MuscleMeat

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
dat zou idd beter geweest zijn, mja :)

Jammer dat het niet ging man. Het lijkt me inderdaad moeilijk concentreren zo!
Succes gap :thumbs:

Hmmm, en toen hadden we weer een slecht examen afgelegd :/
Volgend semester toch maar eens iets doen doorheen het semester :)

Haha, alles uitgesteld tot het laatste moment? Ik ken het homie, ik sla mn boeken nu ook voor het eerst open voor de tentamens van volgende week;p.

Nja, ik weet niet wat jij studeert, maar dit is kinda mission impossible om dan nog te slagen :') En vooral de geschiedenis-vakken.. (die ik gelukkig alleen eerste jaar/eerste semester heb)

Human Resource Management (HBO), niet zo moeilijk dus ik kan het hebben.

Wat studeer jij dan;o?

Rechten, kan het niet hebben :P

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Training ging niet optimaal today, was nog damn moe.. was al op van 6 uur en had nog geen 4 uurtjes geslapen :(
Squat ging iets minder -> techniek ging zwaar naar beneden bij 70 kg (leunde veel te veel naar voor imo) -> 80 kg maar niet geprobeerd vandaag.
LP ook nog eens gedaan na een maand (?) :D Ging ook zwaarder dan verwacht, maar voelde het wel mooi branden :D OHP ook minder goed dan verwacht maar soit :) Over 2 weken als ik terug deftig kan slapen, zal het wel weer beteren :)

Bank Squat

10 x 20
5 x 40
5 x 50
5 x 60
5 x 70

LP (breathing style)

20 x 200

Standing leg curl

8 x 42.5
7 x 42.5

OHP

15 x 20
8 x 45
6 x 50

Upright row

10 x 20
8 x 40
4 x 50

Front raises (traag naar beneden dit keer)

7 x 10
geen 2e set gedaan :') was k a p o t

Wel nog 20 minuten op fiets gezeten :P (ook doodgaan iig)

Laatst bewerkt:
Kort maar krachtig! :D

Bank squat is ook heavy kerel, ziet er voor de rest goed uit! Klaar met de tentamens btw?

hehe nee :P nog tot 2 februari te gaan :(

Damn kerel, dat zijn er flink wat. Maar komt er nog zoveel leerwerk bij rechten kijken dan? Want bij de meeste toesten kan je toch gewoon wetboeken erbij houden:p?

haha :')
Er is toch wel een (grote) basis vereist + dat 'gewoon met wetboeken werken' is ook niet al te makkelijk (in het begin toch niet.. duurt wel even vooraleer je er iets van bakt/weet waar alles te moeten gaan zoeken etc)

+ Eerste jaar zitten veel vakken bij die niet echt rechten-gerelateerd zijn: 2 geschiedenis vakken (gesch v publiekrecht & romeins recht), filosofie, economie, sociologie...
En die 2 geschiedenis vakken zijn een hel xD
andere 4 zijn nog wel te doen, maar het eco & soc pas in 2e semester dus hopelijk gaat 2e semester wat chiller.

Pff, heavy kerel. Heb zelf arbeidsrecht gehad, dat was opzich vrij easy - maar dat was gelukkig alleen werken met het wetboek. Ik kan goed begrijpen dat al die geschiedenis ongelofelijk zwaar is.

En saaaaaai xD zegt me echt geen **** :/
Na een half uur in die boek te kijken ben ik het al beu... mja

Damn gozer, zo'n rechten studie lijkt me maar niks, hehe :p.
Nog 1 week en dan weer knallen?

nog 1,5 week :P

Nuja, ik hoop dat ik alsnog een 8 of 9 op 20 haal op die 2 geschiedenisvakken en dan gebruik ik gewoon een tolerantie :) ga sowieso geen herex doen voor die shit <.<

Zo, even gaan fitnessen
BP ging belachelijk slecht.. Wilde 3 x 82,5 en 3 x 85 doen, maar kreeg 82,5 al maar.. 1 keer omhoog :/
Zullen de examens zijn :( + op 2 weken 2,5 kg "afgevallen" :@ me not ****ing like

DL

3 x 85
3 x 92.5
3 x 100
3 x 107.5
3 x 115

BP

10 x 65
1 x 82.5....
6 x 70

Incline dumbbell press

7 x 24

Standing calf raise

8 x 60
8 x 130

Rotary torsal

6 x 55 (FS -.-)

Crunch machine

7 x 90
5 x 90

zeuw
Woensdag trouwens afspraakje voor bf te laten meten... hopelijk een deel eraf :D

Spannend hoor...meassure how fat you are!

Moet ik ook eens doen! Zal wel shocking zijn!

Vrees alleen dat er niet veel % af is :(

DL ziet er alsnog goed uit bro, jammer van de bench. De stress van de examens zullen daar zeer zeker invloed op hebben. Even doorbijten nog en succes morgen met je meting!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven