XXL Nutrition

Yzord stopt ermee!

• Topic Starter Topic Starter
Ok, het begint zijn vruchten af te werpen denk ik. Na de acute hyperventilatie die ik heb gehad ben ik dus ook accuut gestopt. Per nacht zweet ik nu 3 t-shirts vol en kan ik 2 keer mijn dekbed verschonen omdat die zeiknat is. Vrouw baalt een beetje :D

Het mooie, of juist niet, is dat ik weer volop droom. Alleen de dromen hebben tot nu toe allemaal nog te maken met vroeger en dan heb ik het over 10 tot 20 jaar geleden. Alsof mijn onderbewustzijn een bepaalde periode in wilt halen. Zo droom ik over mijn exen en die dromen zijn echt gevaarlijk realistisch. Ook droomde ik over een man die in mijn hele vroege jeugd (voordat ik naar een internaat ging) veel voor mij betekende. Dit zijn onderwerpen waar ik jaren niet over na heb gedacht en nu spontaan in dromen en zeer realistisch naar voren komen. Tot nu toe is het dromen nogniet echt leuk geweest, maar het is me wel duidelijk dat door het blowen dromen worden onderdrukt, maar toch op de een of andere manier worden opgeslagen ofzo.

Momenteel ben ik 4,5kg afgevallen. Puur vocht uiteraard en is ook wel te verklaren natuurlijk, maar baal er wel een beetje van. Maar ik ben wel zover gekomen dat ik echt moet stoppen. Zoals ik in mijn begin post schreef wilde ik het proberen, maar nu heb ik zoiets van dat ik het gewoon moet doen. Ben er klaar mee, want nu merk ik dus, mede door het dromen, dat er dingen worden onderdrukt en er toch op een gegeven ogenblik uitkomen.
Ik ga niet te veel in details treden, maar ik heb ooit een zeer heftige relatie gehad met een meisje. Dit is vannacht in een droom allemaal weer naar voren gekomen en toen ik wakker werd moest ik gewoon even uithijgen.

Ik weet niet of Lauw dit ook heeft, maar het wordt mij steeds meer duidelijk dat blowen geestelijk je leven echt vernaggeld. Omdat ik vroeger veel bonje met het grietje had, blowde ik toenom rustig te worden, maar onbewust stop je het schijnbaar dus weg, wat er vannacht ineens, na 10 jaar, eruit kwam.

Ik heb het idee dat ik op de goede weg ben. Maar mij zal je niet meer horen zeggen dat blowen onschuldig is. Recreatief blowen is niks mis mee, maar blowen om je anders te voelen wel.

Netjes bro, wacht maar tot dadelijk die natte dromen komen! ;)

Die zijn nu al nat :)

Ja, 3 t-shirts volzweten is nogal wat! Geen wonder dat je vriendin wat moppert. 'k Ben zeer trots op je!

ach we hebben allemaal onze tijden, heel goed dat je er mee stop........ ik heb ook jaren lang geblowd en idd op een dag ben ik er ook meer gestopt en ben er nog steeds trots op.!!!!!!!!!!!!!

Succes en heel veel sterkte :D

Toffigheid, Yzord! Keep it up!1!

Haha, het gaat goed met Yzord. Dag 10 alweer (laatste joint was de nacht dat ik de hyperventilatie kreeg) en mijn behoeftes worden steeds minder. Train zelfs 2 keer per dag nu en mijn vriendin vindt veel meer dat ik interesse in leuke dingen toon. Ok, zo nu en dan denk ik nog wel eens waarom ik zou stoppen, maar het geeft me ook wel een apart gevoel. Het dromen wordt ook wat minder heftig.

Ik had dit namelijk nooit verwacht.

Leuk man. 10 dagen klinkt niet zo lang, maar is voor jou een eeuwigheid denk ik. De komende 3, 4 weken worden alleen nog maar leuker. Daarna is het meeste wel uit je systeem, dan is laksheid ver te zoeken:D

10 dagen is idd voor mij een unicum. Ik sta er echt van te kijken. Maar ik weet het zeker....deze dude stopt.

D. zei:
De komende 3, 4 weken worden alleen nog maar leuker. Daarna is het meeste wel uit je systeem, dan is laksheid ver te zoeken:D

Het duurt jaren voordat alle rotzooi verdwenen is, en sommige brain damage is onherroepelijk onomkeerbaar.

Ik heb zelf ook stevig geblowed, en ben ook meerdere malen voor langere tijd gestopt. Ik maakte alleen steeds de fout dat wanneer ik na een half jaar of langer bij iemand was die blowde, ik dacht van 'een paar hijsjes kunnen geen kwaad'; Alleen werkt dit voor mij niet. (begin dan meestal weer van vooraf aan)

Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, maar ik zou dit wel in gedachte blijvenhouden. Zou toch zonde zijn dat je over een half jaar of langer ineens weer gaat beginnen.

(ben nu zelf weer zo'n maand gestopt. En ga ditmaal proberen om niet weer zo'n stomme fout te maken om weer te beginnen. Ik word er zo abnormaal lui van. (van de hele dag blowen))

Mooi dat het de goede kant op gaat. Bewijst dat je veel wilskracht hebt :)

Succes gast!

Het valt me toch op dat ook weed & hasj vaak niet onder controle kunnen gehouden worden in een land waar dit gelegaliseerd is, ik hoor meer en meer mensen die van zichzelf vinden dat het problematisch is...

netjes bezig man. Ik blow niet superveel maar in tegenstelling tot wat ik hier lees wordt ik er niet rustiger van ofzo, juist losser vaak. Tenzij je helemaal knetter bent natuurlijk. Vraag me af hoe dit komt. Dag erna wel luiheid.

Santoz zei:
Succes gast!

Het valt me toch op dat ook weed & hasj vaak niet onder controle kunnen gehouden worden in een land waar dit gelegaliseerd is, ik hoor meer en meer mensen die van zichzelf vinden dat het problematisch is...

Dat komt imho onder andere door het feit dat de weed die nu voorhanden is echt NIET meer te vergelijken is met die van tien jaar terug ofzo...
Daarnaast is het populair onder jongeren die vooralsnog een flinke dosis tijd te veel hebben en schrikt het veel minder af dan alcohol. Door alle bekende verhalen over drankorgels enzo schrikt elke dag flink gaan zuipen toch meer af onder jongeren. Voor blowen geldt dat nog veel minder, imho... En zo'n gewoonte van veel blowen blijft dan hangen.

@Yzord: :thumbup:

Inmiddels ga ik mijn vierde week in. Toch wel knap van me...

*geeft mezelf een schouderkloppie*

Well done bro, houden zo.

Yzord zei:
Inmiddels ga ik mijn vierde week in. Toch wel knap van me...

*geeft mezelf een schouderkloppie*

keep on going yzord !!!
kijk op het leven is vast drastisch anders geworden in de drie/ vier weken dat je nu gestopt bent,,

je bent dan ook nu vast 24uur per dag nuchter inplaats van eerst onderinvloed,

zelf ben ik genoodzaakt om nu een periode te stoppen... ivm een aantal dingen
en dan hoop ik dat ik het recreatief af en toe eens in een weekendje zo zal roken..

het is maar wat COD zegt hopelijk begin je er niet over een bepaalde periode weer goed dik aan...
word de drang te, te groot beloof je eigen dan
een pretsigaretje,,, eens om de zoveeeel dagen...

maar hopelijk voor jou,, blijf je sterk......

Terug
Naar boven