yvn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 61kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaa je bent gewoon jaloers op mijn schoenen.
jep jepPushpresses gingen inderdaad erg easy, zit nog voldoende rek in.

Ja begin het miss eindelijk een beetje (heel klein beetje) door te krijgen.wauw echt sterruk
deadlifts waren wel al stuk beter
Thanksss

Jaaa zo erg zelfs dat mensen medelijde hadden en we nog niet hoefde fietsen hehehede harde kern van phm laat zich niet kennen en trotseert zelfs het slechtste weer om te trainen
sterke CGBP. Is die niet sterker dan je wide grip? Welke ga je op de wedstrijd doen?
Thankss, jaa alleen een beetje koud hahaha maar wel fijn om weer thuis te zijn. Ookwel een beetje raar omdat het in Spanje zo anders was. Lijkt net of het niet is gebeurd zegmaar.Lekkere trainingen! Bevalt wel weer goed he zo terug in ons kouwe kikkerlandje!![]()
Nee mijn wide grip is sterker. CGBP is niet paused mijn normale bench wel en op de wedstrijd moet ik wel paused doen.sterke CGBP. Is die niet sterker dan je wide grip? Welke ga je op de wedstrijd doen?

Thanksss

Thankss

Dankje, verschild een beetje, tot je een press signiaal heb gekregen paar sec dus.Nice training! Sterke bp en cgbp ook.
Hoeveel sec. moet je hem onderin vasthouden?