AndroidHealthClinic

Your chest will never grow!

flippodud zei:
dit moet een misverstand zijn, ik heb geen relatie met je moeder :p

hahah lol :P

Nee blijf gewoon bij me mening. Het is basis info die erin staat, maar vind dat hij het stom verteld.

Moen zei:
Ik zei niet ALLEEN goed voor de pomp maar tov compoundoefeningen doet zo'n rekoefeningetje voor spiergroei dus niet veel
ben ik het mee eens, isolatieoefeningen zwaar uitvoeren zorgt voor blessures.
Ik doe ze dan ook enkel om op te warmen, de massa builders ;) zijn compounds.

jerommeke zei:
ben ik het mee eens, isolatieoefeningen zwaar uitvoeren zorgt voor blessures.
Ik doe ze dan ook enkel om op te warmen, de massa builders ;) zijn compounds.

tuurlijk zorgen zware isolatieoefeningen niet voor blessures je moet ze alleen wel correctr blijven uitvoeren dit schiet er bij de meeste ego trainers nog wel s tussen uit. met zware compoundoefeningen kun je ook makkelijk blessures krijgen.

roxxe zei:
persoonlijk vind ik sommige delen bullshit
met lichte gewichten trainen? hoe de neuk ga je daarvan groeien?
go heavy or go home :)

deels mee eens. go heavy maar wel met correcte vorm, je zult zien dat de meeste dan bij correcte vorm vele kilos minder tillen plotseling dat word namelijk gesugereerd met lichtere gewichten want de meeste mensen zijn alleen bezig met zoveel mogelijk gewicht omhoog te beuken en juist dat zijn de genen die je altijd hoor jammeren van ja ik ben wel sterk maar ik groei niet.
nee je bent niet sterk je verdoet je oefeningen alleen waardoor je niet groeit.

Ik doe altijd eerst palt bankdrukken dan bovenkant(30graden)dan onderkant dan flys is da nie just ofwa??????

plat bankdrukke dus :D

mogitu zei:
deels mee eens. go heavy maar wel met correcte vorm, je zult zien dat de meeste dan bij correcte vorm vele kilos minder tillen plotseling dat word namelijk gesugereerd met lichtere gewichten want de meeste mensen zijn alleen bezig met zoveel mogelijk gewicht omhoog te beuken en juist dat zijn de genen die je altijd hoor jammeren van ja ik ben wel sterk maar ik groei niet.
nee je bent niet sterk je verdoet je oefeningen alleen waardoor je niet groeit.
het klopt wel wat je schrijft, maar ook weer niet helemaal, heb je Coleman al zien trainen, correct trainen kan je dat niet echt noemen hé. Progressie komt ook niet vanzelf, je moet er voor afzien, en dan spartel ik toch onder dat ijzer hoor, maar je moet inderdaad zo zuiver mogelijk trainen. Zoals je ziet kan je hier over bezig blijven, en iedereen heeft wel gelijk... ;)

het klopt wel wat je schrijft, maar ook weer niet helemaal, heb je Coleman al zien trainen, correct trainen kan je dat niet echt noemen hé. Progressie komt ook niet vanzelf, je moet er voor afzien, en dan spartel ik toch onder dat ijzer hoor, maar je moet inderdaad zo zuiver mogelijk trainen. Zoals je ziet kan je hier over bezig blijven, en iedereen heeft wel gelijk...

wie zegt dat coleman perfect traint? Als hij misschien fatsoenlijke herhalingen zou maken met het trainen van zijn kuiten zouden ze misschien ook wel niet zo uit verhouding zijn

Quote:
Originally Posted by mogitu
nee je bent niet sterk je verdoet je oefeningen alleen waardoor je niet groeit

mee eens!

in grote lijnen ben ik het wel eens met dit stuk.

zitten zeker heel goede tips bij hoor

maar zoals elke mening zitten er ook dingen bij waar niet iedereen het mee eens is,...

jerommeke zei:
het klopt wel wat je schrijft, maar ook weer niet helemaal, heb je Coleman al zien trainen, correct trainen kan je dat niet echt noemen hé. Progressie komt ook niet vanzelf, je moet er voor afzien, en dan spartel ik toch onder dat ijzer hoor, maar je moet inderdaad zo zuiver mogelijk trainen. Zoals je ziet kan je hier over bezig blijven, en iedereen heeft wel gelijk... ;)

ik ben eens met jou. op 1 punt ff mierennken.
wat ik bedoel met correcte vorm is dat je wel alle belasting houd in de doelspier en dat doet ronnie echt wel hoe t er ook uit ziet alleen de meeste mensen denk o ronnie beukt ook t gewicht omhoog dus zal wel goed zijn en gaan die sT kopieren met t nadeel dat veelal de spanning op de doelspier vermindert omdat ze dan echt alleen maar met gewicht aan t beuken zijn, dat doet ronnie ook maar wel "zoals t hoort" dus met de spanning in de doelspier. de meeste mensen zijn gewoon niet ervaren genoeg om met zijn sT te trainen en toch de spanning op de doelspier te houden. das wat ik bedoelde ;)

ff mierennken: zet er paar punten tussen.. :p

mogitu zei:
ik ben eens met jou. op 1 punt ff mierennken.
wat ik bedoel met correcte vorm is dat je wel alle belasting houd in de doelspier en dat doet ronnie echt wel hoe t er ook uit ziet alleen de meeste mensen denk o ronnie beukt ook t gewicht omhoog dus zal wel goed zijn en gaan die sT kopieren met t nadeel dat veelal de spanning op de doelspier vermindert omdat ze dan echt alleen maar met gewicht aan t beuken zijn, dat doet ronnie ook maar wel "zoals t hoort" dus met de spanning in de doelspier. de meeste mensen zijn gewoon niet ervaren genoeg om met zijn sT te trainen en toch de spanning op de doelspier te houden. das wat ik bedoelde ;)
mee akkoord! :D

Terug
Naar boven