Fitness Seller

yvn's log

Dan kan je ze nu allebei tegelijk kijken heu heu heu

Dankjee :D nu nog 60 zonder board ertussen en dan ben ik blij

Maandag 27-10
Paused bench
5x20
5x30
5x40
5x45
5x45
5x45
5x45
5x45 lukte echt totaal niet om goed te archen de bankjes in den bosch zijn echt veel lager dan ik gewend ben.

Closegrip bench (t&g)
3x40
3x42.5
3x42.5
3x42.5
3x42.5
3x42.5

Incline bench
5x20
5x30
5x35
3x40
3x40
3x40
3x40
3x40

Incline db fly
8x6
8x6
8x6
8x6

Yeaaah heb ik altijd al willen doen! :heart:

Jammer dat bench wat minder ging door het bankje, toch alsnog een sterke bench ;)
Ik vind je incline bench ook sterk als je het vergelijkt met je normale bench, vaak zie je dat daar nog wel een verschil in zit, bij jou is deze vrij klein :D

Je pakt je normale bench vrij breed als ik naar dat filmpje kijk. Je CGBP lijkt dicht op je normale bench te liggen qua gewichten. Kan het misschien voordelig zijn voor je om met iets minder brede grip je normale bank te doen voor meer tricep activatie? Die lijken sterk te zijn bij je, afgaande op die CGBP. Of heb je daarmee al geëxperimenteerd?

Ziet er goed uit dat filmpje! en die 60 zonder board komt er vast nog wel jou kennende! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.184
Yeaaah heb ik altijd al willen doen! :heart:

Jammer dat bench wat minder ging door het bankje, toch alsnog een sterke bench ;)
Ik vind je incline bench ook sterk als je het vergelijkt met je normale bench, vaak zie je dat daar nog wel een verschil in zit, bij jou is deze vrij klein :D
jeahh valt mee hoor, ik doe incline niet paused (oeps vergeten erachter te zetten) en het voelde best zwaar hahaha

Je pakt je normale bench vrij breed als ik naar dat filmpje kijk. Je CGBP lijkt dicht op je normale bench te liggen qua gewichten. Kan het misschien voordelig zijn voor je om met iets minder brede grip je normale bank te doen voor meer tricep activatie? Die lijken sterk te zijn bij je, afgaande op die CGBP. Of heb je daarmee al geëxperimenteerd?
Deze vraag heb ik al best vaak beantwoord maar ik vertel het nog wel een keer.

Mijn close grip is touch en go mijn normale bench is altijd paused. Daarom zet ik dit er ook altijd achter om dit soort vragen te voorkomen.
Op normale paused bench kan ik makkelijk 5jes draaien met het gewicht wat ik hier closegrip doe (42.5 kg). Tijdens mijn maandag training ligt dit gewicht van deze oefeningen dicht bij elkaar omdat ik zondag altijd zwaar bench (boardpress). Ik bench nooit twee dagen achter elkaar zwaar op mijn normale bench want dan krijg ik pijntjes.
Plus ik druk nog maar net boven de 50 kg bij benchpress (closegrip nog nooit 50 gehaald) in percentages is 2.5 kg al snel best hoog, logisch dus dat het gewicht dicht bij elkaar ligt.
O ja en ik krijg elleboog en schouderpijntjes bij veel closegrip, wijd pakken voelt bij mij beter aan schouders en elleboog en kan dan meer kracht zetten. Hoop dat ik het duidelijk heb uitgelegd :)

Ziet er goed uit dat filmpje! en die 60 zonder board komt er vast nog wel jou kennende! :D
Dankjee, hoop stiekem voor december haha

Laatst bewerkt:
Okay, duidelijk. Had dat over het hoofd gezien, sorry.

• #1.186
Dinsdag 28-10
Squat
5x20
5x20
5x50
3x60
1x70
3x75
3x75
3x75 VPR

Paused squat
3x65
3x65
3x65
3x65
3x65

Sumo dl
3x60
3x72.5
3x72.5
3x72.5
3x72.5
3x72.5

Voelde allemaal best zwaar dus hierbij gehouden

potverdikkie jaloersmakende squatjes alweer

mooi skwats! gaat goed!

Heerlijk, sterke train!! :D

Sowie.. lekker sterk weer! :D

sterke training, zoals altijd:)

• #1.195
Donderdag 30-10
Paused bench
5x20
5x30
3x40
3x45
1x50
3x55 PR
3x55
3x55 VPR hnnnggg bench gainzzz filmpje komt nog

Schoulderpress
5x20
5x30
5x32.5
3x37.5
3x37.5
3x37.5

BOR
5x20
8x40
8x40
8x40
8x40

Db fly
8x7.5
8x7.5
8x7.5
8x7.5

En nog facepulls en curls

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Filmpje staat op instagram:http://instagram.com/p/uypjFaofoB/

Bench ging nog makkelijk

je presses gaan superrrrrrrr

deze synchrone bench gains met vito. Bench zag er erg goed uit

• #1.199
Heb het filmpje gezien, vind het echt zo stoer te zien hoe je bencht, en je gaat er nog lekker mee vooruit ook..
Yo go girl, zorg ervoor dat je nooit een man nodig hebt om zware boodschappen te tillen of een pot pindakaas voor je open te draaien ;).

Op naar de 60!! :D

• Like
Waarderingen: yvn
Terug
Naar boven