AndroidHealthClinic

Your chest will never grow!

waar komt dit stukje ook al weer uit? Ironman Magazine ofzo?

Tja... wat moet ik ervan geloven... Mijn borst loopt ook een heel stuk achter in vergelijking met m'n armen. Misschien voer ik al die borstoefeningen dan wel verkeerd uit, een andere optie is er niet. Of toch genen?

Ryu zei:
Dude elk lichaam is anders dat is een FEIT! Hij kan wel zeggen zus en zo en wijs gaan praten van ego dit en dat, maar het is gewoon dom :D Want het klopt niet! De basis info die erin staat dat kan je uit elk flex boekje halen dus niks bijzonders.

En als je dat niet wil begrijpen dan is dat jouw probleem. Is dit je holmaat ofzo die dit heeft geschreven , want lijkt wel dat je bij iedereen die er niks van moet in discussie gaat :D

-Elk lichaam is idd anders, en ik heb ook niets anders beweert.
-Je zegt dat het dom is, terwijl er toch vrij veel dingen in staan waar iedereen het wel over eens blijkt te zijn. Misschien zijn die algemene waarheden voor jou niet voldoende en wil je meer een verhandeling over moleculaire biologie lezen, maar dat begrijpen mijn holmaat en ik niet :p maar alle respect voor het genie dat je ongetwijfeld bent ryu ;)

Alleen dat gedeelte over incline oefeningen vind ik echt dikke bullshit. Bij mij loopt de bovenkant juist voor op de rest. Hij zal zelf wel vergeten zijn genoeg incline oefeningen te doen en denkt nu dat iedereen dat heeft. Iedereen moet gewoon lekker voor zichzelf kijken welk gedeelt van z'n borst de meeste aandacht nodig heeft.

dat flyes alleen goed zijn voor de pomp is natuurlijk dikke bull moentje
sommige profs met super pecs doen 2 flye oefeningen in hun training en dat gaan ze echt niet doen voor een betere pomp

Ik zei niet ALLEEN goed voor de pomp maar tov compoundoefeningen doet zo'n rekoefeningetje voor spiergroei dus niet veel

pampam zei:
dat flyes alleen goed zijn voor de pomp is natuurlijk dikke bull moentje
sommige profs met super pecs doen 2 flye oefeningen in hun training en dat gaan ze echt niet doen voor een betere pomp

Sommige pro's sterven ook vroegtijdig door overdreven as-gebruik dus daar haal ik liever niet mijn tips. Heb je de meestel al eens horen praten over training ?
Diegenen die er iets of wat over nadenken en niet gewoon zomaar wat doen zijn ook op 1 hand te tellen hoor :)

Interresant, met deze tips kan ik mijn training effectiever maken.

flippodud zei:
-Elk lichaam is idd anders, en ik heb ook niets anders beweert.
-Je zegt dat het dom is, terwijl er toch vrij veel dingen in staan waar iedereen het wel over eens blijkt te zijn. Misschien zijn die algemene waarheden voor jou niet voldoende en wil je meer een verhandeling over moleculaire biologie lezen, maar dat begrijpen mijn holmaat en ik niet :p maar alle respect voor het genie dat je ongetwijfeld bent ryu ;)

Tuurlijk lijk ik een genie zo aangezien ik het over het artikel had en niet over een uitspraak van jouw :cool:

Der staat niet dat je minder gewicht moet nemen, der staat dat je beter je oefening correct uitvoert ipv niet volledig tot op de borst te gaan en de grote jan uit te hangen. De hoek is ook belangrijk, dat bepaalt welk deel van de spier je gaat belasten. Het is niet alleen het samentrekken van de spieren hoor...

persoonlijk vind ik sommige delen bullshit
met lichte gewichten trainen? hoe de neuk ga je daarvan groeien?
go heavy or go home :)

roxxe zei:
persoonlijk vind ik sommige delen bullshit
met lichte gewichten trainen? hoe de neuk ga je daarvan groeien?
go heavy or go home :)

zo bedoeld de schrijver het niet denk ik,
hij wil zeggen dat je beter enkele kg/pondjes minder kan pakken wanneer je met een bepaald gewicht geen 8 tot 12 reps kan maken
het komt er dus op neer dat je eigenlijk gewoon moet zorgen dat de prioriteit uitgaat naar de goeie uitvoering en niet naar het gewicht
maar dat wist je uiteraard al :)

Moen zei:
Ik zei niet ALLEEN goed voor de pomp maar tov compoundoefeningen doet zo'n rekoefeningetje voor spiergroei dus niet veel
Waarom denk je dat? De borst moet anders behoorlijk werken om de armen naar binnen de bewegen. En het doet niet veel tegenover compound oefeningen ??? . Compound betekend dat er meer spieren meewerken dus dat verlicht het werk voor de borst alleen maar toch?

dit moet een misverstand zijn, ik heb geen relatie met je moeder :p

Moen zei:
Heb je de meestel al eens horen praten over training ?
Diegenen die er iets of wat over nadenken en niet gewoon zomaar wat doen zijn ook op 1 hand te tellen hoor :)
Dit vind ik echt onzin! Wat denk je dat de pro's hun spierenpakje bij de Hema kopen? Dat het hun komt aanwaaien? Ik heb veel geleerd van een nederlandse pro en ik kan je vertellen dat die mensen echt wel weten wat ze doen.

Ben het in grote lijnen wel eens met dit stuk.
Te veel gasten zijn alleen maar bezig om zo veel mogelijk gewicht omhoog te duwen ipv te focussen op een maximale contractie van de spier in kwestie.
Dat vergt ook veel oefening en dat kun je beter met wat lichtere gewichten doen.
Pas als je dat goed onder de knie hebt, kun je over gaan op zwaardere gewichten.

Terug
Naar boven