MuscleMeat

'Ze wilden bloed'

Wat had jij gedaan SnW? Hoe zou jij je gevoeld hebben?

Sommige mensen zijn te simpel om zich in te leven in een ander, in zo'n bizarre situatie. Ik neem het hem verder niet kwalijk :P

Wat had jij gedaan SnW? Hoe zou jij je gevoeld hebben?
Ervoor gezorgd dat er genoeg ME aanwezig was, zodat het niet zo uit de hand zou lopen , dat het mietjes zijn is gewoon een gegeven...
ik heb voor een echt vak gekozen....

en had me prima tussen de feinoort fans gevoeld :D

• Topic Starter Topic Starter
Ervoor gezorgd dat er genoeg ME aanwezig was, zodat het niet zo uit de hand zou lopen , dat het mietjes zijn is gewoon een gegeven...
ik heb voor een echt vak gekozen....

Even verder kijken dan de slechte voorbereiding. Je staat met 3 collega's omringd door 100en relnichten... what would you do?

Edit: Er is geen unlimited ammo of god mode.

Ik zou me toch best veilig voelen met een pistool in me hand...

Even verder kijken dan de slechte voorbereiding. Je staat met 3 collega's omringd door 100en relnichten... what would you do?

Edit: Er is geen unlimited ammo of god mode.
Keihard "HOOLIGANS feyenoord Ok feyenoord Ok" , had ik dan gezongen...

Slimme tactiek, om je zo te verschuilen in het ultieme slachtofferrol zoals die agenten doen in dat verhaal van de Telegraaf. En als ze een Sphinx hadden gehad, waren er meer doden gevallen...

Ik vind persoonlijk dat ze niet anders konden dan waarschuwingsschoten aflossen. Ze werden zodanig in het nauw gedreven, dat ze gewoon niet anders konden (is ook op dat filmpje te zien)
Als je daar staat met 3 andere collega´s, en je weet dat er steekpartijen zijn gebeurt eerder die dag, dan wil je zeker weten dat je zonder steekwonden daar weg komt, en dat is onzeker wanneer je door de schreeuwende massa reljongeren heen loopt om te vluchten.

Toen ik voor het eerst als groepsleider ging werken met jeugd van 4 tm 12 jaar oud, wouden ze mij leren kennen. Ze wouden weten tot hoever ze konden gaan bij mij. Als je de krant leest, lees je vaak over softe aanpak dit en dat. Ik denk dat veel jongeren de politie niet meer herkennen als een autoriteit die hun makkelijk stop kunnen zetten. Dat komt naar mijn idee door onduidelijkheid. Jongeren denken vaak nog erg zwart-wit, en ik denk dat het goed is dat de politie (weer) veel consequenter gaat optreden. Langzaam aan krijgen ook reljongeren hun positie in de maatschappij toegekend. Nu is het maar al te spannend om politie uit te dagen. Vooral als je verschillende verhalen hoort van je vrienden over de consequenties die hun zogenaamde stoere daden hadden opgeleverd.

Wel een heftig verhaal als je het zo leest..sick!

heftig verhaal, en de mensen die zeggen "watjes", ze hebben toch gekozen voor de moeilijke oplossing? Als het watjes waren hadden ze gewoon in de mensenmassa beginnen schieten, dan trekken ze wel terug hoor. Maar dan raak je wss ook onschuldigen of mensen die niet doorhebben dat door er bij te staan ze ook als "hooligans" lijken.
Nee, ze hebben zich teruggetrokken tot op een veilige manier de massa kon worden uiteen getrokken: met paarden

+1 paarden trouwens.

Misschien volgende keer leeuwen pakken.

heftig verhaal, en de mensen die zeggen "watjes", ze hebben toch gekozen voor de moeilijke oplossing? Als het watjes waren hadden ze gewoon in de mensenmassa beginnen schieten, dan trekken ze wel terug hoor. Maar dan raak je wss ook onschuldigen of mensen die niet doorhebben dat door er bij te staan ze ook als "hooligans" lijken.
Nee, ze hebben zich teruggetrokken tot op een veilige manier de massa kon worden uiteen getrokken: met paarden

+1 paarden trouwens.

Misschien volgende keer leeuwen pakken.

:roflol: das een goeie!!!!

Terug
Naar boven