- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 51kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaa daarom was juist verbaasd dat het zo goed gingHnnngGaat toch hartstikke goed? Ik vind je push press supersterk! Deadlift gaat goed, bench is sterk, vooral cg.Ben benieuwd waar dit toe leidt in december, hoor.

HnnngGaat toch hartstikke goed? Ik vind je push press supersterk! Deadlift gaat goed, bench is sterk, vooral cg.Ben benieuwd waar dit toe leidt in december, hoor.

Thankss ladiess

Jaa100 DL komt eraan!!
hoe bevalt ons koude kikkerlandje weer?
bevalt goed, wel raar hoor om na zo'n tijd weer terug te zijn. Maar ben nu precies een maand weer thuis en alles gaat weer normaal. Heb weer een kamer in Den Bosch en begin maandag alweer aan het laatste jaar van mijn studie, heb er wel veel zin in!Bedankt he Pleurklaat
Thankss, jaa maar een half uurtje met de treinMooie training!
En succes met je laatste studiejaar!
Zelf zit ik in mijn derde jaar in Breda, niet gek ver van elkaar.

Dankjee, het enige probleem is dat ik echt absoluut niet van sushi hou haha, ik ga liever wokkenHahah.. lekker weer in Den Bosch dus!
Mijn neefje studeert ook daar. We hebben al 2 x een wandeling daar gedaan en bij Shintori kan je super sushi eten!
Lekkere sterke training weer! Doe het je niet na en zal ook wel niet komen.... hahahaha
Sterke train!!! over een week al je eerste wedstrijd he! spannend! Zenuwachtig?
ik ben niet zo van wokken.. smaakt veelal alles hetzelfde.![]()
Heerlijke training hoor!![]()
En idd, ben je al zenuewachtig?
Ben niet zo vaak zenuwachtig, dat heb ik vaak pas door een paar uur voor iets begint hahaThanksssucces met de wedstrijd en de laatste wedstrijdvoorbereidingen!