MuscleMeat

yvn's log

Ik kan me voorstellen dat dat dan even moeilijk is dat je er niet bij kon zijn....:(
En dat weer hadden wij hier gisteren ook hoor! :D het komt hier alleen wel wat vaker voor!

Benches aan de vloer vast? T is wel triest. Zijn ze bang dat ze gestolen worden ofzo??
Is er nog iets anders waar je van op kan stappen?

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan me voorstellen dat dat dan even moeilijk is dat je er niet bij kon zijn....:(
En dat weer hadden wij hier gisteren ook hoor! :D het komt hier alleen wel wat vaker voor!

Benches aan de vloer vast? T is wel triest. Zijn ze bang dat ze gestolen worden ofzo??
Is er nog iets anders waar je van op kan stappen?

Tja als ik kijk wat die mensen voor elkaar krijgen om te slopen snap ik het best, vorige keer lag er een 5 kg schijfje door midden, ik en vriendinnetje van me hadden het de rest van de avond erover hoe je een 5 kg schijfje kan breken hahahaha. Maar die dips hebben wel aan de zijkant een opstapje waar je vanaf kan gaan zegmaar, dus kan denk op die manier ook een beetje oefenen.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Donderdag 29-05
Beetje een ongeluksdagjem eerst mijn knie verrekt. Ik ben een beetje een kluns en draaide met me lichaam maar me onderbeen bleef hetzelfde dat vond me knie een beetje naar. Daarna nog van de trap gepleurd hahahaha, ik moet echt normaal leren lopen... Maargoed trainen ging lekker, na het strechen deed me knie ook weer normaal.

Squat
5x20
5x40
5x50
3x60
8x62,5 PR op reps gingen hard
5x50
5x50
5x50 nog wat setjes gedaan om meer volume op me squat te hebben.

Deadlift (vorm check)
5x50
3x60
3x60
3x60
Wel fijn dat ik het verschil voel tussen goed uitgevoerd en niet geweldig uitgevoerd, komt denk ik wel goed als ik er maar op blijf letten.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40
Achteraf wel meer dan 40 aan kunnen hangen, maarja dat is achteraf

BOR
5x20
5x40
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50
Kwam dezelfde gast die zat te wijsneuzen over bench weer naar me toe, en zei dat ik maar geen BOR moest doen want dat is heeel slecht voor je rug. Advies is super fijn als je er iets aan heb, maar dit slaat nergens op. Hij moet het maar lekker bij zn halve rep bench houden en verder zn mond houden.. pff

klunsje!!
hopelijk gauw weg die verrekte verekking!

Lekkere train verde, fijn als je je goede vorm begint te voelen.
En idd...laat die gast maar kletsen!

FS: next time more! and more! and more!

Kwam dezelfde gast die zat te wijsneuzen over bench weer naar me toe, en zei dat ik maar geen BOR moest doen want dat is heeel slecht voor je rug. Advies is super fijn als je er iets aan heb, maar dit slaat nergens op. Hij moet het maar lekker bij zn halve rep bench houden en verder zn mond houden.. pff

Ah jezus ik zie het al voor me zo'n wijsneuzerige wannabe fitnusboy.

:roflol:

hahaha

LEKKER!

Even wat trainingen gemist van je, maar wow sterk hoor eerste keer sumo deadlift en meteen 90 kg! Heb sumo ook nog nooit gedaan, maar lijkt me ook wel leuk ter afwisseling! Hoe lang moet je nog in Spanje? Zal zeker heel leuk zijn, maar dat je alles en iedereen in NL mist is volkomen normaal hoor.. En dat je af en toe dipjes hebt ook.. Hoort er helaas allemaal bij! Anyway, je gaat lekker :D

Nice train hoor! en die gast.. lekker laten lullen. Die doet alles op zijn Spaans. de ene helft vandaag en de rest komt wel.. :D

klunsje!!
hopelijk gauw weg die verrekte verekking!

Lekkere train verde, fijn als je je goede vorm begint te voelen.
En idd...laat die gast maar kletsen!

FS: next time more! and more! and more!
Jaa maar het is toch heel irritant want dan zie je hem uit je ooghoeken kijken en dan denk je nu komt er weer zo'n nutteloos klote gesprek waar je niets aan heb...

Ah jezus ik zie het al voor me zo'n wijsneuzerige wannabe fitnusboy.

Ff bij zn arm pakken

Is et nou klaar?!

hahahahha ja echt he, hij moet eens in zn gezicht geslagen worden ofzo..

Even wat trainingen gemist van je, maar wow sterk hoor eerste keer sumo deadlift en meteen 90 kg! Heb sumo ook nog nooit gedaan, maar lijkt me ook wel leuk ter afwisseling! Hoe lang moet je nog in Spanje? Zal zeker heel leuk zijn, maar dat je alles en iedereen in NL mist is volkomen normaal hoor.. En dat je af en toe dipjes hebt ook.. Hoort er helaas allemaal bij! Anyway, je gaat lekker :D
Thankss, jaa is zeker leuk afwisseling. Moet alleen de techniek ervan nog onder de knie krijgen. Moet nog net iets minder dan 2 maanden dus bijna klaar (ik wil graag nu naar huis maarja) haha als ik zo me log lees klinkt het echt alsof ik hier vet chagrijnig 24-7 alleen maar zit te huilen over dat ik Nederland en de mensen mis. Maar het is ook zeker heel leuk. Vandaag bv op me stage (ja onder werktijd de echte spaanse leef) me vol zitten duwen met zelfgemaakte paella en bier en sangria. Was een hele leuke dag en me haar stinkt super erg naar hout (waar de paella op is gemaakt)

Nice train hoor! en die gast.. lekker laten lullen. Die doet alles op zijn Spaans. de ene helft vandaag en de rest komt wel.. :D
Dankjee, ja klopt maar raak daar toch super geïrriteerd van. Gelukkig kan ik geen Spaans want dan zouden ze helemaal niet stoppen.

Zaterdag 31-05
Paar squats gedaan om even te "strechen" super veel.spierpijn nog van een paar dagen geleden.

Bench
5x20
5x30
5x35
1x37.5
7x40 PR op reps ging echt lekker

Incline bench
5x20
5x25
5x30
3x35
3x37.5
3x37.5
3x37.5 VPR waren echteasy reps, volgende keer maar eens 3x3 met 40 proberen. En dan wel iemand als spotter vragen.

Dumbell benchpress
8x10
8x15
8x15
8x15 VPR

Dumbellfly
8x5
8x10
8x10
8x10 VPR

Weer beetje aangekloot met dips gaat wel al iets beter jeeah

Laatst bewerkt:
Bench gaat hard. Nu wel een goede spotter?

Tja als ik kijk wat die mensen voor elkaar krijgen om te slopen snap ik het best, vorige keer lag er een 5 kg schijfje door midden, ik en vriendinnetje van me hadden het de rest van de avond erover hoe je een 5 kg schijfje kan breken hahahaha. Maar die dips hebben wel aan de zijkant een opstapje waar je vanaf kan gaan zegmaar, dus kan denk op die manier ook een beetje oefenen.

---------- Toegevoegd om 20:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:22 ----------

Donderdag 29-05
Beetje een ongeluksdagjem eerst mijn knie verrekt. Ik ben een beetje een kluns en draaide met me lichaam maar me onderbeen bleef hetzelfde dat vond me knie een beetje naar. Daarna nog van de trap gepleurd hahahaha, ik moet echt normaal leren lopen... Maargoed trainen ging lekker, na het strechen deed me knie ook weer normaal.

Squat
5x20
5x40
5x50
3x60
8x62,5 PR op reps gingen hard
5x50
5x50
5x50 nog wat setjes gedaan om meer volume op me squat te hebben.

Deadlift (vorm check)
5x50
3x60
3x60
3x60
Wel fijn dat ik het verschil voel tussen goed uitgevoerd en niet geweldig uitgevoerd, komt denk ik wel goed als ik er maar op blijf letten.

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x40
5x40
5x40
5x40
Achteraf wel meer dan 40 aan kunnen hangen, maarja dat is achteraf

BOR
5x20
5x40
5x50
5x50
5x50
5x50
5x50
Wat een sterke squat? Is dat beneden paralel?

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Ik bedoel: wat een sterke squat!!!!

Lekker getraind weer! Sterk!

---------- Toegevoegd om 14:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:18 ----------

Ik bedoel: wat een sterke squat!!!!
Dankje ;) Ik squat niet boven par maar als je naar die training kijkt ziet het er een beetje gek uit vergeleken met die DL haha. Laatste keer dat ik me max op DL testen was deze 80 alleen is me techniek nog niet 100% dus doe na me squats een keer per week lichte setjes op techniek (met 60) er staan ook filmpjes van me squat in me log paar blz terug :) Doe in een andere training zwaardere deadlifts.

Lekker getraind weer! Sterk!
Dankjee :)

Laatst bewerkt:
Nice die bench pr! Was dat een rep out op 40?

Nice train weer! :D Haha en je klinkt niet alsof je daar elke dag chagrijnig bent hoor haha :P

Nice train weer! :D Haha en je klinkt niet alsof je daar elke dag chagrijnig bent hoor haha :P
Thanks en gelukkig hahaha soms lijkt dat net zo, maar ben nog maar 2 weekenden alleen dus zal niet zoveel dipjes meer krijgen. Heb in juli het meeste bezoek en kan daarna met ze mee terug jeej want afscheid nemen is echt niet fijn.

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:36 ----------

Maandag 02-06
Ik was zo slim om mijn sportdrankje super snel op te drinken, toen ik in de sportschool aankwam was ik zo mega misselijk echt naar.
Deadlift
5x50
5x60
5x70
6x75

Sumo DL
5x60
5x70
5x70
5x70
Omdat ik zo misselijk was maar op techniek gewerkt, bij het laatste setje trok de misselijkheid eindelijk weg

Stiffleg DL
5x60
5x65
5x67.5
5x67.5
5x67,5 VPR dit ging weer goed

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
5x42,5
5x42,5
5x42,5
Voelt best zwaar na al die deadlifts

Heb ook nog eens een geweldige panische sportbroek gehaald in de winkel, ben er zo blij mee dat ik als vrouw zijnde even met de wereld moet delen hoe hij eruit ziet. Het zijn bloemetjes en bladeren jeah :D alleen zijn mijn fotokunsten niet optimaal
2n7kt2f.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven