AndroidHealthClinic

yvn's log

Borst meer vooruit drukken en druk op je hakken houden, kont niet zover naar achter en knieen harder naar buiten duwen.

Wel handig die tips! Ik moest gewoon de focus op de benen houden (als het zwaar werd ging ik de druk eraf halen doir de billen iets naar achteren te gooien, maar dat is niet de bedoeling:p) en inderdaad knieën goed naar buiten drukken.

Ik pak nu wel minder gewicht, maar ik heb nu wel meer spierpijn in de benen (ze zijn daardoor ook meer gaan groeien; ))

• Topic Starter Topic Starter
Wel handig die tips! Ik moest gewoon de focus op de benen houden (als het zwaar werd ging ik de druk eraf halen doir de billen iets naar achteren te gooien, maar dat is niet de bedoeling:p) en inderdaad knieën goed naar buiten drukken.

Ik pak nu wel minder gewicht, maar ik heb nu wel meer spierpijn in de benen (ze zijn daardoor ook meer gaan groeien; ))

ja ik weet het, maar ik train meer op kracht hoe het eruit ziet boeit me allemaal ietsje minder

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:46 ----------

training van vannochtend was weer een snelle training, wil namelijk graag bij me bezoek zijn en ben na drie oefeningen toch hier helemaal door afgeleid

Zaterdag
Bench
5x20
5x30
5x35
1x40
5x42.5 PR op reps jeej me oude 1 rm :)

Incline bench
5x20
5x25
5x30
5x35
5x35
5x35 VPR

Dumbell benchpress moet nog steeds erg oefenen met evenwicht bewaren op het bankje, hierna gaan de gewichten vast snel omhoog.
8x10
10x10
10x12.5
8x15

Bezoek is weer weg, vanaf nu kan ik weer op mijn gemakje heel dbb onderspammen he he he

Maandag 26-05
Deadlift
5x50
5x60
3x70
1x75
5x77.5 PR op reps, laat bijna al me DL setjes filmen zodat ik het terug kan kijken of ik het wel goed doe, gaat steeds beter maar is nog niet 100% komt wel met de tijd denk ik als ik erop blijf letten

Sumo Deadlift (eerste keer dat ik deze doe)
5x60
5x65
3x70
1x80
1x90 ging nog best easy, durfde alleen in gewicht niet hoger te gaan, omdat ik bang was dat ik me rug verkeerd zou trekken omdat dit nog maar de eerste keer is dat ik deze oefening doe, voelt echt heeeeel anders.

Stiffleg deadlift
5x60
5x65
5x65
5x65 VPR

Frontsquat
5x20
5x30
5x40
3x45
1x50 wou 3x3 doen maar mijn benen waren het er niet mee eens.

Landmines (gewicht zonder halter)
10x5
10x10
6x15 PR
6x15

Laatst bewerkt:
Bezoek is weg en jij gaat even knallen! :D
lekkere DL en super de eerste keer sumo DL en al 90kG!!!! Echt knap!
Kan me ook wel voorstellen dat je benen die front squat niet meer wilde na de al die DL's.

Woow! Gooooeie ava!

Mooie gewichten pak je!
Miss heb je t al eens verteld maar waarom doe je zoveel (verschillende) DL's?

Om sterk te worden.

In!
Sterke benchpress zeg!

Bezoek is weg en jij gaat even knallen! :D
lekkere DL en super de eerste keer sumo DL en al 90kG!!!! Echt knap!
Kan me ook wel voorstellen dat je benen die front squat niet meer wilde na de al die DL's.
Dankje, het was best moeilijk om geconcentreerd te blijven als er mensen op je zitten te wachten die je al een lange tijd niet heb gezien dus had vorige week wat oefeningen geskiped voelde me gister ook weer een beetje down omdat ik ze weg had gebracht naar het vliegveld enz maar gelukkig ging trainen goed.

Thankss :)

Mooie gewichten pak je!
Miss heb je t al eens verteld maar waarom doe je zoveel (verschillende) DL's?
Dankje, om sterker in me DL te worden haha, heb het niet zo met apparaten enz geef mij maar een halter gewichten en dumbells. Het liefst zou ik een hele training alleen conventional DL doen maar dat gaat niet.

En om een baas te worden

Welkom! En dankje ;)

Joh echt?:p

Dankje, om sterker in me DL te worden haha, heb het niet zo met apparaten enz geef mij maar een halter gewichten en dumbells. Het liefst zou ik een hele training alleen conventional DL doen maar dat gaat niet.
[/QUOTE]

Het kon zijn dat je in voorbereiding was op het een of ander toch? :)
Vind t knap dat je op zo'n volume traint met die gewichten.

Het kon zijn dat je in voorbereiding was op het een of ander toch? :)
Vind t knap dat je op zo'n volume traint met die gewichten.
Haha jaa klopt, het is ook totaal niet erg dat je het vraagt hoor ;) Je was btw de eerste die het vroeg.

zo nice die 90 kg sumo deadlift! Is die sumo nu juist zwaarder of minder zwaar?

Mooie trainingen hoor! En snap wel dat je er dan niet met je hoofd bij bent.

Die deadliftst van jou zijn jaloersmakend :D

Holy crap, 90 kilo DL?! Ik wil ook wel weten of die sumo nu juist lichter is of zwaarder. Vind het er ook heel kickass uitzien als een meisje een dikke sumo DL staat te doen. Lekker geknald jij!!
Kan me voorstellen dat je niet zo lekker traint als er mensen zitten te wachten op je. Blij dat je genoten hebt van je bezoek! Nog even meid, dan ben je weer lekker in NL en kun je ze elke week wel zien :)

zo nice die 90 kg sumo deadlift! Is die sumo nu juist zwaarder of minder zwaar?
Officieel hoort het "makkelijker" te gaan, maar ik denk dat het heel erg aan je bouw ligt plus hoe vaak je het al heb gedaan. Als je sumo voor het eerst doet voelt het heel gek (vond ik). Ik heb alleen geen idee omdat ik al 2 maanden niet heb gemaxed op DL.

Mooie trainingen hoor! En snap wel dat je er dan niet met je hoofd bij bent.

Die deadliftst van jou zijn jaloersmakend :D
Dankjee, nu nog de techniek perfect en meer gewicht (veel meer hehehe)

Holy crap, 90 kilo DL?! Ik wil ook wel weten of die sumo nu juist lichter is of zwaarder. Vind het er ook heel kickass uitzien als een meisje een dikke sumo DL staat te doen. Lekker geknald jij!!
Kan me voorstellen dat je niet zo lekker traint als er mensen zitten te wachten op je. Blij dat je genoten hebt van je bezoek! Nog even meid, dan ben je weer lekker in NL en kun je ze elke week wel zien :)
Dankjee, ja ben nu op de helft, zit nog maar 3 weekendjes achter elkaar alleen en dan komt mijn jaar voorraad aan bezoek en ga op het laatst met ze mee terug haha dus denk dat deze laatste paar 2 maanden zeer snel gaan.

Lekker die 90 sumo...
Ik heb die sumo één keer gedaan...iedereen naast me deed hem zwaarden dan de conventional behalve ikke :(
Toch eens vaker pakken denk ik ;)

nog ff, nog ff: succes met de laatste loodjes te spain

Lekker die 90 sumo...
Ik heb die sumo één keer gedaan...iedereen naast me deed hem zwaarden dan de conventional behalve ikke :(
Toch eens vaker pakken denk ik ;)

nog ff, nog ff: succes met de laatste loodjes te spain
Komt goed, gaat je vast lukken de volgende keer ;)
Dankjeee, heb een beetje gemixte gevoelens (dit klinkt echt dramatisch)
Vind het hier super leuk dat ik niet weg wil, maar mis zoveel in Nederland dat ik toch ook weer terug wil. haha

Woensdag 28-05
Beetje een dip dagje, maarja die zitten er ook bij. Trainen ging ook niet zo super naar mijn gevoel.

Squat (meer om een beetje te strechen was helemaal stijf voelde wel echt even fijn)
5x20
5x40
5x50

Shoulderpress
5x20
5x25
3x30
1x35 echt bagger dit

Pushpress
5x35
5x37.5
5x37.5
5x37.5 VPR (denk ik)

Close grip bench
5x20
5x25
5x30
5x35
5x35
5x35
Koste allemaal best veel moeite

Seated dumbell press
8x10
8x10
8x10
8x10
Was eigenlijk veel te licht, eerste keer dat ik dit doe had een beetje moeite met evenwicht bewaren.

Beetje dips geprobeerd, allemaal maar half, ze hebben ook een dips machine daar zit ik nu ook een beetje op te koten, kan niet wachten tot het gewoon lukt.

Balen van je dip dagje. Speciale reden? of omdat je bezoek weer weg is en je het Hollandse (pokkeweer :rolleyes:) mist?

Maar evengoed een vpr he! dus netjes hoor.

Kan je anders niet bench dippen met gewicht op schoot? Ik vind die dip machine ook niet lekker

Balen van je dip dagje. Speciale reden? of omdat je bezoek weer weg is en je het Hollandse (pokkeweer :rolleyes:) mist?

Maar evengoed een vpr he! dus netjes hoor.

Kan je anders niet bench dippen met gewicht op schoot? Ik vind die dip machine ook niet lekker

Hmm zou kunnen zijn omdat gister me zus jarig was, heb een goeie band met haar en ze is daardoor ook een hele goeie vriendin van mij.
Gister was het hier ook aardig klote weer hahaha heel se dag heeft het geregend en ik moet stiekem nekennen ik was ervan aan het genieten. Al 2 maanden geen normale regenbui gezien.

Alle benches in de sportschool zitten bij ons vast :( je kan ze niet verplaatsen. En de gene die je wel.kan verplaatsen moet je eerst over een enorme rij met fietsjes heen tillen, maar thanks voor de tip als ik de kans krikg ga ik het inderdaad zo proberen.

Terug
Naar boven