- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt wel...

.5x47.5 hnngg ging zelfs op de boute bankjes van de Den Bosch gym goed
Haha jaaahehe frustratie van de herkansing op je training uitgeleefd zo te zien.
Depressief was zegmaar niet echt zo bedoeld ik baalde er gewoon zwaar van. Maar het is weer over hoor dat gevoel eerst maar het cijfer afwachtenHet gevoel dat je over een tentamen hebt hoeft niet altijd de waarheid te zijn. Misschien heb je juist de stof zo goed begrepen dat je doorhad hoe ingewikkeld en complex het was, waardoor het moeizaam leek te gaan. Voordat je je jezelf een depressie in praat moet je gewoon even op je cijfer wachten.
Oh en goede training.

Jaaa ging goeddJammer van je tentamen![]()
Wel lekkere training weer, ondanks de bankjes daar![]()
Ja maar jij hebt gewoon kutleven.is 2 tentamens op 1 dag raar ja ?
ik had vorige maandag 2 en dinsdag ook 2, dacht dat dat normaal was
Haha ja ach even afwachten hoop stiekem dat ik hem toch onbewust heb gehaald. En thankssKak, wat een kuttentamen.. De duimen draaien in ieder geval, you never know, misschien toch nog beter kunnen scoren dan je dacht! .. Wie weet heb je ze dadelijk gewoon alletwee gehaald, dat zou echt lekker zijn. Vooralsnog duimen dus, je hebt in ieder geval je best gedaan..
Wat een verschrikkelijke dooddoener, I know
Je bench ziet er flink uit, heerlijk!
Zo te zien kon je in ieder geval je ei kwijt in de training...

Haha dankjee

Ja heb ook maar even besloten dat ik niet zo moet zeiken aan wat er zo kut is in de gym in dn bosch anders blijf ik dat maar als smoes gebruiken

Jaa gelukkigg wel haha, heb echt de hele dag geslapen gister. ThankssGetver, migraine.. Gelukkig ben je er vandaag weer van af.
Nice VPR! ^^

JaaaMoest je weer doelloos op de apparaatjes gaan zitten![]()
Nice squat, zoals altijd dus gewoon![]()
ik zal het nooit meer doen.Danku he BaasHaag
Burger King zonder hot brownie met ijs

uwot
vito + burger king en geen hot brownie met ijs![]()