Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat had jij gedaan SnW? Hoe zou jij je gevoeld hebben?
Ervoor gezorgd dat er genoeg ME aanwezig was, zodat het niet zo uit de hand zou lopen , dat het mietjes zijn is gewoon een gegeven...Wat had jij gedaan SnW? Hoe zou jij je gevoeld hebben?

Ervoor gezorgd dat er genoeg ME aanwezig was, zodat het niet zo uit de hand zou lopen , dat het mietjes zijn is gewoon een gegeven...
ik heb voor een echt vak gekozen....

Ervoor gezorgd dat er genoeg ME aanwezig was, zodat het niet zo uit de hand zou lopen , dat het mietjes zijn is gewoon een gegeven...
ik heb voor een echt vak gekozen....
Aha nu hoef ik geen karma meer te geven ...

Keihard "HOOLIGANS feyenoord Ok feyenoord Ok" , had ik dan gezongen...Even verder kijken dan de slechte voorbereiding. Je staat met 3 collega's omringd door 100en relnichten... what would you do?
Edit: Er is geen unlimited ammo of god mode.
Keihard "HOOLIGANS feyenoord Ok feyenoord Ok" , had ik dan gezongen...

Ajax Amsterdam schreeuwen.Even verder kijken dan de slechte voorbereiding. Je staat met 3 collega's omringd door 100en relnichten... what would you do?
Edit: Er is geen unlimited ammo of god mode.
haahhaa

Lol begrijp je em serieus niet?
heftig verhaal, en de mensen die zeggen "watjes", ze hebben toch gekozen voor de moeilijke oplossing? Als het watjes waren hadden ze gewoon in de mensenmassa beginnen schieten, dan trekken ze wel terug hoor. Maar dan raak je wss ook onschuldigen of mensen die niet doorhebben dat door er bij te staan ze ook als "hooligans" lijken.
Nee, ze hebben zich teruggetrokken tot op een veilige manier de massa kon worden uiteen getrokken: met paarden
+1 paarden trouwens.
Misschien volgende keer leeuwen pakken.
das een goeie!!!!