Fitness Seller

yvn's log

haha tymboo :p

maar trainingen zien er goed uit! Fijn dat het gied ging :p en wijsneuzen moeten hun bek houden, ik doe altijd muziek in zodat niemand tegen me gaat praten :o

Hhahaha.. zalig he.. bezig zijn en op je phone berichtjes plaatsen! :D

Nette training en lekker laten lullen hoor die gozertjes!

• Topic Starter Topic Starter
haha tymboo :p

maar trainingen zien er goed uit! Fijn dat het gied ging :p en wijsneuzen moeten hun bek houden, ik doe altijd muziek in zodat niemand tegen me gaat praten :o
Jaa ik doe ook altijd muziek in! Maar het helpt niet, ik denk omdat ik van het vrouwelijke geslacht ben ze het leuk vinden om te wijsneuzen, terwijl ze er zelf gewoon helemaal niets van snappen..

Hhahaha.. zalig he.. bezig zijn en op je phone berichtjes plaatsen! :D

Nette training en lekker laten lullen hoor die gozertjes!
hahaha ik haat op me tel loggen maar had echt even geen tijd, nu zit ik stiekem op me stage op dbb hehehe

Hehe moet wel elke keer lachen om je frustratie over die gasten hoor :D Volgens mij wordt het met de dag erger.

Hehe moet wel elke keer lachen om je frustratie over die gasten hoor :D Volgens mij wordt het met de dag erger.
haha het valt wel mee, ik irriteer vooral als ze hun mond open doen. Dit gebeurd de laatste tijd iets te vaak haha.

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

Donderdag 22-05
Squat
5x20
5x40
5x50
3x60
6x65 PR op reps, rep out 1+ Happyyy dit is me oude 1 rm, voelde niet eens zo super zwaar :D ook al twijfel ik een beetje of die laatste wel diep genoeg is. En laten filmen heu heu heu:
http://www.youtube.com/watch?v=nRzgRPK7C3Q

Deadlift (op form gelet)
5x50
3x60
3x60
3x60
Ja gaat wel goed, ga soms toch nog de fout is, voel wel precies welke rep er niet goed is en welke wel en als ik dit terug kijk zie ik dit dus ook, moet er nog aan werken dus hou deze deadlift er in na me squats

Frontsquat (weg concentratie wou naar me bezoek toee hahah)
5x20
5x30
3x40
3x40
3x40
Was eigenlijk van plan zwaarder te gaan maar wou zeer graag naar huis :o

Laatst bewerkt:
sow yvn jij gaat lekker zeg!
ben benieuwd als je die gasten eruit bencht de volgende keer met de regular grip bench wat ze dan zeggen ;)

ik heb trouwens vanaf begin bij deadlift mixed grip gedaan, vind dat eigenlijk wel heel fijn.

Bij je filmpje lijkt het of je elke keer wanneer je terug omhoog komt je bovenlichaam iets meer naar voor steekt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook de neiging om dit te doen als het wat zwaar wordt. Kan dit kwaad denk je?

Nette training!
Pas wel beetje op met die buttwink:D Je rug neemt het dan over. Ik had dat ook, maar ik moest dat dus echt afleren:)
Btw. Wat mij betreft wel diep genoeg;)

sow yvn jij gaat lekker zeg!
ben benieuwd als je die gasten eruit bencht de volgende keer met de regular grip bench wat ze dan zeggen ;)

ik heb trouwens vanaf begin bij deadlift mixed grip gedaan, vind dat eigenlijk wel heel fijn.
Dankjee :) ja ik woy dus zo lamg mogelijk classic grip aanhouden maar zweet hier veel meer dus was niet echt meer te doen

Bij je filmpje lijkt het of je elke keer wanneer je terug omhoog komt je bovenlichaam iets meer naar voor steekt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb ook de neiging om dit te doen als het wat zwaar wordt. Kan dit kwaad denk je?
Als ik heel eerlijk ben snap ik niet wat je bedoeld haha volgens mij is het eerder me bil die te ver naar achter gaar zegmaar
Nette training!
Pas wel beetje op met die buttwink:D Je rug neemt het dan over. Ik had dat ook, maar ik moest dat dus echt afleren:)
Dabkjeee. Toen ik me.filmpje terugkeek zag ik zelf inderdaad ook dat ik dat bij sommige reps wel heel erg doe. Kan verklaren waarom ik dat stuk het moeilijkst vind van mijn squat de rest faat gewoon hard.

Ja dat kan ook, ben niet zo goed in zien waar het aan ligt. :p En SP heeft al meteen mijn vraag beantwoord of het kwaad kan. :D

Nette training!

Volgens mij heb je het nu over een goodmorning squat, daarbij komen je heupen sneller omhoog dan je bvenrug waardoor je voorover hangt.

Butt-wink is wanneer je kont onderin ineens inzakt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Buttwink is trouwens helemaal niet per se verkeerd, maar is hier verder helemaal niet van toepassing, ik zie helemaal geen buttwink in deze squats namelijk.
De rest hebben we al uitgelegd ;)

Werd mij verteld dat het een buttwink was, maar dat is het dus niet zie ik :P

Lekker filmpje hoor, mooi op diepte :D

Nice hoor! en lekkere diepte ook!

Goede training!

Als ik mijn borst meer vooruit druk, maak ik sowieso nog sneller een holle rug. Maar dan is dan weer kwestie van je core aan te spannen zeker? :p

Terug
Naar boven