AndroidHealthClinic

Yzord stopt ermee!

Goedzo bro en nu volhouden:)

Yzord zei:
Nou nee, ben nog net zo irritant :(

ohhh dat geloof ik best,, maar ik zou verwachten dat je kijk op het leven veranderd als je zolang, zoveel rookte.

ben zelf al eens een jaar echt verslaafd geweest aan wiet,, het was geen Bodybuilding dat ik deed maar hardcore jointjes roken.
toen ik stopte merkte ik pas hoe die zooi eigenlijk ****t met je hersenen

maar daarbij ieder mens is anders, en ieder mens maakt iets anders mee,, mijn reden om toen te stoppen was ook heel anders die van jou,, daarom veranderde mijn kijk op het één en ander ook

het is afwegen he,, hoe ga je de rest van je leven door het leven...

stoned? high ? nuchter?? als bodybuilder? of als bb met veel roidrage? etc.

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop idd wel dat ik er binnenkort er de voordelen van ga merken. Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er ook geen nadelen van dat ik ben gestopt.

Succes ermee man , zal je wel lukken

Lol, mag wel zeggen dat ik afgekicked ben. Heb al 5 volle weken geen nicotine meer aangeraakt. Eerste keer proberen en meteen gelukt.

Chapeau bro! Tot dusver een goede prestatie en nu volhouden.

netjes bro:thumbs:

Jaja, kom nu maar op met die karma

:D

Je hebt de afgelopen 24 uur te veel Karma gegeven, probeer het later nog eens.

:D

morgen:D

Morgen zal ik je ff bevruchten met mijn staaf(je).:D

De laatste jaren had ik langzaam de gewoonte om te roken met stappen (voor de rest rookte ik niet) . Op 1 avond ging er wel een pakkie er doorheen. De laatste tijd probeer ik daarmee te stoppen. Dat is nu gelukt en in de afgelopen vakantie heb ik alleen de eerste dag nog iets gerookt. Ik was het zat en nu volhouden :)

Terug
Naar boven