Moen
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balic zei:''Pinch the shoulder blades together, rotate your shoulders back and downward and arch your back slightly.''
Kan iemand dit in het Nederlands vertalen want ik snap er niks van...
owkeMoen zei:

jaMoen zei:Flyes : leuk voor de spierpijn maar dat zal het dan ook zowat zijn
flippodud zei:het zal mss aan ik liggen, maar ik vind je onderbouwing bijzonder warrig. in een routine komen er na een tijdje zware gewichten voor, dat spreekt hij ook niet tegen. hij zegt enkel dat je een spier niet altijd met bruut geweld moet benaderen. en dat is volgens mij een waarheid als een koe:
vroeger 4 oefeningen van elk 4 setjes van 8 herhalingen voor borstr, waaronder BP 4*8*110kg ,1*4*120kg. ik was serieus overtraind, borst was bijna een volledige week stijf.
nu doe ik maar drie oefeningen meer, met dumbbells en decline bench => borstomtrek 2cm(118->120) erbij in een dikke maand, en veel minder spierpijn.
Want het klopt niet! De basis info die erin staat dat kan je uit elk flex boekje halen dus niks bijzonders.
flippodud zei:het zal mss aan ik liggen, maar ik vind je onderbouwing bijzonder warrig. in een routine komen er na een tijdje zware gewichten voor, dat spreekt hij ook niet tegen. hij zegt enkel dat je een spier niet altijd met bruut geweld moet benaderen. en dat is volgens mij een waarheid als een koe:
vroeger 4 oefeningen van elk 4 setjes van 8 herhalingen voor borstr, waaronder BP 4*8*110kg ,1*4*120kg. ik was serieus overtraind, borst was bijna een volledige week stijf.
nu doe ik maar drie oefeningen meer, met dumbbells en decline bench => borstomtrek 2cm(118->120) erbij in een dikke maand, en veel minder spierpijn.

Moen zei:Alle 3 bullshit, mijn ervaring en die van vele anderen is dat de zwaarste gewichten het meeste massa bouwen, kan je op (goede) machines aanzienlijk meer gewicht pakken is de kans groot dat jij er meer aan gaat hebben. Bovendien zijn er echt goeie machines op de markt dus...
De hoek : BULLSHIT, een spier contracteert en that's it. Dat je regelmatig van oefening moet wisselen voor een bepaalde spiergroep voor de variatie daar ben ik wel mee akkoord, maar binnen eenzelfde workout de borst uit verschillende hoeken trainen ? Tijdsverspilling en onefficiënt.
Flyes : leuk voor de spierpijn maar dat zal het dan ook zowat zijn
is dat de conclusie na 3 a-4tjes tekstSmoothmold zei:vind het ook een goed stuk!! Uitvoering gaat boven gewicht. Dit wil niet zeggen dat je geen zware gewichten moet pakken maar het gewicht moet niet te koste gaan aan een goede uitvoering.![]()
ben ik even blij dat ik die moeite niet heb genomen
Sport2000 zei:is dat de conclusie na 3 a-4tjes tekstben ik even blij dat ik die moeite niet heb genomen
![]()