AndroidHealthClinic

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
7000kcal voor 1kg vet te verbranden, reken uit ;)

topic rond discussie 1gr vet 9kcal vs 1gr vet verbranden 7kcal: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/levert-1-kg-vet-7000-kcal-174739/index2.html

Ik herinner me dat topic :P hehe

Zal maandag na irw me eventjes me bezighouden.. Ga maandag toch niet leren denk ik :)

BTW dat is dan toch onderhoud - #kcal voor dat vet te verbranden ??? :P = - 500kcal per dag minder dan onderhoud (die ik dus uit cardio zou moeten halen?)

Laatst bewerkt:
Ik herinner me dat topic :P hehe

Zal maandag na irw me eventjes me bezighouden.. Ga maandag toch niet leren denk ik :)

BTW dat is dan toch onderhoud - #kcal voor dat vet te verbranden ??? :P = - 500kcal per dag minder dan onderhoud (die ik dus uit cardio zou moeten halen?)

Per week 3500 à 5600kcal onder onderhoud uitkomen d.m.v. voeding en/of cardio...
Je moet niet persé lineair indelen dat je elke dag evenveel gaat verbranden. je kan bv. sommige dagen wat sterker doen en andere dagen op onderhoud zitten. Zelf uitzoeken wat best werkt voor jouw.

Vraag aan ibo anders hoe hij het elke week doet, wat voor aanpassingen hij aanbrengt. Hij is wedstrijdatleet, dus kent dit maar al te goed :).

Laatst bewerkt:
Per week 3500 à 5600kcal onder onderhoud uitkomen d.m.v. voeding en/of cardio...
Je moet niet persé lineair indelen dat je elke dag evenveel gaat verbranden. je kan bv. sommige dagen wat sterker doen en andere dagen op onderhoud zitten. Zelf uitzoeken wat best werkt voor jouw.

Vraag aan ibo anders hoe hij het elke week doet, wat voor aanpassingen hij aanbrengt. Hij is wedstrijdatleet, dus kent dit maar al te goed :).

Edit: nvm

Laatst bewerkt:
sorry dat ik het miss vraag, maar ben je echt 1m50 en 120kg?

160*kg

En ooit gehoord van naar het begin van het topic gaan en kijken of daar misschien iets staat? :P

Hahah niceeee, wat een beest zou dat opleveren :roflol:

:')

Denk niet dat er überhaupt iemand is met die droomstats :')

& fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu rotstuderen

fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu rotexamen <.< bahbah

Zo maar even fitnessen :/

Ondanks al je leerwerk je examen verdoet;o?

yea :)
mja

Zonde..had je je beter kunnen storten op je bodybuildingcariere!

Zonde..had je je beter kunnen storten op je bodybuildingcariere!

....

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Training vandaag ging imo niet zo goed... mja :)
Bleek dat ik ook opeens een kg minder woog op een week :/ Thans niet minder gegeten, maar wel minder bewogen etc... weird en niet leuk mja
Op het einde ook even wat cardio gedaan.. Na 1 minuut was ik zeiknat van het zweten en na 5 minuut was ik al kapot :') I love cardio :cool:

DL

5 x 60
3 x 80
3 x 87.5
3 x 95
3 x 102.5
3 x 110 (grip was ****ed up.. Straps vergeten :) ) Volgende week 5kg erbij doen iig

BP

8 x 20
6 x 50
6 x 70
5 x 75
4 x 75 + 3 neg
10 x 50 (schnelllll)

Incline Cable flies

8 x 20
6 x 25 (schouder deed om de 1 of andere reden pijn opeens ???)

Standing calf raises

8 x 60
8 x 90
8 x 110
Niet hoger gedaan omdat linker schouder dus pijn deed..)

Rotary torso

6 x 40
6 x 50

Crunch machine (liggend)

8 x 60
8 x 80
8 x 90
Zucht.. nog 10 kg en weer FS :/

Cable row (supp grip)

8 x 60
8 x 65

Shrugs (geen last van schouder hier)

6 x 34
6 x 34
6 x 34

En dan nog 12 minuten cross trainer

Nette training ouwe, beetje gefreestyled? 12 min cardio is wel wat weinig he. Probeer op zn minst 15 te doen, want na zo'n 10min begin je pas echt vet te verbranden.

I know, maar was al moe en dat is het eerste cardio-gerelateerde dat ik doe in maanden? :P Hartslag zat continu rond 185 wat imo ook te hoog is? Moet je hartslag niet tuusen de 70-75 van je max houden? :P

I know, maar was al moe en dat is het eerste cardio-gerelateerde dat ik doe in maanden? :P Hartslag zat continu rond 185 wat imo ook te hoog is? Moet je hartslag niet tuusen de 70-75 van je max houden? :P
Volgens de regel is het inderdaad zo iets als 220-leeftijd en daar 70-80% van of zo iets...Maar als je bijvoorbeeld kijkt naar HIIT wat erg vaak wordt gebruiktr tegenwoordig gaat die regel totaal niet op...:rolleyes:

Als ik als een gek ga cardioen zit ik ook zo rond de 180 hartslag (heb een slechte conditie). Maar gister gewoon op een lekker tempo op de crosstrainer gestaan en zat de hele tijd rond de 130-140. Zoek gewoon het juiste tempo op en voer dat op naarmate je meer cardio doet.

Nette training gozer!
Moet je nog veel leerwerk verrichten?

hehe :) het is nu gewoon 3 weken veel leerwerk? :P

Daarnet maar eventjes gaan trainen :) ****ing gefrustreerd van die k*texamens <.<
Bicep trok op niets... tricep viel wel mee... En yesh, deed alleen armen vandaag -.-"

Dips

4 x bw
3 x bw
3 x bw

Decline lying tricep ext

12 x 25
7 x 30
5 x 30 + 3 neg

push down (rechte stang)

7 x 30
3 x 35

Cable station tricep pushdown (1hand)

7 x 15

Seated barbell curl

10 x 20
10 x 30
8 x 40

Dumbbell curl (incline)

4 x 20
2e setje niet gedaan omdat het toch al op niets trok imo..

Concentration curl

4 x 20
same

Hammer curl

12 x 12

Cross trainer: 10min
Fiets: 5min

Laatst bewerkt:
Als je er met je kop niet bij zit is concentreren erg lastig. Gewoon wat meer setjes met lichte gewichten doen om je spieren toch aan het werk te zetten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven