laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa ik doe ook altijd muziek in! Maar het helpt niet, ik denk omdat ik van het vrouwelijke geslacht ben ze het leuk vinden om te wijsneuzen, terwijl ze er zelf gewoon helemaal niets van snappen..haha tymboo
maar trainingen zien er goed uit! Fijn dat het gied gingen wijsneuzen moeten hun bek houden, ik doe altijd muziek in zodat niemand tegen me gaat praten
![]()
hahaha ik haat op me tel loggen maar had echt even geen tijd, nu zit ik stiekem op me stage op dbb heheheHhahaha.. zalig he.. bezig zijn en op je phone berichtjes plaatsen!
Nette training en lekker laten lullen hoor die gozertjes!
haha het valt wel mee, ik irriteer vooral als ze hun mond open doen. Dit gebeurd de laatste tijd iets te vaak haha.Hehe moet wel elke keer lachen om je frustratie over die gasten hoorVolgens mij wordt het met de dag erger.
ook al twijfel ik een beetje of die laatste wel diep genoeg is. En laten filmen heu heu heu:
Dankjeesow yvn jij gaat lekker zeg!
ben benieuwd als je die gasten eruit bencht de volgende keer met de regular grip bench wat ze dan zeggen
ik heb trouwens vanaf begin bij deadlift mixed grip gedaan, vind dat eigenlijk wel heel fijn.
ja ik woy dus zo lamg mogelijk classic grip aanhouden maar zweet hier veel meer dus was niet echt meer te doenAls ik heel eerlijk ben snap ik niet wat je bedoeld haha volgens mij is het eerder me bil die te ver naar achter gaar zegmaarBij je filmpje lijkt het of je elke keer wanneer je terug omhoog komt je bovenlichaam iets meer naar voor steekt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook de neiging om dit te doen als het wat zwaar wordt. Kan dit kwaad denk je?
Dabkjeee. Toen ik me.filmpje terugkeek zag ik zelf inderdaad ook dat ik dat bij sommige reps wel heel erg doe. Kan verklaren waarom ik dat stuk het moeilijkst vind van mijn squat de rest faat gewoon hard.Nette training!
Pas wel beetje op met die buttwinkJe rug neemt het dan over. Ik had dat ook, maar ik moest dat dus echt afleren
Btw. Wat mij betreft wel diep genoeg![]()
Nette training!
Pas wel beetje op met die buttwinkJe rug neemt het dan over. Ik had dat ook, maar ik moest dat dus echt afleren
Btw. Wat mij betreft wel diep genoeg![]()

Thankss ladiess

Volgens mij valt het trouwens nog best mee hoever ik voorover hang, is maar een.klein.beetje. Maar heb al tips gehad hoe ik.dit toch kan verminderen![]()

Ik doe hetzelfde, dus ben wel geïnteresseerd in de tips.![]()