welke voeding je in de cut het beste reageert zou ik voor optie 1 gaan.

Ik ga sowieso m'n eiwit-inname niet veranderen :) en ik heb zeker genoeg eiwit so far (235gram = 3,271...gram/gram vvm)

Cardio ga ik sowieso achter KT doen ja :)
En op rustdagen was ik van plan om een uurtje te gaan wandelen fzeuw :') dno yet

Maar ivm hoe snel ik vet wil verliezen... Ik "moet" als ik planning wil volgen nog een 10% kwijtspelen.. Stel dat ik 14februari begin (en ik wil tegen juni stoppen met cut wegens examens :rolleyes:) dan heb ik een 16tal weken... = 0.625% per week (Wat toch redelijk veel is zonder enige ervaring lijkt me)

mmm, dan zou ik je carbs toch al eerder verlagen kerel.

Hoeveel gr. rijst/pasta e.d en hoeveel brood eet je momenteel?

mmm, dan zou ik je carbs toch al eerder verlagen kerel.

Hoeveel gr. rijst/pasta e.d en hoeveel brood eet je momenteel?

Rond de 100gram brood en een uur voor training 125gram pasta
Eet ook nog muesli 40 gram ( al laat ik die nu tijdens examens weg omdat ik amper ga training..)

100 gram brood zijn hoeveel sneetjes? 10? Dan eet je nog niet eens zo heel veel carbs kerel. Zit je zo rond de 3500kcal totaal denk ik?

:/

3 sneedjes, en 2791 kcal... :P

Oh, dan zou ik voorlopig niets gaan verlagen kerel. 20min cardio na elke training. Na 8 a 9 min cardio wordt de vetvoorraad aangesproken, dus alles wat je meer doet is goed (t/m zo'n 45min). Op rustdagen kan je, mits je echt hardcore wilt cutten, ook nog direct na het opstaan cardio doen. Nadeel hieraan is dat er wel spiermassa aangesproken word, wellicht dat een whey shake je hier uitkomst in kan bieden (moet je even zoeken op het forum).

Nuja, je moet zien dat ik met 2791kcal heel lichtjes daal in bf... dus ik ga sowieso wel iets minder moeten gaan eten.. maar denk idd niet onder de 2200 te gaan.. :P

EDIT: damn die zin slaat nergens op :')
Nuja, ik ga iig dan de eerste 2 weken gw 20 minuten cardio doen en dan wat aan carbs komen? :)

Laatst bewerkt:
Dat je met zo ewinig eten nog zo hoog in vet zit, je bent wel een echte endomorph volgens mij. Ik zou inderdaad niet onder de 2200 gaan zitten.. Ik zou gewoon eerst even met cardio beginnen, kijk wat dat voor je doet en dan langzaam zakken in voeding.

Dat je met zo ewinig eten nog zo hoog in vet zit, je bent wel een echte endomorph volgens mij. Ik zou inderdaad niet onder de 2200 gaan zitten.. Ik zou gewoon eerst even met cardio beginnen, kijk wat dat voor je doet en dan langzaam zakken in voeding.

Qua lichaamsbouw sowieso zo mesomorph :') Maar qua metabolisme... hehe

Ooh god..je doet excact wat ik eerst deed..de kcals niet op 10'en afronden maar gewoon met eentjes werken e.d:P

Goeie training dinsdag, snap niet dat je zoveel kan studeren, ik zou helemaal gek worden :p

Ooh god..je doet excact wat ik eerst deed..de kcals niet op 10'en afronden maar gewoon met eentjes werken e.d:P

Say whut? enlighten? :P

---------- Toegevoegd om 23:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Goeie training dinsdag, snap niet dat je zoveel kan studeren, ik zou helemaal gek worden :p

Rond de 9 uur per dag... :/ Mja ben veel te laat begonnen/had nog geen boek open gehad voordien.. Het gaat nipt worden :') En ik word er ook gek van hoor.. Over enkele weken kan je me naar 1 of andere instelling brengen :D

bereken beter hoeveel kcal 500-800gr vet is en zorg dat je dat aantal kcal in 1 week telkens verbrandt (deels door voeding, deels door cardio).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven