Fitness Seller

"You cannot step into the same river twice."

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hmmm, nuja ik ga denk ik stoppen met rechten iig :P Mag misschien wel impulsief overkomen nu, maar is het niet echt ^^
Ga 2e semester wel nog gewoon mijn boeken halen en vakken meemaken (zitten wel 2 interessante vakken bij) maar ga bij verschillende jaren van psychologie eens wat lessen volgen & boeken inkijken. Die studie leek me, naast rechten, ook interessant dus misschien wordt het volgend jaar wel psychologie :P who knows :D

+ Examen morgen heb ik niet echt iets voor gedaan :P Laatste examen (filo) is nog wel nice, en ga ik wel nog leren :)

Zeuw, vetpercentage meting ging wel nice :) 1,1% eraf (=23.7% @98.3kg) op een maand + de 75kg VVM gepasseerd :D Can't complain!

Preacher curl (met zo een kabel ding.. gewicht is dus niet hetgeen ik werkelijk tilde.. denk dat je ongeveer 1/2de moet rekenen, maar voor het mezelf makkelijk te maken, gewoon het gewicht dat erop stond neergeschreven.)

12 x 25
12 x 45
6 x 65

Hammer curl

6 x 12

Cross-over curl

6 x 30
8 x 25
9 x 30 (was even aan de praat geraakt vandaar opeens 9, fuuu)

Cross-over

12 x 20
10 x 30
5 x 35

Dumbbell curl(zonder pauze)

4 x 20/4 x 17

Shrugs

10 x 20
10 x 36
9 x 36

CGBP

10 x 20
10 x 30
10 x 40
10 x 50

Push down (rechte stang)

10 x 30
8 x 35

Crosstrainer: 7min
Fiets: 7min
Lopen: 5min

Mooie training

Laatst bewerkt:
98kg @ 23% is freakin'buff:eek:

haha :P
Voel me met de dag meer ecto iig :( fuuu

kheb bigorexia fzo!

1,1% kwijt, altijd lekker!
Hoe lang ben je trouwens?

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

Oh, 1.84 zie ik nu hehe :p

Oh boy, wat een dreamchick zat dr te fitnessen/te cardioën goddamn goddelijk gw :P Concentratie was ook minder daardoor :rolleyes: xD

LP

10 x 100
10 x 150
10 x 200
4 x 250
5 x 250

Standing leg curl

10 x 32.5
8 x 42.5
20 x 32.5 (breathing style)

Seated overhead press

10 x 16
7 x 22
5 x 24

Shoulder press machine (breathing)

10 x 65 (= ging slecht/mss omdat ik toen die chick zag? :P had iig beter 60 genomen, my bad)

Standing calf raise

10 x 60
9 x 130
7 x 130

T-bar Row (gewicht is gw de schijven, dus zonder de staat/baar/whatever meegerekend aangezien ik niet weet hoeveel die weegt)

10 x 20
8 x 30
4 x 40

Crunch machine (liggend)

10 x 50
8 x 100 (Ook hier fullstack dus.. Mag weer een andere oefening gaan zoeken fuuuuuu)
8 x 100

Tricep pushdown

12 x 15
12 x 25
12 x 25
12 x 25

Fiets: 20min

Overall nog niet zo een slechte training :) had wel damn veel honger maar dat is wel vaker de afgelopen 2 weken... Misschien/waarschijnlijk door die cardio :P

Die chick moet eigenlijk gewoon goed voor de testo-spiegels zijn geweest!

Hehe :P

Iig, ben aan het denken wat ik komende 10 weken voor schema ga gebruiken.. denk dat ik (nog eens) rodedraadschema ga volgen :) (Met lichte aanpassing: armen op woensdag en daarna cardio aangezien ik 5 dagen per week cardio wil doen)

Of misschien nog iemand anders goed schema? :P

Sterke leg press en calf raises ouwe! Hoe zijn je laatste toetsen gegaan?

Wat betreft schema, je kan gewoon ook zelf een schema in elkaar zetten met oefening die goed voor je werken.

Toetsen konden beter :) maar soit :P

Nuja, zal me volgende week eventjes met schema bezighouden :)

Mm, duimen voor een goede uitslag dan maar. Sta je wel nog steeds achter het besluit om te stoppen?

Yep :)
Heeft vrij weinig zin om nog 4 jaar na dit jaar door te studeren, en vervolgens je leven lang iets te doen wat je blijkbaar toch niets zegt... Als het nu gewoon was omdat 1 of 2 of 3 vakken van je studie niet zo interessant zijn, dan zou het inderdaad een domme keuze zijn :) Maar ik ben eigenlijk heel het concept een beetje beu :') dusja

Ga je niet juist extra je best doen als er een lekkere chick is? :p
Hoeveel cardio doe eigenlijk per keer? 5 keer in de week lijkt me best veel!

Whehe, not really :) ze was gewoon mooi van nature :D Maar ik ga zeker niet meer moeite doen ofzo heur :') mn aandacht was gewoon eventjes afgeleid :P

En nu doe ik 2/3 keer ofzo, maar na vakantie/over 2 weken ga ik wel 5 keer per week doen ja :) Het is nodig, niet? :P

Ja of het nodig is weet ik niet. Vind 5 keer per week best veel. Hoe eet je dan? Want je wilt niet je zuurverdiende spiermassa inleveren he!

no worries :) zal niets inleveren :P

Hehe, goed zo! Waar wil je naartoe qua vp% btw?

Probeer es die tricep pushdown met zo'n armblaster uit te voeren. En ga dippen:D

Zou zelf ook niet TE veel op cardio zetten, doe ook een deel via minder kcals eten;)

Probeer es die tricep pushdown met zo'n armblaster uit te voeren. En ga dippen:D

Zou zelf ook niet TE veel op cardio zetten, doe ook een deel via minder kcals eten;)

Armblaster? :/
En ik dip... Kijk trainingen :P noob

+ Voeding en cardio... Met alleen cardio en/of alleen voeding gaat het veel te lang duren :(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven