Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ryu zei:Dude elk lichaam is anders dat is een FEIT! Hij kan wel zeggen zus en zo en wijs gaan praten van ego dit en dat, maar het is gewoon domWant het klopt niet! De basis info die erin staat dat kan je uit elk flex boekje halen dus niks bijzonders.
En als je dat niet wil begrijpen dan is dat jouw probleem. Is dit je holmaat ofzo die dit heeft geschreven , want lijkt wel dat je bij iedereen die er niks van moet in discussie gaat![]()
maar alle respect voor het genie dat je ongetwijfeld bent ryu 
pampam zei:dat flyes alleen goed zijn voor de pomp is natuurlijk dikke bull moentje
sommige profs met super pecs doen 2 flye oefeningen in hun training en dat gaan ze echt niet doen voor een betere pomp

flippodud zei:-Elk lichaam is idd anders, en ik heb ook niets anders beweert.
-Je zegt dat het dom is, terwijl er toch vrij veel dingen in staan waar iedereen het wel over eens blijkt te zijn. Misschien zijn die algemene waarheden voor jou niet voldoende en wil je meer een verhandeling over moleculaire biologie lezen, maar dat begrijpen mijn holmaat en ik nietmaar alle respect voor het genie dat je ongetwijfeld bent ryu
![]()

Ryu zei:Tuurlijk lijk ik een genie zo aangezien ik het over het artikel had en niet over een uitspraak van jouw![]()

roxxe zei:persoonlijk vind ik sommige delen bullshit
met lichte gewichten trainen? hoe de neuk ga je daarvan groeien?
go heavy or go home![]()

flippodud zei:
Ryu zei:weet ik dat zei je vriendin gister avond ook al toen ik vroeg welk bed?
maniac zei:

Waarom denk je dat? De borst moet anders behoorlijk werken om de armen naar binnen de bewegen. En het doet niet veel tegenover compound oefeningenMoen zei:Ik zei niet ALLEEN goed voor de pomp maar tov compoundoefeningen doet zo'n rekoefeningetje voor spiergroei dus niet veel
. Compound betekend dat er meer spieren meewerken dus dat verlicht het werk voor de borst alleen maar toch?Dit vind ik echt onzin! Wat denk je dat de pro's hun spierenpakje bij de Hema kopen? Dat het hun komt aanwaaien? Ik heb veel geleerd van een nederlandse pro en ik kan je vertellen dat die mensen echt wel weten wat ze doen.Moen zei:Heb je de meestel al eens horen praten over training ?
Diegenen die er iets of wat over nadenken en niet gewoon zomaar wat doen zijn ook op 1 hand te tellen hoor![]()